richard30
door richard30 Aug 26, 2004 om 23:24
Elektronica & tv

Digitale tijdperk

goedenavond,

Ben van plan mijzelf over te geven aan het digitale tijdperk.
Foto's maken zonder rolletje is mijn eerste stap, wie heeft advies?

Richard

Beste Felix. U wordt nu voortdurend ontmaskerd in andere gedaanten zoals deze. Wordt het niet eens tijd dat we ons volwassen gaan opstellen in deze site. mvg Kassa internet redactie

335 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 26, 2004 om 23:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik neem aan dat je wilt weten wat goede camera's zijn?

  1. Canon Powershot A60, A70, A75 en de A80

  2. Canon Powershot S50 en S60

  3. Kodak Easyshare DX 4530 en DX 6340

  4. Konica Minolta Dimage Z2

  5. Nikon Coolpix 2100, 3100, 3200 en 3700

Er zijn nog vele andere merken maar hier kan je alvast mee aan de gang.

De megapixels: vanaf 3.1MP kun je prima 10x15 afdrukken laten maken. Qua zoom letten op de optische zoom, digitaal is niet belangrijk. Vanaf 3x is wel minimum.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat maar Tigertje...
Richard30 is een alias van Felix en hij zal straks wel antwoord geven en zichzelf weer belonen met 'beste antwoord'.

Enterprise.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 00:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Snotverdikkie, ben ik er nou weer ingetrapt...

Achja, ik heb hem ook niet ingehaald qua score, dat zal het zijn.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 00:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

en dan bedoel ik natuurlijk net i.p.v. niet.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 00:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

En deze vraag kan ik hier nog wat doen, aha ook al felix hoeveel aliassen heeft die wel niet hier. pff t'is toch wat.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 00:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees de bovenste 3 vragen op de voorpagina maar even...

Zijn nieuwste 'aanwinst' is Arnold30', sinds 10 augustus actief.

De aliassen van Felix zijn nu dus annemariedev, richard30, trombone en arnold30.

Groet.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 00:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, dat moet zijn arnold40...

Tja, het worden er nu zoveel, je gaat ze wel eens door elkaar halen hè...

Groet.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 00:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag richard30/arnold40/felix/annemariedev/trombone,

Wat ik nooit doe is reageren op medeforumleden. Hier maak ik nu een uitzondering. Als het werkelijk waar is wat enterprise zegt (waarbij ik uitga dat enterprise daarvan zeker is),  dan stel ik voor om KASSA te verzoeken het puntensysteem te verwijderen. Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 01:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Ton,

De Kassa-Redactie is volledig op de hoogte van e.e.a. omdat ik dit al vaker bij hen heb aangekaart en hierover heb ik ook afspraken gemaakt met de redactie.
Ik heb toestemming gehad van de redactie om Felix aan te spreken op zijn wangedrag en heb dit ook al meerdere keren gedaan.
De afspraak met de redactie was dat als Felix niet zou voldoen aan mijn verzoek dat hij dan vanuit de Kassa-redactie aangesproken zou worden op zijn gedrag.

Helaas is dat tot nu toe blijkbaar niet gebeurd dus kan hij nog steeds z'n gang en de boel hier in de maling nemen.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 01:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Ton,

Wat Enterprise zegt klopt inderdaad felix heeft het kunstje met meerdere vragen en zichzelf belonen al vaker vertoont. we hebben al meerdere malen een visje opgegooid richting redactie zonder resultaat. hoog tijd dat deze het eens op gaan lossen.

groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 01:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach, op de Kassa Forumredactie reken ik eigenlijk al niet meer.
Ik heb rond 30 juli nog een mailtje gestuurd naar de redactie toen Felix mijn account had 'gekopiëerd' om wraak te nemen.

Zie enterprize

Ik heb hier ook nog geen reactie op gehad dus ik ben bang dat mensen zoals Felix dit hier gewoon ongestraft kunnen blijven doen.

Jammer, maar helaas.
Als dit zo doorgaat blaast dit forum zichzelf op.

Enterprise.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 01:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op seintjes wordt niet gereageerd, Ik was tegelijker tijd al van plan om een mailtje te sturen, maar een mailer moet voldoende zijn.

Wij zitten hier wel op vrijwillige basis, maar dat neemt niet weg dat bezoekers of lezers ons aan vara kassa koppelen het is per slot van rekening de kassa site. dat gedoe met felix wekt geen al te goede indruk. en heb je felix niet dan is er wel weer een ander bezig met vreemde praktijken.

Dus bij deze nog maar eens een verzoek om een moderator aan te stellen en/of maatregelen te nemen.

Ik stop ermee voor vandaag, groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste forumleden,

Zoals je kunt zien heeft de redactie nu een waarschuwing aan Felix geplaatst bij zijn vraag (onder een andere naam).
Laten we hopen dat dit voldoende is om in de toekomst het forum verschoond te houden van deze vorm van nepperij en forumvervuiling.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 10:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ton,

Zoals je ziet heeft de redactie nu ingegrepen.
Als het forum vrij blijft van dit soort rare toestanden zullen er nooit problemen zijn.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 10:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik bedoel dus beste Cats en beste Ton...

Enterprise.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag medeforumleden,

Ik heb een boos mailtje naar de redactie gestuurd. Hier geef ik hun antwoord weer (ik ben het ermee eens dat felix nog een kans krijgt):

Beste Ton,

Allereerst heeft u volledig gelijk. Ons standpunt was echter dat de bezoekers van de site het recht hebben om deze persoon zelf aan te pakken. Dat hebben zij ook gedaan. Wij als redactie geven daarop te kennen dat we hem ook doorhebben. Uiteraard is de volgende stap dat we hem en zijn account(s) van de site verwijderen. We geven hem echter nog één kans om zijn kinderachtige gedrag te veranderen.

gr. Kassa internetredactie

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ton,

Mijn complimenten!
Jij krijgt in één ochtend voor elkaar waar ik al 4 maanden mee bezig ben...       (knipoog naar forumredactie)

Als de redactie ook nog zo goed zou willen zijn om deze, door Felix gekopiëerde 'nepaccount' enterprize te willen verwijderen...

Hier staan zowel mijn eigen naam en foto in een account die niet van mij is en daar ben ik niet zo blij mee!

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2004 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Genoeg gekakeld over felix, ik hou het voor de variatie maar eens kort.

Medeforumleden blijf braaf,

En de redactie namens mij bedankt voor het plaatsen van de opmerkingen bij de accounts.

groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - Aug 28, 2004 om 01:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Enterprise stelt, als dat zo doorgaat, blaast het hele forum zichzelf op.

Laten we dit alsjeblieft niet hopen en niet laten gebeuren!!