HappyHenny
door HappyHenny Apr 7, 2012 om 18:17
Computers & telefonie

Windows7 HELP!

Windows7 HELP.
Ik heb sinds gisteren Windows7 en kan er nog niet goed de weg op vinden. Ik heb mappen als mijn afbeeldingen en mijn foto's maar hoe kan ik een afbeelding in een mail invoegen?

961 22 Rapporteer

stacey
door stacey - Apr 7, 2012 om 18:40
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Op de foto staan en rechtsklikken en kiezen voor kopieren naar emailgeadresseerde Of afhankelijk van je email programma kiezen voor foto of bijlage toevoegen

HappyHenny
door HappyHenny - Apr 7, 2012 om 21:21
199 Antwoorden / 73 Vragen

[quote=happyh schreef op zaterdag 7 apr 2012, 18:17]Windows7 HELP.
Ik heb sinds gisteren Windows7 en kan er nog niet goed de weg op vinden. Ik heb mappen als mijn afbeeldingen en mijn foto's maar hoe kan ik een afbeelding in een mail invoegen?

Mooi dat je reageert Stacey maar ik vroeg naar INVOEGEN IN de mail; niet naar meesturen als bijlage...

stacey
door stacey - Apr 7, 2012 om 21:24
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=happyh schreef op zaterdag 7 apr 2012, 21:21]Mooi dat je reageert Stacey maar ik vroeg naar INVOEGEN IN de mail; niet naar meesturen als bijlage...

Dat ligt eraan welk mail programma je gebruikt, en dat heeft Niets met W7 te maken want W7 heeft geen (standaard ) mail programma.

Dus even vermelden welk mailprogramma je gebruikt voor een goed antwoord.

HappyHenny
door HappyHenny - Apr 7, 2012 om 21:27
199 Antwoorden / 73 Vragen

Windows Live Mail

stacey
door stacey - Apr 7, 2012 om 21:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=happyh schreef op zaterdag 7 apr 2012, 21:27]Windows Live Mail

Kun je gewoon invoegen doen en dan vraagt hij fotobericht van maken ja of nee, kies je ja dan zet hij hem in je mail, zeg je nee dan wordt het bijlage.
Je kunt ook foto kopieren en er gewoon in plakken.

HappyHenny
door HappyHenny - Apr 7, 2012 om 21:43
199 Antwoorden / 73 Vragen

Tja, voorlopig is mijn versie nog Engelstalig. Maar insert levert niets op. Attachment bedoel ik niet: dat is waar het op foutloopt...

stacey
door stacey - Apr 7, 2012 om 22:02
10352 Antwoorden / 12 Vragen

De versie Engels of Nederlands moet toch niets uitmaken lijkt me ?
Kijk eens bij (een nieuwe bericht) - Opties of afbeeldingen verzenden bij bericht aangevinkt staat

stacey
door stacey - Apr 7, 2012 om 22:06
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb overigens Versie 2009 wellicht heb jij nieuwere versie ( die had ik er weer afgegooid want die beviel mij totaal niet) dat zou verschil nog kunnen zijn

HappyHenny
door HappyHenny - Apr 7, 2012 om 22:34
199 Antwoorden / 73 Vragen

Ik heb inderdaad net een nieuwe PC met ook de nieuwste versie Live Mail, en dat is 2011 maar dat zou toch niets mogen uitmaken. Invoegen = invoegen. Insert ook. Of dat er nou in het Engels of in het NL staat, maar ik krijg het niet voor elkaar. Over een week komt wel een technisch-handige vriend me verder helpen maar ik wil het NU en dat wil nog niet lukken. Geduld waarschijnlijk... Ik kan me tenminste niet voorstellen dat het niet meer KAN...

stacey
door stacey - Apr 7, 2012 om 22:52
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Misschien heb je hier nog iets aan ? Klik Hier

Cookies
door Cookies - Apr 7, 2012 om 22:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=happyh schreef op zaterdag 7 apr 2012, 22:34]Ik heb inderdaad net een nieuwe PC met ook de nieuwste versie Live Mail, en dat is 2011 maar dat zou toch niets mogen uitmaken. Invoegen = invoegen. Insert ook. Of dat er nou in het Engels of in het NL staat, maar ik krijg het niet voor elkaar. Over een week komt wel een technisch-handige vriend me verder helpen maar ik wil het NU en dat wil nog niet lukken. Geduld waarschijnlijk... Ik kan me tenminste niet voorstellen dat het niet meer KAN...

Wat gebeurt er dan als je op invoegen - enkele foto klikt?

gsm
door gsm - Apr 7, 2012 om 23:42
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Zie deze tip:

Hier nogmaals de instelling voor Windows Live Mail 2011:
Ga in Windows 7 via de Start knop naar Alle programma's
Klik op Windows Live Mail (2011)
Klik op het symbool (met omlaag wijzende pijl), links-boven, links naast het tabblad Start in Windows Live Mail.
Wijs Opties aan en klik op Mail...
Kies tabblad Opstellen
Achter Fotoberichten het V-teken weg klikken.
Kies tabblad Algemeen
Onderaan bij Programma's voor het bewerken van berichten, bij e-mailprogramma moet staan: Dit is het standaard e-mailprogramma.
Anders op Standaard instellen (bovenste knop) klikken.
Klik op OK.
Sluit Windows Live Mail

Bij een nieuw bericht wordt de foto nu niet meer automatisch als fotobericht behandeld en via Skydrive verstuurd, wanneer je een foto naar een e-mailadres kopieert.
Vanaf nu wordt de foto in het nieuwe bericht gezet, of indien gewenst als bijlage ingevoegd door in het nieuwe bericht op de knop met de paperclip te klikken.

