oi
door oist10 Sep 18, 2004 om 00:21
Elektronica & tv

Camera

ik heb een video camera van mijn schoonvader gekregen om dat hij een nieuwe had gekocht hij deed het nog goed tot een maand of drie geleden .

als ik hem aan zette ging het lampje van bat low knipperen en schakelde hij zich zelf uit ook als ik hem op lichtnet aan sloot bat low en weer uit .

mee naar expert want daar was hij ook gekocht 12 jaar geleden naar gekeken 35,- maar wij kunnen het hier niet vinden moet wij hem op sturen naar grundig maar dat gaat + - alleen aan op sturen en kijken 200,. kosten dus niet de moete waard .

mijn vraag weet iemand van jullie soms wat het is hij geeft elke keer  bat low aan en schakelt uit op bat of op lichtnet maakt niet uit .

335 1 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Sep 18, 2004 om 00:42
763 Antwoorden / 1 Vragen

kijk eens op de site http://www.kieskeurig.nl bij de reviews van de camera (zoeken door merk en type in het zoekvenster te typen) veel voorkomende problemen willen hier nog wel eens vermeld staan.

Een andere optie is om grundig eens een E-mailtje te sturen die weten ongetwijfeld wat er aan de hand kan zijn met de camera.

succes en groeten tuinfreak