bu
door buffer Jun 9, 2013 om 17:16
Computers & telefonie

Wissel cd

Heb een 5CD Wisselspeler.Tot nu toe deed hij het goed. Maar nu speelt hij een cd en dan stopt die weet iemand raad. Bij voorbaat dank je wel.

2220 10 Rapporteer

poltol
door poltol - Jun 9, 2013 om 19:11
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Misschien is het handig als u even aangeeft wat voor merk en type het is.
En, weet u zeker dat de speler nog op achterelkaar afspelen staat?
Niet per ongeluk een toets of knopje aangeraakt?

Vr.gr. poltol.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 9, 2013 om 19:39
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Lees de handleiding is goed door, meestal staat daar de fouten die voor kunnen komen.

bu
door buffer - Jun 10, 2013 om 10:03
22 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zondag 9 jun 2013, 19:39]Lees de handleiding is goed door, meestal staat daar de fouten die voor kunnen komen.

bu
door buffer - Jun 10, 2013 om 10:04
22 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=poltol schreef op zondag 9 jun 2013, 19:11]Hallo,

Misschien is het handig als u even aangeeft wat voor merk en type het is.
En, weet u zeker dat de speler nog op achterelkaar afspelen staat?
Niet per ongeluk een toets of knopje aangeraakt?

Vr.gr. poltol.

ro
door ron530 - Jun 10, 2013 om 12:51
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Stopt de cd tijdens het spelen of gaat het fout met wisselen. Betreft het car audio of een wisselaar voor thuis gebruik, allemaal vragen die wel beantwoord mogen worden.

kandijtje
door kandijtje - Jun 10, 2013 om 14:25
10 Antwoorden / 0 Vragen

Kan het zijn dat er per ongeluk iets tussen is gekomen? Dan kan het misschien zijn dat er een tandwieltje kapot is. Indien de wisselaar normaal gesproken wel draait (dus bij het kiezen van een cd) dan kan het een bepaalde instelling wezen van de cd wisselaar waardoor hij maar 1 cd per keer afspeelt en de overige cd's handmatig opgestart dienen te worden.

ro
door ron530 - Jun 10, 2013 om 14:43
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Zolang we niet weten of de cd tijdens het afspelen stopt of bij het wisselen naar een volgende cd en het type wisselaar niet bekend is valt er niets zinnigs over te zeggen, laat staan een oplossing aandragen.

labren
door labren - Jun 10, 2013 om 15:26
862 Antwoorden / 0 Vragen

dan is die stuk , koop een nieuwe want reparenen van dat soort apparaten kost meer als dat je een nieuwe koopt

gerardk
door gerardk - Jun 10, 2013 om 16:25
175 Antwoorden / 8 Vragen

Als de cd-speler steeds na de zelfde tijd stopt dan kan het zijn dat de sluimer of slaapstand aan staat

wimmi20
door wimmi20 - Jun 10, 2013 om 23:52
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Buffer,
waarom herhaalt u telkens de tekst van anderen ?