sj
door sjees Dec 27, 2006 om 20:54
Elektronica & tv

Digitale compactcamera met de beste macro funties

Ik ben op zoek naar de digitale compact camera met de beste en mooiste macro functie en eventueel met wat meer zoom/groothoek(28m).

2285 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Digitale Camera Review Test Magazine | LetsGoDigital

Ik zou zeggen kijk eens op bovenstaande pagina

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 21:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Shop even rond om te vergelijken,

hier - KIESKEURIG

of hier - Camera's

Succes,

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 21:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Steve's Digicams - Main Menu

Nog een topsite over digitale camera's

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ricoh R5
Niet de beste camera, maar wel groothoek en zeer goede macro en zoomfuncties, zie:
http://www.photographyblog.com/reviews_ricoh_caplio_r5.php

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk ook eens op www.dpreview.com. Uitgebreide reviews. Engels talig.

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat men ook adviseert,

U zult altijd uitkomen op een spiegelreflex met verwisselbare lenzen.
Want What You See Is What You Gad geldt ook bij het fotograferen.
Pas als je exact vooraf kunt zien wat het resultaat zal zijn met betrekking met de uitsnede en dieptescherpte kun je prachtige foto's verwachten.

Zo had ik bijvoorbeeld een voorzetlens waarmee je niet alleen de voorgrond in macro haarscherp kreeg maar ook de achtergrond omdat de bovenzijde van die lens gewoon glas was. (ahw varifocus).

Dan zit je in de sector nieuwst Canon. Voor mij te duur maar voor wat ik ervan gezien heb niet meer slechter dan mijn oude analoge Asahi-Pentax opnamen.
Kortom, even een tijdje overwerken of proberen een ministerpost te verwerven of een aantal jaren nog ermee wachten zoals deze

Vrije Vogel