ca
door careon Sep 14, 2009 om 13:50
Computers & telefonie

Zelf gebrande DVD wordt slechts gedeeltelijk afgespeeld op DVDspeler

Ik heb een nieuwe computer met Vista Home Premium.
Ik kopieer wel eens een DVD mbv DVD Fabdecrypter en/of DVD Shrink 3.2. en Nero 8.
Wat ik ook doe, als ik een DVD brand (verschillende merken uitgeprobeerd) met mijn Vista computer begint mijn Philips DVD speler elke keer ergens midden in de film. Terugspoelen naar begin lukt ook niet. Gecontroleerd op een andere portable DVD speler en daar hetzelfde probleem. Op de computer speelt hij echter de film probleemloos vanaf het begin af.

Als ik dezelfde DVD kopieer op mijn oude Windows XP computer op exact dezelfde manier mbv dezelfde programma's met Nero 6, alles met dezelfde instellingen, dan kan ik de film wel vanaf het begin afspelen op mijn Philips DVD speler.

Rara hoe kan dit?
Kan iemand mij hierbij helpen want ik kom er niet uit.
Vast bedankt.

668 8 Rapporteer

gsm
door gsm - Sep 14, 2009 om 15:12
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Sommige branders branden wat minder goed bij de maximum schrijfsnelheid.
Je kunt daarom eens proberen om met een veel lagere schrijfsnelheid te branden.

johanpc
door johanpc - Sep 14, 2009 om 15:25
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Bij eerdere soortgelijke vragen was het vaak zo dat als nero 6 werd gebruikt het probleem opgelost was.

hans

kenwel2
door kenwel2 - Sep 14, 2009 om 15:47
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Nero 8 heb ik vorig jaar gekocht, maar na gebruik vond ik het tegenvallen, nu gebruik ik uitsluitend Cyberlink om te branden. Nero 8 valt erg tegen (Vista Home Premium)

Mvgr. Henri

ca
door careon - Sep 14, 2009 om 16:20
16 Antwoorden / 8 Vragen

Bedankt voor je reactie.
ik brand altijd op een lagere snelheid dus daar ligt het niet aan

ca
door careon - Sep 14, 2009 om 16:21
16 Antwoorden / 8 Vragen

bedankt voor je antwoord.
Ik heb Nero 6 proberen te installeren op de vista computer maar die werkt niet op een vista computer

kenwel2
door kenwel2 - Sep 14, 2009 om 16:31
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Dag careon, nee, Nero 6 gaat niet werken, zoals ik al schreef, ik had/heb Nero8, maar heb ook Cyberlink dvd suite om te branden, werkt prima nu. Nero 6 die onde XP draait, krijg je niet draaiend op Vista, tenmiste bij mij lukte dat niet.

Mvgr. Henri

gsm
door gsm - Sep 14, 2009 om 21:10
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Brand eens met de op een na hoogste snelheid voor de DVD.

Probeer het eens met: Ashampoo-Burning-Studio-Free

sig442
door sig442 - Nov 2, 2009 om 03:58
61 Antwoorden / 5 Vragen

klinkt als een Vista gebrek, niet als een NERO gebrek :-p