he
door heideveld Apr 12, 2010 om 19:16
Elektronica & tv

Chatten met helpdesk KPN Digitenne

Chatten met KPN: Mijn vraag: Kan ik mijn radio ook aansluiten op kastje van Digitenne. Kunt u mij de stappen die ik moet zetten ook per mail doen toekomen, zodat ik ze in mijn tempo kan uitvoeren. Ziggo biedt die optie ook.
Antwoord: Nee meneer dat kan niet. Heeft u geen kennis, vriend of familielid die u kan helpen?

1209 6 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Apr 13, 2010 om 08:49
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik las de volgende tip:
als je achterop de tuner kijkt zie je buiten de andere kleuren ook een rode en wit tulp ingang zitten. deze kan je via een aux kabel verbinden met je radio/home cinema set. wat eventueel ook een optie is om hem optisch aan te sluiten, echter zijn deze kabels duurder. in het installatie pakket zat als het goed is een rood/wit aux kabeltje en anders is zo'n kabeltje ook de kosten niet.
Bron: Klik

freya
door freya - Apr 13, 2010 om 10:02
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Dit lijkt mij toch geen 'discussie' en hoort dus eigenlijk in 'vraag & beantwoord' thuis....

Freya

tdehond
door tdehond - Apr 13, 2010 om 11:36
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=freya schreef op dinsdag 13 apr 2010, 10:02]
Dit lijkt mij toch geen 'discussie' en hoort dus eigenlijk in 'vraag & beantwoord' thuis....

Freya

Tenzij t.s. wil discussieren over de doelmatigheid van chatten met KPN. :)

knoop4x9
door knoop4x9 - Apr 13, 2010 om 13:39
533 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlik kun je hem aansluiten op een audio ingang maar wat me wel opvald dat het geluids signaal nog al zwak is, dus als ik van aux of vcr om wil schakelen naar cd en een cd wil draaien kan ik de radio de helfd zachter zetten dat is wel vervelend. Nog een opmerking, je radio gedeelte gebruik je dan niet meer en kan je ook een gewone hi fi versterker gebruiken,ik heb maar een draadje gebruikt als fm antenne.

Mvrgrt

he
door heideveld - Apr 13, 2010 om 19:39
43 Antwoorden / 6 Vragen

Dit is eigenlijk de kern van mijn opmerking en ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden:
[Heeft u geen kennis, vriend of familielid die u kan helpen?i]

Belachelijk toch!

tdehond
door tdehond - Apr 14, 2010 om 13:23
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=heideveld schreef op dinsdag 13 apr 2010, 19:39]Dit is eigenlijk de kern van mijn opmerking en ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden:
[Heeft u geen kennis, vriend of familielid die u kan helpen?i]

Belachelijk toch!

Ik moest er inderdaad om lachen toen ik het de eerste keer las. :)
Het zou fijn zijn als u zou kunnen chatten met iemand die kennis van zaken heeft bij deze provider.