jo
door jos44 Nov 19, 2005 om 16:14
Elektronica & tv

Defect tv van failliet winkel?

Dag ik zit met een probleem, ik heb een philips breedbeeld tv 28pw8506/12 deze heb ik 2 jaar geleden gekocht bij Vogelzang Heerlen toen nog een gerenomeerd bedrijf in het zuiden des lands met een bij gekochten garantie van 6 jaar maar nu is mijn TV stuk en het bedrijf is Failliet waar en kan ik nog terecht voor garantie of moet ik nu alles zelf betalen  dus weg 6 jaar gatantie.alvast bedankt.

1271 8 Rapporteer

hutch
door hutch - Nov 19, 2005 om 22:09
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Hoi Jos,

die bijgekochte 6 jaar garantie is niet van Vogelzang. Ik denk ook dat je geen 6 jaar hebt bijgekocht, maar 4 jaar en de totale garantietermijn is dan 6 jaar, klopt dat? Dit is een soort verzekering die bij een verzekeringsmaatschappij is ondergebracht. Dit weet ik uit ervaring, want dat heb ik ook al eens bij de hand gehad. Zoek eens uit wie de curator in deze is; hij of zij kan jou dan wel vertellen, bij welke verzekeringsmaatschappij die bijgekochte garantie is ondergebracht.

Gr. Hutch

hutch
door hutch - Nov 19, 2005 om 22:14
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Jos,

hier een link naar betreffende Curatorensite:

Curatoren.nl

Succes

Hutch

hutch
door hutch - Nov 19, 2005 om 22:18
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Jos,

2 jaar geleden gekocht?

"

Faillissementsnr. F 00 0000
Datum uitspraak jaar: 2003 week: 22
"

Je bent dan waarschijnlijk een van de laatste klanten geweest....

jo
door jos44 - Nov 20, 2005 om 13:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

ja bedankt maar wat zou of moet ik nu doen naar de kurator schrijven waar de verzekering is afgesloten ?

brynnar
door brynnar - Nov 20, 2005 om 14:01
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Jos,

Is de winkel/boedel misschien overgenomen door een ander bedrijf? Eventueel kunnen zij de oude garantie mede hebben overgenomen>

Brynnar

hutch
door hutch - Nov 20, 2005 om 14:20
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Jos,

inderdaad; schrijven, mailen of telefoneren. Als je er maar achter komt bij welke maatschappij die verzekering is onder gebracht.

Het nummer: 0909 â?? 0606 wat op die site genoemd wordt lijkt mij een nummer die in verbinding staat met een computer, maar ik kan zo gauw geen ander nummer vinden. Houdt de bestelcode, die bij dit faillissement hoort bij de hand: Bestelcode: 792561

Je kunt dan voor die 1,30 euro 1 uur lang proberen uit te vinden, wie de curator van dat bedrijf is en deze dan benaderen of je wordt doorverbonden met iemand die er meer vanaf weet; dat weet ik niet.

Succes

Hutch

hutch
door hutch - Nov 20, 2005 om 14:22
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Jos, er staan rare tekens in het telefoonnummer hier boven; het nummer is: 0909 - 0606.

farmerdick
door farmerdick - Dec 13, 2005 om 21:22
5 Antwoorden / 3 Vragen

Best Jos44

De garantie is toch niet afhankelijk van de handelaar, maar van de fabrikant.

Ik raad je aan om een contact op te nemen met de Philips Consumenten
Service. Mogelijkerwijs , dat een andere gerenommeerde Philips dealer
jouw probleem wil oplossen.

Succes!

FarmerDick