lichtblauw
door lichtblauw Nov 20, 2007 om 17:11
Elektronica & tv

Digitale recorder van KPN

Nu we al geruime tijd heel tevreden klant zijn van KPN Digitenne overwegen we een digitale recorder van KPN te kopen. Wie heeft hier ervaringen mee? En is het mogelijk de bestanden uit zo'n digitale recorder op bijvoorbeeld een DVD tje te branden (met een laptop bijvoorbeeld) of kan dat niet? Graag positieve en negatieve ervaringen en eventuele alternatieven voor deze digitale recorder / ontvanger.

313 5 Rapporteer

jo
door joep873 - Nov 20, 2007 om 18:09
103 Antwoorden / 0 Vragen

Had je dit niet al eens eerder gevraagd?

lichtblauw
door lichtblauw - Nov 20, 2007 om 23:23
36 Antwoorden / 16 Vragen

Helder zeg, jij let goed op. Maar nee, dit heb ik niet eerder gevraagd. Ik heb wel eens om ervaringen gevraagd met het digitenne systeem. Inmiddels hebben wij dit systeem in werking, niettegenstaande het feit dat het volgens de postcodecheck in ons gebied (zuidwest friesland) helemaal nog niet zou werken. Maar het werkt prima, en daarover heb ik dus geen vragen.

Mijn vraag nu is specifieker over de digitale recorder die door KPN aangeboden wordt. Ik vroeg me af of het mogelijk is bestanden daarvan over te zetten op bijvoorbeeld een DVDtje en of er alternatieven zijn voor het systeem van KPN. Ik zie namelijk ook overal aanbiedingen van een DVD recorder. Dat heeft als voordeel dat je de opgenomen film kunt meenemen naar een andere plaats in huis, maar als nadeel dat je er niet gelijktijdig mee kunt opnemen en op een ander net kunt televisie kijken. Ik kan bij de specificatie van KPN niets vinden over de mogelijkheden die het apparaat biedt.

Vandaar mijn vraag.

jo
door joep873 - Nov 21, 2007 om 20:22
103 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor het compliment.
Je kunt makkelijk iemands verleden terugzien door op zijn gebruikersnaam te klikken. Als je op je eigen naam klikt kun je zo makkelijk de vragen zien die je zelf inmiddels vergeten bent, met de toen gegeven antwoorden.

lichtblauw
door lichtblauw - Nov 21, 2007 om 21:02
36 Antwoorden / 16 Vragen

Goh, dat wist ik niet. Ik zie nu dat jij meer van de antwoorden bent en minder van de vragen. Maar op mijn vraag heb ik ondertussen nog steeds geen antwoord....

jo
door joep873 - Nov 21, 2007 om 21:15
103 Antwoorden / 0 Vragen

Jazeker, de helft van je vraag was al lang beantwoord.
Veel succes met de andere helft!