j.
door j.burgemeester Mar 1, 2012 om 08:54
Elektronica & tv

Cashback aktie samsung

ls...
graag zou ik willen dat er een oproep komt in het programma kassa over wie problemen heeft met samsung nederland/benelux..met name over de service van dit bedrijf waar het betreft garantie,cashbackakties en vragen over produkten...
gewoon een inventarisatie ...is het alleen mijn probleem of....?

met vr gr
j.burgemeester

1171 10 Rapporteer

an
door anouklaurier - Aug 14, 2012 om 20:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een telefoon gekocht van samsung met de cashback actie in februari 2012. Ik heb alles opgestuurd wat ik moest opsturen, maar ik heb nooit wat teruggekregen. Volgens samsung hebben ze nooit mijn brief ontvangen met kopie van het aankoopbewijs en dergelijke. Ik heb er volgens hen geen recht meer op.

hereistom
door hereistom - Aug 15, 2012 om 03:00
755 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is al lang bekend. Samsung zegt altijd dat ze niks hebben ontvangen!
Daarom koop ik dus ook niks meer van Samsung!

rolandcarros
door rolandcarros - Aug 23, 2012 om 12:01
3 Antwoorden / 0 Vragen

Op 25 januari 2012 kocht ik bij Mediamark Den Haag een Samsung 3D-LED TV uit de 8000 serie waarbij de CashBack actie gold. Op 27 januari de aankoopbon met actiecoupon opgestuurd naar Samsung, precies zoals de voorwaarden.
Volgens Samsung zou je het CashBack bedrag (150 euro) binnen 4 weken op je rekening gestort krijgen. Begin mei heb ik contact gezocht met Samsung om aan te geven dat ik nog steeds niets had ontvangen, er bleek een achterstand in de administratie wegens grotere belangstelling dan verwacht.
Op 29 mei kreeg ik bericht dat het bedrag was op mijn rekening zou zijn bijgeschreven, wederom niets!
Op 12 juni weer contact opgenomen, het geld zou binnen 3 dagen overgemaakt worden, alles was afgerond, helaas!
Op 18 juni ontving ik een bevestiging dat het CashBack bedrag was overgemaakt, NIETS!
Op 21 juni gebeld met klachten afhandeling, de 25e bevestiging gekregen dat de cashback was bijgeschreven, NIETS!
Op 13/7 een rechtstreekse brief naar de salesmanager,ik wacht nog steeds!
Na weer contact opgenomen te hebben wordt nu beweerd dat het geld al eind april is overgemaakt, wat schetst mijn verbazing?!
Naar een totaal voor mij onbekend rekeningnummer!
Onze Alex/Sander vonden dat heel vreemd, het zou weer uitgezocht worden.
Er wordt nu volgehouden dat het nummer waarnaar het geld is overgemaakt toch echt het rekeningnummer is dat ik op het formulier heb ingevuld, en dat terwijl ik al 2x een kopie heb gestuurd. Ik word dus min of meer voor leugenaar/fraudeur uitgemaakt.
Heb nu contact met de consumentenbond opgenomen die er verder achteraan gaan.
Meld je verhaal ook op www.klachtencompas.nl van de consumentenbond, zij willen ook actie ondernemen tegen SAMSUNG.

Fred Resoort

he
door herminator_1 - Dec 11, 2012 om 11:28
3 Antwoorden / 0 Vragen

Verleden jaar heb ik een TV en homecinema gekocht , beide samsung en dit jaar een GSM , ik heb nooit een cashback ontvangen van deze dingen , alles samen bedroeg de cashback 400 euro .
Ik heb al een naar samsung geschreven maar ze hebben nooit iets ontvangen zeggen ze .
Wat ik mij nu afvraag is wat er met onze informatie gebeurt van het aanvraagformulier want dit bevat toch wel persoonlijke informatie zoals : banknummer , adres , geboortedatum , enz .
Kan men hier echt niets aan doen aan deze vorm van valse reklame .

valerius-2
door valerius-2 - Dec 11, 2012 om 12:08
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=herminator schreef op dinsdag 11 dec 2012, 11:28]Verleden jaar heb ik een TV en homecinema gekocht , beide samsung en dit jaar een GSM , ik heb nooit een cashback ontvangen van deze dingen , alles samen bedroeg de cashback 400 euro .
Ik heb al een naar samsung geschreven maar ze hebben nooit iets ontvangen zeggen ze .
Wat ik mij nu afvraag is wat er met onze informatie gebeurt van het aanvraagformulier want dit bevat toch wel persoonlijke informatie zoals : banknummer , adres , geboortedatum , enz .
Kan men hier echt niets aan doen aan deze vorm van valse reklame .

IK heb er geen probleem mee gehad en mijn zoon ook niet. Maar wel aangeteknt verzonden, alle twwe apart gedaan.

