re
door rene2_1 May 27, 2009 om 09:48
Elektronica & tv

Bestaat een DVD recorder met HD EN DVB-C?

Goedendag,

Mijn videorecorder is aan vervanging toe, en nu zoek ik een alternatief waarmee ik 2 vliegen in 1 klap hoop te kunnen vangen.

Bestaat er een DVD recorder met Harddisk en een Digitale Kabeltuner, de DVB-C tuner?

Heeft iemand suggesties?

Alvast bedankt.

2948 6 Rapporteer

mastag
door mastag - May 27, 2009 om 10:17
955 Antwoorden / 19 Vragen

De Humax 5050 is een goede optie, deze is geschikt voor HD ontvangst, heeft een flinke harde schijf, maar mist wel een dvd speler/recorder.
In die combinatie is er ook nog niets met HD te verkrijgen. Later dit jaar zullen de blu ray recorders wat beter leverbaar zijn maar die hebben dan geen dvb-c tuners in huis

Succes
Mastag

re
door rene2_1 - May 28, 2009 om 08:24
8 Antwoorden / 7 Vragen

Bedankt, ik zal me eens gaan verdiepen in het assortiment van Humax.

birdies
door birdies - May 28, 2009 om 21:19
6104 Antwoorden / 31 Vragen

De Cisco is ook een prima HD decoder met harde schijf; deze is ook meteen geschikt voor interactieve televisie.

http://www.cisco.com/web/NL/consumer/products/settop-8455dvb.html

kenwel2
door kenwel2 - May 28, 2009 om 21:50
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Cisco is inderdaad een heel erg goed merk en alternatief, ze hebben in ieder geval HEEL veel ervaring...Het is een van origine Amerikaans merk...

Als ex medewerker td dispatch,  van de allergrootste kabelaar ter wereld, kanik u verklappen, dat Cisco een van de aller, aller grootste is, ook op internet gebeuren een HELE grote naam (vooral in de kabelbranche) En het getoonde model heeft heel wat in huis zeg! Prima!

Gr. Henri

birdies
door birdies - May 28, 2009 om 22:07
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......En het getoonde model heeft heel wat in huis zeg!.....

Ik heb hem in huis en ben er zeer tevreden over op een paar zaken na (zoals langzaam zappen). Dit probleem, samen met wat andere zaken die voor verbetering vatbaar zijn, wordt overigens met de nieuwe firmware update over 2 weken opgelost.

birdies
door birdies - May 28, 2009 om 22:11
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Kijk eens voor meer info over diverse decoders op http://www.digitalekabeltelevisie.nl/