bi
door biertje44 Mar 25, 2007 om 15:57
Computers & telefonie

Wordpad

Ik krijg soms een e.mail,maar dat kan ik niet lezen of plaatjes kijken om dat er iets is met wordpad,hoe kan ik dit oplossen?

830 8 Rapporteer

ro
door ronny530 - Mar 25, 2007 om 16:08
2886 Antwoorden / 41 Vragen

Heeft u wel ms office vaak zijn het ms word of pps bestanden en daar heeft u ms office voor nodig.

Ronny.

freya
door freya - Mar 25, 2007 om 16:08
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo biertje44,

Iets meer informatie zou wel handig zijn. Welk programma gebruik je om e-mail te lezen en welke versie? Wat zie je dan wèl als je een dergelijk mailtje krijgt? Krijg je een foutmelding? Wanneer is het probleem ontstaan?

m.vr.gr. Freya

bi
door biertje44 - Mar 25, 2007 om 16:11
6 Antwoorden / 8 Vragen

ik gebruik windows live mail.en soms krijg ik een mail met plaatjes van website grapjes.

bi
door biertje44 - Mar 25, 2007 om 16:12
6 Antwoorden / 8 Vragen

ik heb geen ms office

freya
door freya - Mar 25, 2007 om 16:35
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Als het om het bekijken van z.g.n. websitegrapjes gaat, dit zijn vaak powerpoint presentatie's en daar heb je óf Powerpoint  voor nodig of een klein powerpoint viewer programma.
Via onderstaande link kun je een dergelijk programma downloaden.

Powerpoint viewer 2003

Freya

spleetoog
door spleetoog - Mar 25, 2007 om 16:45
130 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan ook powerpoint 2007 downloaden.
vaak wil het ook wel door het eerst op te slaan en dan opzoeken in bestandslocatie en dan openen met .....

Heb ik ook wel eens gehad , zo werkt het bij mij.
succes

ro
door ronny530 - Mar 25, 2007 om 16:51
2886 Antwoorden / 41 Vragen

Het gratis programma openOffice kan ze ook openen maar vereist wel enige kennis. Het is een ander pakket maar dan heb je alles wat ms office ook kan.

Ronny.

persoootje
door persoootje - Mar 25, 2007 om 17:54
6 Antwoorden / 1 Vragen

staat er bij het openen van de mail een gele balk erboven waarin staat:

afzender onbekend,
windows livemail heeft enkele afbeeldingen geblokkeerd
 (en nog wat meer tekst)

afzender toestaan?

zoja, klik op afzender toestaan, dan kun je waarschijnlijk alles weer lezen

zonee, dan weet ik het niet.

persoootje.