le
door leoheikens Mar 19, 2006 om 17:07
Computers & telefonie

X box 360 hard disk

hoe kan het nou dat de 360 hard disk overal al 2 maanden uitverkocht en dat je hem nergens meer kan kopen. ik snap er namelijke geen bal meer van waarom ze dan er niet meer van maken.

694 2 Rapporteer

jkonline
door jkonline - Mar 20, 2006 om 17:48
13 Antwoorden / 4 Vragen

bedoel je deze soms?

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=K4xwTNNIIZlwRJdW9xdOezOQsYsbd8wXkcE=?BOL_OWNER_ID=1004004000027720&Section=GAMES

99 euro, 20 gb, voor 1700 besteld, morgen in huis

Zo moeilijk was dit nou weer niet.
Ze maken hem nog wle maar de rvaag is groot (blijkbaar)

xb
door xboxfreak - Mar 29, 2006 om 14:16
3 Antwoorden / 0 Vragen

beste leoheikens,

microsoft heeft zoveel tijd noig voor het maken van die xbox 360 dat de assecoires iets minder worden gemaakt.

en er is ook heel veel vraag naar dus snel uitverkocht ik heb het xbox premium system en daar heb ik heel lang voor moeten rondbellen ar hb hem toch gevonden dus ga gewoon bellen naar die zaakjes die die hard disks hebben en haal er een!!!