ro
door robkempers_1 Oct 31, 2009 om 13:22
Elektronica & tv

Canal Digitaal

k wou hier mijn verhaal even kwijt en doe dit zo eerlijk mogelijk.

1e: Begin dit jaar is er een kaartwisseling geweest, de kaarten hebben zij naar een totaal verkeerd adres gestuurd. Keurig de € 9,50 (belachelijk) overgemaakt. En een schriftelijke klacht ingediend. Nooit geen antwoord op gehad in juni contact formulier opgestuurd kreeg een antwoord meneer u heeft een week geleden antwoord gehad en wij nemen aan dat het in orde is terwijl ik die nooit heb ontvangen.

2: Ik kreeg een ander rekening nummer en moest mijn automatische betaling opzeggen en een nieuwe maken, nu dit doe ik niet want ik heb een jaarcontract en doe hierbij schriftelijk mijn verandering. Vervolgens kreeg ik een brief Hartelijk dank voor uw aanmelding het bedrag wordt maandelijks uitgekeerd..

3> Contact opgenomen bij Canal Digitaal. Het was een foutje van hun en alles zou hersteld worden. Ook weer gemeld dat ik nooit een antwoord op voorgaande problemen heb gehad. Ook gemeld dat ik het belachelijk vind dat ik voor de kosten moet opdraaien omdat er mensen zijn die sjoemelen. Ik heb een niet goedgekeurd SAB gekocht door de wisseling. Ik zou de € 9,95 terug gestort krijgen tevens zou ik mijn SAB mogen ruilen voor een Philips 2221. Die zou binnen 7 dagen gestuurd worden op zich nette service. Ik heb er bijverteld dat ik na 20 augustus een hele tijd weg ben. Ook zouden ze me per brief vertellen wat de oorzaak is geweest van het opsturen van de kaarten naar het verkeerde adres.
Vervolgens kreeg ik een brief, u heeft per email twee mails gehad in juni dus nu weet ik nog niets.
Uiteraard kreeg ik niet het toestel waarop ik een paar keer heb gebeld meneer we maken het in orde ook vermeld dat ik het geld nog niet heb ontvangen. Maken wij in orde meneer tot vandaag nog niet binnen.
Toestel kwam halverwege september speciaal iemand naar huis moeten sturen om hem aan te nemen.

4:27 september toestel geïnstalleerd en oude terug gestuurd. Kreeg binnen twee weken het volgende probleem als ik de Philips aanzette bleef hij vast zitten stroom eraf daarna deed hij het weer je gaat niet gelijk bellen. Na twee weken gebeurde het weer en ook kwam ik er achter dat de info en epg niet meer werkte.
Ik lig momenteel door ziekte veel in bed en als hij er niet is mis ik het natuurlijk wel als ik hem moet opsturen. Storing per contact formulier opgestuurd met verzoek vanwege defect binnen twee weken een nieuwe te sturen daarna stuur ik de andere terug. Ik kreeg het volgende antwoord U moet eerst de oude opsturen en dan krijgt u een nieuwe. Tweede email gestuurd dat ik ziek ben en geen zes weken kan wachten. Kreeg geen enkel antwoord. Waarop ik gebeld heb met de klantenservice die meneer was behulpzaam kreeg echter geen toestemming om het te regelen. Dus nu ga ik als ik beter ben wel weer verder kijken hoe ik het moet oplossen. Weer beloofd ook om de € 9,95 over te maken (wat nog niet gebeurd is) wel kreeg als te gemoedkoming een maand alle zenders waar ik eigenlijk niets aan heb.

Mijn advies is koop een goed gekeurd apparaat bij een dealer.

Jammer is het allemaal hun web is verbeterd hun mogelijkheden om te activeren is verbeterd maar hun service bij problemen laat nog steeds te wensen over.
Het is natuurlijk raar dat er zo moeilijk wordt gedaan over een toestel wat binnen twee weken defect is om dit niet plezierig op te willen lossen

473 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@@@

test

ReadAC

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Rob,

Als eerste wil ik je beterschap wensen met het herstel van je ziekte.

Over het financiële gedeelte ga ik het niet hebben, daar heb ik geen verstand van.

Wat betreft je Philips (Pace) 2221, heb je al een software-update uitgevoerd?
Mogelijk dat dan het vastlopen tot het verleden behoort.
Begin dit jaar is er namelijk een nieuwe software-update beschikbaar gesteld om problemen met bevriezend beeld te voorkomen. (Softwareversie: 70)
Software-update Philips DSR 2221

Dat probleem met de EPG is al een tijdje aan de gang en is ook al net zolang het gesprek van de dag op allerlei sat-forums.
Ik wil je daarom aanraden om ook eens dit forum te bezoeken:
satellietforum.com
satellietforum.com/CanalDigitaal
satellietforum.com/Klantenservice

Zelf heb ik de Philips DSR 2212 en kan helaas ook al tijden geen EPG meer bekijken. Ik hoop wel dat het zo gauw mogelijk wordt opgelost.

Groet, Dirck

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Lo
Lodep - Jul 1, 2024 om 14:07
Huishouden & energie

Airco unit defect binnen garantie periode, onderdelen levering duurt lang

Bijna twee jaar geleden heb ik een airco set gekocht. Recentelijk is gebleken dat de buiten unit defect is. Deze heb ik terug gebracht naar waar ik heb gekocht heb, waar na twee weken de bevestiging kwam dat deze inderdaad twee defecte printplaten en een defecte compressor pomp had.
Toen kwam het slechte nieuws; de onderdelen bleken (erg) lange levertijd te hebben, weken tot waarschijnlijk m ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Jul 1, 2024 om 09:08
Elektronica & tv

Kun je een speakertje aansluiten op een koptelefoonaansluiting?

mijn wekkkerradio heeft een heel dun geluid. Beschikt wel over een koptelefoonaansluiting. Kun je daar een speakertje op aansluiten? Lees meer

q.
q.zonneveld - Jul 1, 2024 om 12:48
Elektronica & tv

Hoe zit het met terugleverkosten voor zonnenpanelen als de teruglevering regelmatig wordt geblokkeerd door overbelasting van het net?

Mijn omvormer valt regelmatig uit door overbelasting op het net. Dat scheelt wel 30% t.o.v. de situatie bij mijn vriendin die elders woonachtig is.(zonnenpanelen en installatie zijn identiek). De terugleverkosten zijn bij mij echter veel hoger dan bij haar , terwijl de opbrengst bij haar ruim 20% hoger is dan bij mij, omdat haar dak zuid-west is en bij mij zuid-oost.
, Lees meer