gabrielle-49
door gabrielle-49 Sep 9, 2011 om 20:28
Computers & telefonie

Ziggo

hoi
ik had een vraag aan jullie
ik had geen internet gister
bel ziggo op ik kreeg band te horen ga naar de page van de ziggo kijk waar de storring is
hoe kan ik kijken als ik geen in internet heb ?
toen kreeg ik persoon aan de tel van de ziggo
en die vertelde dat aan dat kastje lag buiten
of de modem'.

dat is niet de eerste keer dat ziggo zo doet nu is onze vraag kunnen wij de uren dat we zonder internet zaten aan ziggo doorberekenen?en is het mogelijk om in limburg een andere provider te nemen dan ziggo?

mevrouw Hensbergen

527 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 9, 2011 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft recht op een schadevergoeding voor de periode dat u zonder internet zit, maar dit moet u berekenen naar rato: als u in een maand met 30*24=720 uur een aantal uur (stel 10 uur) zonder internet zet, heeft u recht op 10/720-ste deel van het abonnementsgeld. Hierbij moet worden opgemerkt dat een bedrag onder de 10 euro niet uitbetaald wordt. Reken maar uit dat dit betekent dat je niet zo snel geld terug krijgt...

Voor een andere provider moet u waarschijnlijk overschakelen op ADSL, maar ik woon zelf niet in Limburg dus misschien zijn er anderen die nog een alternatief voor de kabel in Limburg weten...

ve
door verwijderd - Sep 9, 2011 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo gabrielle-49,

Voor kabeltelevisie zit je in Limburg vast aan Ziggo, maar voor internet niet. (Voor televisie kunt u wel Digitenne nemen.)

ve
door verwijderd - Sep 10, 2011 om 09:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

op de websites van providers kan je postcode checks doen, dan zie je meteen of het in de regio beschikbaar is.

ve
door verwijderd - Sep 10, 2011 om 09:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Had u ondanks modem resetten geen internet?
Wel tv?

Als er ook geen tv signaal is dan is er zeker een storing.

Eerst kabels controleren of ze nog goed aangesloten zijn. Dan
modem reset.

Computer uit. Stekker modem eruit. minuutje wachten. Stekker modem erin. Op laten starten. Computer weer aan.

Het programma: ziggo thuishelp is voor mij onduidelijke reden niet langer meer beschikbaar.

Alternatief voor ziggo is ADSL. Ziggo heeft nog steeds monopolie positie op de kabel.

ve
door verwijderd - Sep 10, 2011 om 12:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi tdehond
dat heb ik allemaal gedaan

gr Hensbergen

ve
door verwijderd - Jan 19, 2014 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi
ik had vraag aan jullie
ik wil graag weeten wat in de honden koekjes in zit
staat wel dier op ,wat voor dier dat staat niet op
terwel ik 2 kleine hondjes heb

mevrouw Hensbergen

ve
door verwijderd - Jan 19, 2014 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mevrouw,

u kunt beter een nieuwe vraag stellen want inhaken op een ziggo topic met een vraag over hondenbrokjes is niet echt logisch.