An
door Anton Boutkam Mar 2, 2023 om 21:33
Computers & telefonie
Woekerabonnementen T-mobile

Woekerabonnementen T-mobile

Wanneer je al lang klant bent bij T-mobile dan tonen ze speciale "vaste klant prijzen" op de pagina waar je je abbonement kunt wjizigen.

- Sim-only onbeperkt bellen + 10GB data kost voor een nieuwe klant € 18,50 per maand.
- Sim-only 120 minuten bellen + 10GB data kost voor vaste klanten € 28,39 per maand met een visuele hint dat het je normaal €41,13 zou kosten maar er een korting is 

Ik snap dat dit volledig juridisch is dicht getimmert hoor maar ik ben vanaf 1999 klant. In de web interface zie ik nergens pas op u betaald dubbel zoveel als nieuwe klanten, sterker nog, ik kan voor zover ik kon vinden niet eens overstappen. Dat is toch alsof je bij een benzinepomp aan komt rijden, ze je kenteken scannen en snel de prijzen verdubbelen. Vraag af waarom dit bij ondernemingen als t-mobile geaccepteerd wordt maar als mijn garage mij het dubbele laaat betalen men dat oplichterij vind.

1140 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Mar 2, 2023 om 21:44
11541 Antwoorden / 51 Vragen
1

Nieuwe klanten worden veel vaker gelokt door "speciale aanbieding" dan wel lagere prijzen.
Dit geldt voor vrijwel alle abonnementen.
Persoonlijk heb ik wel een club gevonden die mij na einde contract toch weer als nieuwe inschrijft wat de nodige munten opleverd. Maar dat gaat niet over telefoon.

(50+mobiel 12 gb en onl, bellen sms de eerste 12 maanden € 7,00, na 12 maanden € 10,00)

sira
door sira - Mar 2, 2023 om 21:47
2340 Antwoorden / 24 Vragen
3

Mijn ervaring is dat je bij de grote bedrijven duurder uit bent, maar ga je naar een onderdeel van zo'n bedrijf dan ben je een stuk goedkoper uit.
Ik zit bij Simpel (onderdeel van T-Mobile) en dat scheelt enorm met de prijzen op uw lijstje.

hereistom
door hereistom - Mar 2, 2023 om 23:16
733 Antwoorden / 1 Vragen
2

Ik snap uw fustratie, maar wat houdt u tegen om over te stappen, genoeg goedkopere aanbieders.

Ho
door Hommer - Mar 3, 2023 om 08:08
30 Antwoorden / Vragen
1

Waar het volgens mij bij u misgaat is dat u bij het aflopen van uw abonnement geen actie onderneemt. Een telefoonabonnement is doorgaans 1 of 2 jaar geldig. Daarna dient u deze te verlengen, daar horen lagere tarieven bij. Als u bijvoorbeeld naar mobiel.nl gaat en daar voor verlengen, T-mobile, 10GB + onbeperkt bellen gaat dan kost dat voor 2 jaar 18,50 per maand. Na 2 jaar dient u dan weer zelf te verlengen. 

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 3, 2023 om 09:32
2057 Antwoorden / Vragen
0

Deze marktbenadering kennen we natuurlijk ook van energiebedrijven en in dat systeem worden de mensen die maar gewoon blijven zitten "slapers" genoemd en betalen meer. U moet actie nemen, aanbieding pakken, switchen naar een andere provider, onderhandelen voor de beste prijs, etc, er is geen beloning voor trouwe klanten.

atlas1302
door atlas1302 - Mar 3, 2023 om 09:56
341 Antwoorden / 13 Vragen
1

Aanbiedingen pakken, uw teefoonnummer kunt u altijd meenemen. Het is het normaal van heden vandaag, shoppen...kijken, kijken en dan pas kopen.
Dus u zet uw woeker abonnement over naar een  super aanbieding.

Gr
door Grunn1 - Mar 3, 2023 om 10:20
1427 Antwoorden / 18 Vragen
0

Een mobiel abonnement moet je altijd aan het einde van de vaste periode of beëindigen of verlengen met een nieuw contract om goedkoper uit te zijn. Kost je niks maar kan een hoop opleveren.

1paul
door 1paul - Mar 3, 2023 om 11:58
3148 Antwoorden / 0 Vragen
0

op zich mag dit maar je kunt er wel iets tegen doen, gewoon bij T-mobil nieuw kontrakt aangaan (oude kontrakt dus op laten zeggen door hunzelf met opzegservice!!!!) met nummerbehoud als je bij die club wilt blijven of andere provider zoeken....

dit doen veel providers overigens....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Ye
Yennester - Nov 27, 2023 om 14:11
Winkels & webshops

Ervaringen met Poluno Amsterdam?

Ik heb wat besteld bij Poluno Amsterdam. Omdat ik een track&trace button kreeg die niet werkte en contact met klantenservice vreemd aanvoelde ben ik gaan zoeken bij revieuws. Later vond ik ergens in een mail een track&trace code, die me verwijst naar een buitenlandse site en de status al 11 dagen hetzelfde is.
Bij Trustpilot zijn heel veel klachten over deze webshop.
Oa over ver ... Lees meer

da
daveyd5444 - Apr 27, 2024 om 22:09
Elektronica & tv

Hoe heette het metaalbedrijf da tin de Nieuwlichtstraat zat in Utrecht?

Het bestond ergens in de vorige eeuw in de wijk Zuilen in de jaren 60 of 70. Lees meer