HappyHenny
door HappyHenny - Apr 8, 2012 om 21:59
199 Antwoorden / 73 Vragen

Jullie bedoelen het allemaal echt wel goed, en m.n. dacht ik veel te hebben aan het stappenplan van gsm maar ik kan de stappen zoals je ze beschrijft NIET maken. Tot Opties, oké, maar dan mail? en Opstellen (edit) ? Fotoberichten+V wegklikken??? Het is er niet in die volgorde...
Ik vrees dat het zo toch niet lukt. Maar ik zei al: geduld zal zijn werk moeten doen. Of misschien moet ik zeggen: het mijne. En dat kost vooral tijd.
Maar allemaal bedankt voor jullie moeite...

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 8, 2012 om 22:08
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ik stuur mensen liever naar www.helpmij.nl
Een forum voor Windows gebruikers waar al vele vragen en antwoorden staan.

Zelf begin ik er niet meer aan als tevreden Linux gebruiker...
windows gooi ik liever het raam uit...
hoewel ik al windows 8 Beta probeerde en dat lijkt mijn wel redelijk tot nu toe...

gsm
door gsm - Apr 8, 2012 om 22:19
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=happyh schreef op zondag 8 apr 2012, 21:59]Jullie bedoelen het allemaal echt wel goed, en m.n. dacht ik veel te hebben aan het stappenplan van gsm maar ik kan de stappen zoals je ze beschrijft NIET maken. Tot Opties, oké, maar dan mail? en Opstellen (edit) ? Fotoberichten+V wegklikken??? Het is er niet in die volgorde...
Ik vrees dat het zo toch niet lukt. Maar ik zei al: geduld zal zijn werk moeten doen. Of misschien moet ik zeggen: het mijne. En dat kost vooral tijd.
Maar allemaal bedankt voor jullie moeite...
Goed lezen!
Opties alleen aanwijzen (dus niet klikken!)
Zodra Mail verschijnt (in een keuzelijst) daar wel op klikken!

spooky01
door spooky01 - Apr 8, 2012 om 22:25
418 Antwoorden / 56 Vragen

hallo, een vraagje waarom installeer je als eerste niet de nederlandse versie zie hier en ga dan verder aan de gang. Je kunt een fotobericht maken en een foto gewoon via de button invoegen, invoegen.

HappyHenny
door HappyHenny - Apr 8, 2012 om 22:25
199 Antwoorden / 73 Vragen

Ik lees echt wel goed hoor. Maar het aanwijzen van opties (en jij bedoelt dat er dan iets zou moeten uitrollen) levert geen enkele actie op. Klikken wel maar dan volgt er niet een optie mail...

Cookies
door Cookies - Apr 8, 2012 om 22:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@gsm:........Achter Fotoberichten het V-teken weg klikken........

zojuist even geprobeerd, maar het vinkje kun je daar gewoon laten staan.

Cookies
door Cookies - Apr 8, 2012 om 22:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@topicstarter: heb je de link die stacey heeft gegeven op zaterdag 7 apr 2012, 22:52 wel bekeken (zie vooral punt 4 van de link)

HappyHenny
door HappyHenny - Apr 8, 2012 om 22:59
199 Antwoorden / 73 Vragen

Hé Carola.83, laat ik n.b. die link in de massa reacties over het hoofd hebben gezien! Lijkt me heel leerzaam. Ik heb de 2½ pagina geprint en ga dáár nu mee aan de slag... Bedankt!

gsm
door gsm - Apr 9, 2012 om 19:33
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=happyh schreef op zondag 8 apr 2012, 22:25]Ik lees echt wel goed hoor. Maar het aanwijzen van opties (en jij bedoelt dat er dan iets zou moeten uitrollen) levert geen enkele actie op. Klikken wel maar dan volgt er niet een optie mail...
Als je op de knop links van het tabblad Start klikt, klik dan i.p.v. op Opties eens op Informatie en controleer of je wel Windows Live Mail 2011 hebt.

Zo ja , dan klikken op de knop links van de vier tabbladen (Accounts, Beeld, Mappen en Start).
Het aanwijzen van Opties (of er op klikken) moet er toe leiden (na even wachten) dat er een menu komt met:
Mail
E-mailaccounts
Nieuwsgroepen
Feeds en tot slot..
Beveiligingsopties

Het gaat om de bovenste optie: Mail

Als dit allemaal niet lukt, dan is er iets mis met Windows Live Mail 2011, of is het programma misschien nog niet bijgewerkt met de laatste updates.

fransxl63
door fransxl63 - Apr 21, 2012 om 11:42
13 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Happyh,

Dit kan toch niet waar zijn als je dat niet weet...?

1 Je opend je hotmail
2 Dan zie boven aan, Toevoegen aan Agenda, aan vinken.
3 Dan opend zich het programma Document, zoek naar Bibliotheken, tik deze aan, zie afbeelding staan openen, oke meer niet....!

suc6 frans