v.
door v.wegberg Feb 11, 2012 om 12:56
Computers & telefonie

Youtube

Wanneer ik in de balk bij Youtube filmpjes opvraag zie ik dat ze niet meer zichtbaar zijn (voor mij), terwijl dat voorheen altijd wel lukte met dezelfde benamingen.

Kan iemand filmpjes blokkeren en onzichtbaar maken op internet?
BVD voor een antwoord!

Met vriendelijke groet,
T. van wegberg

1377 14 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2012 om 13:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo v.wegberg,

Welke balk bedoel je? De zoekbalk?
Kun je een voorbeeld geven van een naam die je invult en waar je dan geen reactie (meer) op krijgt?
Gebeurt dit bij enkele filmpjes of krijg je helemaal geen video's meer te zien?

v.
door v.wegberg - Feb 11, 2012 om 13:20
7 Antwoorden / 2 Vragen

Ja ik bedoel de zoekbalk.

Kun je een voorbeeld geven van een naam die je invult en waar je dan geen reactie (meer) op krijgt?
o.a. Zo'n verhaal Renée en Lauris!

Gebeurt dit bij enkele filmpjes of krijg je helemaal geen video's meer te zien?
Dit gebeurd bij enkele!
BVD

v.
door v.wegberg - Feb 11, 2012 om 13:24
7 Antwoorden / 2 Vragen

Sorry kan je antwoord niet lezen, verkeerde link aangeklikt. Aub nogmaals

v.
door v.wegberg - Feb 11, 2012 om 13:35
7 Antwoorden / 2 Vragen

Sorry kan het antwoord nog steeds niet lezen, voorheen link "klik hier" aangeklikt en misschien dat het daarom mis gaat.

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2012 om 13:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@v.wegberg,

Als ik -Zo'n verhaal Reneé en Lauris- intik krijg ik ook geen Nederlandse reactie. Wel een stel andere, bv. Pools. Klik hier.

Het zou natuurlijk kunnen dat YouTube een (aantal) film(pjes) eraf gehaald heeft.

Zou anders ook niet weten waarom ze er eerst wel opgestaan hebben (??) en nu niet meer.

Met vr.gr.

v.
door v.wegberg - Feb 11, 2012 om 13:48
7 Antwoorden / 2 Vragen

Dank voor het antwoord, waarom zouden ze dat doen? En hoe kun je dat checken, want de filmpjes staat er namelijk nog wel op!
BVD

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2012 om 14:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@v.wegberg,

.....want de filmpjes staat er namelijk nog wel op!.....
Hoe weet je dat dan???

Als ze er nog op staan kun je natuurlijk niet checken of ze er afgehaald zijn.
Spraakverwarring?

v.
door v.wegberg - Feb 11, 2012 om 14:22
7 Antwoorden / 2 Vragen

Filmpjes zijn met mijn favorietenlink nog wel te bekijken, maar via de zoekbalk niet meer opvraagbaar. Dat was eigenlijk mijn vraag. Sorry voor de spraakverwarring.
gr. Tiny

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2012 om 14:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@v.wegberg,

Zou je hier een link kunnen plaatsen die wél vanuit je favorietenbalk werkt en niet meer vanuit de zoekbalk?

v.
door v.wegberg - Feb 11, 2012 om 18:20
7 Antwoorden / 2 Vragen

Dit is de link

http://www.youtube.com/watch?v=30LJ2md6xh8

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2012 om 18:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@v.wegberg,

Als je nu bij Youtube Zo'n verhaal intoetst krijg je het filmpje (weer)
Kijk maar hier en probeer het ook zelf even.

Met vr.gr.

da
door daywalker - Feb 11, 2012 om 18:59
7 Antwoorden / 1 Vragen

ik had weleens zo'n dergelijk probleem gehad op youtube
ik kon geen enkele filmpje meer bekijken.
nou bleek dat reclame onderdrukking aan gevinkt stond
weet alleen niet meer precies waar of Norton of in je instellingen van je pc,gewoon even proberen misschien dat het helpt.

v.
door v.wegberg - Feb 11, 2012 om 19:01
7 Antwoorden / 2 Vragen

Fijn dat het in ieder geval weer werkt. Wel vreemd dat het bijna de hele dag weg was. Bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Tiny

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2012 om 20:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@v.wegberg,

Graag gedaan. Mooi dat het opgelost is.

Goed weekend.