Cookies
door Cookies - Dec 11, 2012 om 12:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=herminator schreef op dinsdag 11 dec 2012, 11:28]
Ik heb al een naar samsung geschreven maar ze hebben nooit iets ontvangen zeggen ze .
Wat ik mij nu afvraag is wat er met onze informatie gebeurt van het aanvraagformulier want dit bevat toch wel persoonlijke informatie zoals : banknummer , adres , geboortedatum , enz .
Kan men hier echt niets aan doen aan deze vorm van valse reklame .

Het is geen valse reclame! Heb zelf al diverse keren aan cashback acties mee gedaan, altijd mijn geld gestort gekregen. Het is ook veel handiger alles via de mail op te sturen. Weet je zeker dat het aan komt en paperassen kunnen niet gaan zwerven.

he
door herminator_1 - Dec 11, 2012 om 13:02
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het dan toch raar dat ik 3 toestellen gekocht heb en alles gedaan heb wat ze gevraagd hebben en toch nooit iets ontvangen heb .

freya
door freya - Dec 11, 2012 om 13:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=herminator schreef op dinsdag 11 dec 2012, 13:02]Ik vind het dan toch raar dat ik 3 toestellen gekocht heb en alles gedaan heb wat ze gevraagd hebben en toch nooit iets ontvangen heb .
Blijkbaar hebben sommige mensen altijd pech......

Maarre....je hebt toch wel kopieën gemaakt van datgene wat je hebt opgestuurd? Aanvraagformulier, factuur en wat er al niet meegezonden moest worden? Dan kun je het gewoon nóg een keer opsturen met een briefje erbij en dan zou het toch goed moeten komen lijkt me....

Freya

he
door herminator_1 - Dec 11, 2012 om 14:04
3 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ben ik met een copy van barcodes , etc als er geen copy's worden aanvaard , zodus heb ik niets meer .

rolandcarros
door rolandcarros - Dec 12, 2012 om 02:55
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Tot mijn grote verwondering heb ik na 9 maanden! eindelijk mijn cashback ontvangen.
Het loont dus moeite om door te blijven gaan en niet op te geven voor je je geld terug hebt.

Ik heb de consumentenbond ingeschakeld waar ik direct gehoor kreeg, er waren namelijk al meerdere klachten over de cashback van Samsung, waaronder -net als ik- klachten van mensen die ook te horen kregen dat het geld allang was overgemaakt.
Toen ik bij Samsung informeerde naar welk nummer dat dan wel overgemaakt zou zijn, kreeg ik een totaal voor mij onbekend nummer door.
Meerdere malen uitgelegd maar tegen dovemansoren, te beroerd om het na te trekken, dit was in de administratie (zgn) niet meer terug vinden, want het geld was niet teruggekomen.
Via de consumentenbond kreeg ik te horen dat de cashback-actie uitbesteed was aan een onafhankelijk bedrijf, "onze" Sander en Alex zijn dus twee telefonische medewerkers die niks met Samsung te maken hebben, evenals de zgn. supervisor, deze mevrouw is gewoon een medewerkster op dezelfde afdeling, doet werkelijk niets en is daar ook niet toe bevoegd.
Via de consumentenbond ben ik dus heel wat wijzer geworden, zij hebben alles uitgezocht en weten nu wie de echte supervisor is, ook kunnen zij direct contact opnemen met deze mevrouw.
(helaas ben ik haar naam vergeten, als ik mij goed herinner heette zij Karin o.i.d.)
Mocht je contact opnemen met de consumentenbond, weten zij het waarschijnlijk direct.

De consumentenbond heeft half oktober een pittige brief gestuurd naar de externe, verantwoordelijke afdeling van Samsung, fantastisch!
Zij gaven aan dat Samsung een paar dagen kans om met bewijs te komen dat zij het geld hadden overgemaakt, zo niet dan dienden zij het bedrag alsnog binnen10 dagen over te maken
naar mijn rekening, zo niet kwam er een advocaat aan te pas.
Geloof het of niet, ik was totaal verbaasd dat het geld van de cashback een week later op mijn rekening was bijgeschreven!
Nu was alles opeens opgelost en hadden ze wel alle gegevens teruggevonden.
Er was ergens iets fout gegaan, maar waar precies? Samsung hield nog steeds vol dat de fout waarschijnlijk toch bij ons had gelegen.....grrr...
Samsung heeft verder nog niet de minste moeite genomen om contact op te nemen, geen excuusje of wat dan ook....het kwam letterlijk over als "hier is je geld en verder opr....!

Erg jammer, iedereen maakt fouten, ook ik...desnoods één telefoontje met sorry was genoeg geweest, vergeven en vergeten....maar door de onsportieve houding van Samsung heb ik er een erg nare bijsmaak aan over gehouden.

Of er bij mij ooit nog iets van Samsung in huis komt? Wie weet!
Ik ben niet rancuneus van aard...maar nu even niet!

Ik wens iedereen die er nog niet is uitgekomen met Samsung heel veel succes!

Fred Resoort
Scheveningen.