ro
door rosmo37 May 9, 2007 om 09:50
Elektronica & tv

Adres van de firma Braun in Nederland.

Kan iemand mij het e-mail adres of het adres van de klantenservice van Braun doorgeven ?

Ik wil ze graag schriftelijk benaderen over een koffiezetapparaat.

8531 8 Rapporteer

ijzerbroot
door ijzerbroot - May 9, 2007 om 10:08
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste rosmo37,

Contatcgegevens brAun Nederland vind u via http://www.braun.com/global.html ->contact ->costumer service -> Europe -> Netherlands (een directe link naar die pag werkt helaas niet).

Succes!

IJzerbroot

freya
door freya - May 9, 2007 om 10:08
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo rosmo37,

Een echte klantenservice van Braun is er geloof ik niet in nederland. Maar via de duitse website is wel een kontaktadres te vinden.

Procter & Gamble Nederland B.V.

Watermanweg 100

3067 GG
Rotterdam

Landesvorwahl: +31

Hotline: 0800-4455388 for all Braun and Oral-B products

Service für: All products

m.vr.gr. Freya

stacey
door stacey - May 9, 2007 om 10:10
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Probeer het eens hier;

plaats.  Braun Service-adres Fabrikant

Succes,

varabas
door varabas - May 9, 2007 om 10:10
450 Antwoorden / 35 Vragen

Braun heeft volgens mij geen eigen Nederlandse vestiging en worden hun belangen behartigd door Proctor en Gamble, voor meer info klik op : Braun

Bassie

willemo_1
door willemo_1 - May 9, 2007 om 10:45
167 Antwoorden / 0 Vragen

rosmo37,

Het adres in Nederland van Braun t.b.v. huishoudelijke artikelen en apparaten is:

Braun Nederland B.V.
Visseringlaan 20-22
2288 ER Rijswijk (Z.H.)
Tel: 070-41 36 66
Tel: 0800-445 53 88
Fax: 070-413 16 96

Met vriendelijke groet,
Willem

ro
door rosmo37 - May 9, 2007 om 11:06
10 Antwoorden / 31 Vragen

Wat fijn dat jullie zo snel reageren! Ik heb zowel een brief gestuurd naar het adres in Rotterdam als naar het adres in Rijswijk...Nu maar afwachten wat ze met mijn brief doen....

Jullie allemaal bedankt !

bu
door buitenkamp - May 16, 2007 om 20:21
49 Antwoorden / 1 Vragen

Zouden we mogen weten wat je probleem is met het koffiezetapparaat?

gr Ron

ro
door rosmo37 - May 18, 2007 om 07:02
10 Antwoorden / 31 Vragen

We hebben een nieuw apparaat gekocht en ik heb spijt, want het is zeer gebruiksonvriendelijk. Bij het vullen knoei je bijna altijd,omdat het deksel van de koffiepot het deksel van het reservoir raakt; het apparaat pruttelt en sputtert, alsof het hoognodig ontkalkt moet worden.Vind ik een storend geluid.

Dit wilde ik gewoon aan de firma doorgeven,niet in de veronderstelling dat ze er wat mee doen,maar toch...

Jullie bedankt voor de reakties....