majok
door majok Feb 26, 2009 om 19:38
Computers & telefonie

Ziggo dvplayer ANP werkt niet..

Goedeavond mensen, ik heb sinds kort (een 2 weken) een probleem bij het afspelen van de videostreams op de startpagina van Ziggo op mijn desktop. Die opent alleen maar met geluid, terwijl er geen beeld is. Het gekke is dat de laptop bij dezelfde handeling wel gewoon beeld geeft..

Ziggo-videostreams worden geopend met ANP dvspeler...maar op desktop opent die dus niet (althans geen beeld), op de laptop wel.
Wat kan het zijn, een instelling verkeerd misschien?

Bedankt voor het meedenken..
Joke

580 7 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Feb 27, 2009 om 00:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag Joke, als het 2 weken geleden wel goed werkte, kunt u misschien met systeemherstel de pc terugzetten naar een datum van toen het nog goed werkte. Anders de pc misschien eens goed scannen? Ik ben benieuwd of het lukt.

vr.gr.

majok
door majok - Feb 27, 2009 om 19:32
15 Antwoorden / 28 Vragen

goedeavond, heb ik zelf ook al aan gedacht, aan systeemherstel..lukt niet. Trouwens, ik vind het in Windows Visrta moeilijk om eerdere herstelpunten te vinden, de lijst met herstelpunten kan ik niet goed vinden...,maar dat terzijde.

Scannen...ik heb Windows live one care, een betaald alles in een programma, dat alles opspoort, maar die komt niet met een melding..
Toch bedankt voor het meedenken..

Joke

aurora1
door aurora1 - Feb 27, 2009 om 20:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Goedenavond Joke, Kunt u niet naar systeemherstel als volgt: start- alle programma's -  bureau-asseccoires - syteemwerkset - syteemherstel en dan een herstelpunt kiezen? Dwz als systeemherstel wel aanstaat.

Als herstelpunten niet werken is misschien sprake van een virus. U zou nogeens kunnen scannen met het (gratis)programma MBAM, (eerst updaten), eventueel in veiligemodus. Kijk voor systeemherstel ook nogeens op deze link.

vr.gr.

badclusters
door badclusters - Mar 4, 2009 om 19:55
69 Antwoorden / 0 Vragen

Als u simpelweg elke video wilt openen dan raad i ku aan gratis de VLC player te downloaden deze speelt echt alles af Windows media player heeft veel codecs nodig om alles af te spelen dus download het kleine progje en alles gaat open

majok
door majok - Mar 4, 2009 om 20:47
15 Antwoorden / 28 Vragen

beste badclusters, de vlc-player is niet gratis, je moet een sms-je sturen, net als bij de DIVX-player (3 sms-jes a 1,30 euro)..maar dan nog: de videostreams van Ziggo openen automatisch met de ANP-player..het rare is dat die op mijn laptop wel goed werkt (Windows XP; desktop = Vista, maar dag mag m.i. niet uitmaken)..

Bedankt voor je antwoord....

holpen
door holpen - Mar 4, 2009 om 20:51
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Je advies is op zich prima, alleen de onderbouwing klopt niet helemaal:

VLC Player heeft net zo hard codecs nodig als Windows Media Player. Alleen heeft VLC meteen een hele zwik van deze codecs zelf in het programma geïntegreerd. Nadeel van deze methode is dat VLC niets anders ondersteunt dan datgene wat in het programma wordt meegeleverd (nee, niet waar; er is één soort externe codecs die wel gebruikt kunnen worden). Nu zit er zo ongelooflijk veel in VLC ingebouwd dat je bijna alles inderdaad kunt bekijken....

aurora1
door aurora1 - Mar 4, 2009 om 21:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien vindt u die oplossing via onderstaande links?

Overigens vindt het ene scanprogramma soms iets wat het andere programma niet vond. Vandaar mijn suggestie omtrent MBAM.

vr.gr.