sa
door sanne4 Jun 17, 2015 om 12:38
Computers & telefonie

Ziggo storingen decoder

kunnen jullie misschien ziggo een keer vragen waarom duizenden DCB-H360R decoders niet meer werken na omzetting ziggo&upc en wat ze er aan gaan doen

2242 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jun 17, 2015 om 12:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo sanne4,

Voor contact met de redactie:

Klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

..... waarom duizenden DCB-H360R decoders niet meer werken na omzetting ziggo&upc.....
Waar haal je dat vandaan?

Cookies
door Cookies - Jun 17, 2015 om 12:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=sanne4 schreef op woensdag 17 jun 2015, 12:38]kunnen jullie misschien ziggo een keer vragen waarom duizenden DCB-H360R decoders niet meer werken na omzetting ziggo&upc en wat ze er aan gaan doen

Even googelen en je ziet dat er al aan een oplossing gewerkt wordt KLIK

sa
door sanne4 - Jun 17, 2015 om 12:59
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

die mededeling is van april 2015 het is nu halverwege juni nog niks gebeurd en neem maar van mij aan er gaat niks gebeuren want ze kunnen het niet oplossen de decoder kan de frequentie 474 niet aan

sa
door sanne4 - Jun 17, 2015 om 13:00
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

zie hier de problemen https://community.ziggo.nl/apparatuur-televisie-36/storing-samsung-decoder-dcb-h360r-2691

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 17, 2015 om 13:06
7358 Antwoorden / 3 Vragen
0

De link van Sanne4

Cookies
door Cookies - Jun 17, 2015 om 13:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=sanne4 schreef op woensdag 17 jun 2015, 12:59]die mededeling is van april 2015 het is nu halverwege juni nog niks gebeurd en neem maar van mij aan er gaat niks gebeuren want ze kunnen het niet oplossen de decoder kan de frequentie 474 niet aan

Die decoder is 6 jaar oud, die is in wezen (economisch) afgeschreven. Daar komt dus ook geen software update meer voor. Er staat wel: Het kabelbedrijf werkt wel aan een klantenoplossing.

Stel je vraag eens op de community van Ziggo KLIK

costnix
door costnix - Jun 19, 2015 om 00:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gewoon overstappen op de Horizon-box. O NEE, dan behoud u uw ellende en er komt nog meer bij!

ba
door bart1990 - Jun 19, 2015 om 20:36
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook hier al sinds de migratie met UPC problemen met dit apparaat. De eerste paar weken werd het probleem erkend. Mijn info en problemen werden gearchiveerd en ik zou enkele weken later terug mogen bellen als er geen updates kwamen die het probleem verhielpen.

Uiteraard was dit niet het geval, maar tijdens het volgende telefoongesprek werden de problemen plotseling ontkend. Ik moet tegen een maandelijkse meerprijs een ander abonnement afsluiten om een nieuwe ontvanger te krijgen.

Het is toch te zot voor woorden dat klanten voor Ziggo's problemen moeten "boeten"?

pi
door pieterwolters - Jun 19, 2015 om 21:01
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=costnix schreef op vrijdag 19 jun 2015, 00:21]Gewoon overstappen op de Horizon-box. O NEE, dan behoud u uw ellende en er komt nog meer bij!

Nee hoor, Horizon werkt tegenwoordig prima. Ze hebben alleen een valse start gehad, maar daar hoef je niet jaren later nog steeds naar te verwijzen.

costnix
door costnix - Jun 19, 2015 om 21:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

@pietwolters
Bij mij duurde die valse start meer dan één jaar. Gelukkig werd er bij mij glasvezel aangekegd en ben ik hem bij UPC gesmeerd. Bij glasvezel hem je keuze uit meerdere aanbieders. Als er eentje niet goede service aanbied, kan je na het uitdienen van je vontract weg. Bij de kabel heb je maar één (vieze) smaak.

19
door 1953 - Jun 19, 2015 om 21:37
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Tsja...een ouwetje die ik zeven jaar terug had. Is ook niet meer van deze tijd. Destijds was teletekst rampzalig om te zien en te lezen.

Waarschijnlijk staat de symboolwaarde (SR) nog op de oude situatie van SR6875 gesteld en tegenwoordig is het SR6900. Stand eventueel naar/op automatisch zetten.

be
door bert van nigtevegt - May 6, 2016 om 18:26
1 Antwoorden / Vragen
0

Wij worden het een "beetje" zat omdat wij constant storingen hebben van Ziggo.
Gisteren 2 maal meer dan een half uur, en vandaag vanaf 9.30 tot 14.00 uur daar hield het
niet mee op. Daarnet nog een keer een half uur.
Wat moeten we hiermee kunnen wij hier iets aan doen, of moeten we het abonnement gaan opzeggen.
Ik denk dat er hier meer van mijn buren er net zo over denken.

sy
door sylvia_71 May 6, 2016 om 18:35
288 Antwoorden / 0 Vragen

Dan moet je het gewoon opzeggen. Dan heb je er nooit meer last van.
Zo simpel is het.

gerbera
door gerbera May 6, 2016 om 22:45
7459 Antwoorden / 14 Vragen

Het gaat hier om een topic van juni 2015 Beetje simpel om hier nog op te reageren. Open gewoon een eigen topic als u recent klachten heeft.

sy
door sylvia_71 - May 6, 2016 om 18:38
288 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dan moet je het gewoon opzeggen. Dan heb je er nooit meer last van.Zo simpel is het. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer