j
door j jonker Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af

1953 9 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 17, 2024 om 20:24
2079 Antwoorden / Vragen
4

Niet 'zomaar' maar het kan wel als ze de klachten niet oplossen. Hebt u ze al schriftelijk in gebreke gesteld en een redelijke termijn gegeven om het op te lossen?

mahadma
door mahadma - Apr 17, 2024 om 20:24
11553 Antwoorden / 51 Vragen
2

Stuur ze een "ingebrekestelling" zowel per post als internet en verzoek tot ontbinding contract op korte termijn. Op internet kunt u wellicht een modelbrief googelen.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 17, 2024 om 20:51
7199 Antwoorden / 3 Vragen
2

Opzeggen kan ook telefonisch.
       Uit de link:

We vinden het jammer dat je overweegt op te zeggen bij Youfone. Voor de snelste service kun je het beste bellen naar onze klantenservice. Dit kan op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 20.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only-klanten) of via 088-222 9 222.

https://www.youfone.nl/opzeggen/wifi-of-internetkwaliteit




heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 17, 2024 om 22:00
16875 Antwoorden / 202 Vragen
2
ne
door neodutchio - Apr 17, 2024 om 22:59
5157 Antwoorden / 12 Vragen
0

Het ligt helemaal aan de oorzaak. Tot de modem is Youfone verantwoordelijk, daarna uzelf. Als er een te slecht internet binnenkomt kunt u Youfone in gebreke stellen. Als uw eigen bekabeling en een te goede isolatie thuis de oorzaak is kunt u niet kosteloos van het contract af.

1paul
door 1paul - Apr 18, 2024 om 07:26
3162 Antwoorden / 0 Vragen
1

zit zelf ook bij Youfone maar betaal toch fors minder dan u doet en ja, bij ons werkt internet gewoon naar behoren, u heeft vast het meest uitgebreide pakket maar zelfs dan kom je niet aan dit bedrag wat u noemt volgens mij.

had u voor Maart wel een werkende verbinding en zo ja wat is er dan veranderd??

john devries
door john devries - Apr 19, 2024 om 13:18
219 Antwoorden / Vragen
0

Installeer alles opnieuw als je dat nog niet geprobeerd hebt. Dus stekkers van modem en TV ontvanger uit het stopcontact halen. Na 10 minuten modem weer aanzetten . Als alle ledjes van je modem branden je TV ontvanger installeren. Als dit niet helpt vervang dan de telefoonkabel naar je modem

rj
door rjw - Apr 19, 2024 om 20:41
3270 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hoe is de tv aangesloten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Wi
Willem70 - May 6, 2024 om 17:54
Winkels & webshops

Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen

Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer