sw
door sweety1 Aug 13, 2009 om 17:42
Computers & telefonie

Ziggo hopeloos

Bij deze wil ik mijn ongenoegen uiten over een bedrijf waar eigenlijk ieder woord wat je er aan spendeert er een teveel is.Voor de zoveelste keer is het weer eens iets mis nu met de administratie.Omdat ik een kleine wijziging in mijn pakket wilde dacht ik er goed aan te doen om zelf naar de klantendienst te gaan.Daar werd ik ontvangen door een heerschap die kennelijk nog niet wakker was getuige het feit dat hij met gesloten ogen en met een hand onder de kin niet eens hoorde wat ik kwam doenToen ik er wat van zei kreeg ik een grote mond en met een geeuw kon ik gaan.Thuis gekomen heb ik deze gang van zaken per e-mail gemeld maar tot op heden moet ik nog steeds antwoord ontvangen.Inmiddels hebben ze ook hun beltarief weer op 10ct per minuut opgewaardeerd en dat kan een dure grappenmakerij opleveren.Dus een gang naar een of andere klachtencommisie rest mij nog intussen wees op uw hoede met deze firma.  

428 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

birdies
door birdies - Aug 14, 2009 om 12:25
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

(Pakket)wijzigingen kun je gewoon via hun site doorgeven door in te loggen op "mijn ziggo".

Wat er nu precies mis is met hun administratie, komt niet echt naar voren in je klacht.

sw
door sweety1 - Aug 14, 2009 om 12:38
22 Antwoorden / 17 Vragen
0

De procedure die u aandraagt is mij bekend.U vind dat mijn klacht over hun administratie niet duidelijk is.Wel dan nodig ik u uit om eens naar de klantendienst te gaan,of een mail te sturen.Dan hoop ik dat u meemaakt wat ik in mijn klacht omschrijf.Hoezo niet duidelijk u denkt toch niet dat ik dit forum belast met mijn priveproblemen.Het is NIET mijn bedoeling om een discussie op gang te brengen maar wel om een ieder te waarschuwen voor de firma ZIGGO.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer