ma
door marinusdg Mar 3, 2017 om 13:03
Computers & telefonie

ZIGGO

Helaas weer Ziggo-item bij Kassa. Mijn huidige ervaringen:  Ik kan me mijn laatste Ziggoprobleem van jaren geleden niet meer herinneren. Huidig internetabonnement is 150 mb downloadsnelheid. Ik controleer 't regelmatig met diverse metingen (ook van niet-ziggo) en kom steeds uit op plm 155. Hulde dus voor Ziggo.

1382 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Mar 3, 2017 om 13:06
11534 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Marinusdg , 

Bedankt voor de mededeling , weer een gelukkig mens .

fa
door familyman - Mar 3, 2017 om 13:06
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Noem mij één provider waar nooit of zeer weing klachten/storingen zijn.
Die is in utopia. Er zal bij ELKE provider wel eens wat gebeuren, maar als je alles onder een vergootglas of desgewenst microscoop legt deugt er geen een.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 3, 2017 om 13:07
7210 Antwoorden / 3 Vragen
1

Bij Ziggo blijf ik dus maar.

simon55
door simon55 - Mar 3, 2017 om 13:07
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hier nog n gelukkiger mens

costnix
door costnix - Mar 3, 2017 om 13:10
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

En wat is uw vraag? Het is vraag en beantwoord, niet pleur maar raak!

simon55
door simon55 Mar 3, 2017 om 13:17
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Moet zijn gooi maar raak Tis net de kermis

ne
door neodutchio Mar 4, 2017 om 09:12
5165 Antwoorden / 12 Vragen


pleur je gezeur toch?

pe
door peruba_1 - Mar 3, 2017 om 13:30
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Laatste maanden 25 monteurs over de vloer gehad i.v.m. Vreselijke storingen en haperingen in beeld en geluid. (Horizon mediabox) Konden het euvel niet verhelpen maar ik kon wel gratis diensten krijgen. het enige wat ik wil is dat we zonder ergernissen TV kunnen kijken. Zijn nu sinds een week overgegaan naar KPN Glasvezel. Wat een verademing

ge
door gerard teeuwen - Mar 3, 2017 om 13:32
1 Antwoorden / 1 Vragen
1

De ellende is eigenlijk al bij de introductie van de Horizon begonnen. Wij hebben inmiddels de 3e box en nog zijn er problemen. Lang niet alle zenders zijn storingsvrij maar het grootste probleem bij ons is dat de box zeker 3 a 4 keer per week gewoonweg dienst weigert. Met andere woorden hij reageert niet met aan gaan. Dit kan dan alleen opgelost worden met de stekker er uithalen, 30 seconden wachten en dan weer opstarten. Aan de bekabeling ligt het niet er zijn al 2 monteurs langs geweest. Internet,telefoon en wifi werken goed hebben we ook nooit problemen mee gehad.

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 3, 2017 om 17:56
1790 Antwoorden / 3 Vragen
3

Wil de sfeer niet bederven, maar gebruik je ook zaken waarbij je die 150 Mbit echt nodig hebt? Internetten gaat namelijk echt niet sneller in vergelijking met 40 Mbit.

pi
door pieterwolters Mar 3, 2017 om 21:52
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Niet iedereen zit als een kluizenaar alleen op z'n zolderkamertje. Er zijn ook mensen die een gezin hebben waarbij alle gezinsleden gebruik maken van internet.

costnix
door costnix Mar 4, 2017 om 08:41
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als de verbinding asymmetrisch is, zakt de downloadsnelheid als een plumpudding in elkaar als er iemand veel upload en dan maakt get niet veel uit hoe snel de downloadsnelheid is.

diumenge
door diumenge Mar 4, 2017 om 09:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Costnix En ik maar denken dat asymmetrisch alleen staat voor een verbinding waar de uploadsnelheid niet gelijk is aan de downloadsnelheid. Voor zover ik weet beïnvloed het uploaden het downloaden niet. Alleen het downloaden gaat gemiddeld 10x sneller dan het uploaden.

akkerdistel
door akkerdistel Mar 6, 2017 om 12:51
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Diumenge upload maar eens iets en doe daarnaast een speedtest, dan zul je het zien. @Pietertje, ben anders vandaag al buiten geweest, blijft onwennig dat dan weer wel.

diumenge
door diumenge - Mar 4, 2017 om 08:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Zozo, 150 Mbit/s en u test het regelmatig. Goed hoor! Wat doet u allemaal met die pijplijn?

akkerdistel
door akkerdistel Mar 6, 2017 om 12:52
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Timkuiken natuurlijk :-p.

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 6, 2017 om 13:13
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Akkerdistel, die Tim met zijn mooie kantoor bedoel je. Je kijkt je ogen uit bij het kantoor van de Buma

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer