erwindehaas
door erwindehaas Nov 28, 2010 om 11:16
Computers & telefonie

Ziggo van los naar bundel (meer betalen)

Ik kreeg van ziggo een bericht via brief
dat ze alle losse pakketen tv, internet en telefonie
als bundel gaan aanbieden.

Maar de losse paketten zijn samen goedkoper dan de bundels.

Ik betaal als het bundels worden bijna 6 euro meer per maand.

Neem je contact op via ziggo krijg je als antwoord
Dat ik een bundel lager kan gaan.
Dat pakket is net zo duur als nu maar wel weer met minder Mb p/s.

Ik weet niet wat de meningen zijn van andere ziggo gebruikers.

Maar Ik wil los in plaats van bundels.

Van de klantenservice wordt je niet veel wijzer.
Het is hoe het is
krijg je als antwoord.
Of ik kon naar een andere provider
Maar ja wil ziggo klanten weg jagen ofzo???

ZIGGO BEDANKT

603 12 Rapporteer

stacey
door stacey - Nov 28, 2010 om 11:44
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--dat ze alle losse pakketen tv, internet en telefonie
als bundel gaan aanbieden--

Leuk dat ze dat gaan aanbieden maar bij mijn weten ben je dat niet verplicht toch ?

Heb ik althans niets van gehoord maar ik heb ook enkel tv en internet van ze, telefoon loopt bij een ander en wat mij betreft blijft dat ook lekker zo,
ik hoef geen alles in 1

Als de voorwaarden in jouw nadeel veranderen heb je recht op te zeggen en ander te nemen, volgens mij hebben ze sowieso standaard altijd opzegmogelijkheid per maand dus zou dat geen enkel probleem zijn.

richard83
door richard83 - Nov 28, 2010 om 11:52
386 Antwoorden / 28 Vragen

we betalen voor alles in 1 €41,95 dat vind ik nog reuze mee vallen hoor.

getty
door getty - Nov 28, 2010 om 12:04
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wij kregen ook een brief van ziggo. Wij gaan slechts € 0,10 meer betalen.
In de brief stond ook dat je een half jaar de tijd had om te beslissen. Vond het een redelijk voorstel. En inderdaad, bevalt het niet, dan gaat u toch naar een ander?

fa
door fa - Nov 28, 2010 om 12:08
107 Antwoorden / 53 Vragen

Richard83 Hoe bevalt de snelheid van internetten alles in een.?????????

birdies
door birdies - Nov 28, 2010 om 12:35
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=fa schreef op zondag 28 nov 2010, 12:08]Richard83 Hoe bevalt de snelheid van internetten alles in een.?????????

Hangt van je p.c. gebruik af: bij alleen mailen, msn en internetten is het goedkoopste alles-in-1 pakket voldoende.

moeder56
door moeder56 - Nov 28, 2010 om 14:46
483 Antwoorden / 2 Vragen

Wij hebben alles in 1 plus. Kom nooit boven de 55,00. Bijna iedereen die ik ken heeft Ziggo (oude gebied Multikabel) en daardoor bel je onderling voor niets.

richard83
door richard83 - Nov 28, 2010 om 16:58
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=birdies schreef op zondag 28 nov 2010, 12:35][quote=fa schreef op zondag 28 nov 2010, 12:08]Richard83 Hoe bevalt de snelheid van internetten alles in een.?????????

Hangt van je p.c. gebruik af: bij alleen mailen, msn en internetten is het goedkoopste alles-in-1 pakket voldoende.

Het bevalt hoor. Ik doe meestal alleen mailen en msnen en internetten natuurlijk.

fa
door fa - Nov 28, 2010 om 17:18
107 Antwoorden / 53 Vragen

Richard 83 Uitzending gemist kun je die ook bekijken zonder happeringen en filmpjes op you tube??
Met alles in een basis van ziggo.

richard83
door richard83 - Nov 28, 2010 om 17:21
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=fa schreef op zondag 28 nov 2010, 17:18]Richard 83 Uitzending gemist kun je die ook bekijken zonder happeringen en filmpjes op you tube??
Met alles in een basis van ziggo.

Dat klopt. Dat hebben we weer niet. we hebben Gewone Humax Decoder.

fa
door fa - Nov 28, 2010 om 17:28
107 Antwoorden / 53 Vragen

Richard Ik bedoel op de pc.

richard83
door richard83 - Nov 28, 2010 om 17:40
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=fa schreef op zondag 28 nov 2010, 17:28]Richard Ik bedoel op de pc.

Dag dat je dat bedoelden. Op youtube kom ik regelamatig wel. uitzendinggemist kijk ik nooit op.

invalide
door invalide - Nov 29, 2010 om 10:53
787 Antwoorden / 5 Vragen

Bij het opzeggen moet je bij losse producten ook meerdere keren opzeggen en daar ging zoveel fout dat ze meer bundels willen!

Ook voor hun minder administratie en ze mogen alles aanpassen.
Als je het niet eens bent mag je weglopen, ADSL naast kabel kan ook nog!