to
door tonijsselstein Oct 3, 2010 om 11:00
Elektronica & tv

Digitale ontvanegr Caiw

Gevalletje van "pech"????
Noodgedwongen moeten wij van Caiw per 10-10 overgaan naar digitale tv. Ze stoppen immers met het doorgeven vananaloge tv bij ons, dus weinig keus. Je kon een digitale tv stick kopen voor 19,95 om toch tv te blijven kijken. En nu komen ze met het bericht dat die uitverkocht zijn en niet voor 10-10 meer leverbaar zijn!
Dat is toch klantonvriendelijkheid ten top. Je kan (uiteraard) nog wel een veel duurdere ontvanger kopen, maar dat wil ik niet.
Wie is er nog meer hierdoor gedupeerd , wellicht kan Kassa hier op korte termijn aandacht aanbesteden.

582 4 Rapporteer

ro
door ron530 - Oct 3, 2010 om 11:17
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Hoezo klant onvriendelijk, het is al heel lang bekend dat caiway de analoge zenders stopt. Als je tot het laatste moment wacht met de aanschaf van die stick kun je verwachten dat er een run ontstaat. Zelfde als net voor sluitingstijd van de super nog een vers brood willen kopen en die is uitverkocht. Caiway de schuld geven voor eigen laksheid verdiend geen schoonheidsprijs.

abarth
door abarth - Oct 3, 2010 om 11:19
845 Antwoorden / 19 Vragen

De kastjes voor digitale ontvangst zijn drie jaar geleden gratis verstrekt.
Dat u nu pas over wil/gaat stappen kan Caiway niet worden verweten.
Misschien kunt u via marktplaats goedkoop een kastje kopen.

birdies
door birdies - Oct 3, 2010 om 11:27
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Voor een paar tientjes vind je de Humax IR-Fox-C al op Marktplaats.

ro
door ron530 - Oct 3, 2010 om 11:35
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ts vraagt niet naar de mogelijkheden maar wil zijn ongenoegen over de beschikbaarheid van die stick kwijt.