Digitale TV @home
Hallo,
Wie heeft er digitale tv van @home en ook regelmatig op bepaalde zenders slecht tot geen beeld en geluid?
Graag een reactie
Hallo,
Ik heb al een dikke week (wellicht langer) geen MTV, TMF en nog enkele andere kanalen niet meer. Foutcode E48, geen ontvangst. Volgens website @home ligt dat aan mijn kabel in huis die niet goed zou zijn... Volgens mij onzin, want voorheen had ik wel altijd ontvangst...
Dag tegelen,
Ga op deze site naar het FORUM en open daar de draadjes over @home. Ook op RADAR vind je veel negatieve posts. Na lezing daarvan is er maar 1 konklusie mogelijk en die is: @home is een ramp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Met vriendelijke groet, Read3.
Dat zeggen ze bij mij ook. Wat doen ze er nu verder aan? Of heeft u geen antwoord meer gekregen?
Hallo,
Hebben jullie, degene met de storing, een DIGI 1 kastje? Als u die heeft en er zitten geen pootjes/dopjes onder, dan kan het oververhit raken. Terug naar de winkel en laten repareren. Ze zetten er dan dikke doppen of pootjes onder zodat de ventilatie door het DIGI 1 kastje beter wordt waardoor de storingen niet meer voorkomen.
Vr.gr. poltol
Ik heb nog geen contact gehad met @home hierover. Ik heb zelf de foutcode gezocht op internet.
Ik heb er nog niet zoveel tijd voor gehad, maar ik ga er al vanuit dat ik niet geholpen wordt voor ik de kabel vervangen heb...
Dus dat ga ik eerst doen binnenkort, daarna zie ik weer verder...
Overigens heb ik in het verlede eerder problemen gehad met dezelde fout code. Toen ging het echter om een ander canaal (Comedy Central). Na enkele weken slecht ontvangst, was het ontvangst opeens weer normaal...
Ik heb overigens een decoder van Philips.
Ik worstel al 5 maanden met het feit dat na de herindeling van zenders door @Home (begin november 2007) ik 4 opeenvolgende zenders (20 t/m 24) niet meer doorkrijg. Een zogenaamde E48 fout. Laat ik jullie uit de droom helpen: @Home gaat je niet helpen. De eerste vier keer bellen doen ze testjes met je. De vijfde keer kreeg ik het verzoek tot het kopen van nieuwe bekabeling. De zesde keer moest ik met mijn kasje (Humax) maar bij vrienden of kennissen gaan proberen om te kijken of de ontvanger misschien kapot was. Ik moet dus steeds de actie ondernemen terwijl zij niets doen. De zevende keer bellen geeft @Home aan mij echt niet meer verder te kunnen helpen. Ik moet de bekabeling beter isoleren. Daar ben ik mooi klaar mee! Ik begrijp het wel, aan mij verdienen ze niks wanneer ik geen extra zenderpakket neem.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
OV saldo verlopen card online terugvragen
OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer