te
door tegelen_1 Mar 10, 2008 om 12:32
Elektronica & tv

Digitale TV @home

Hallo,


Wie heeft er digitale tv van @home en ook regelmatig op bepaalde zenders slecht tot geen beeld en geluid?


Graag een reactie

268 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 10, 2008 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

Ik heb al een dikke week (wellicht langer) geen MTV, TMF en nog enkele andere kanalen niet meer. Foutcode E48, geen ontvangst. Volgens website @home ligt dat aan mijn kabel in huis die niet goed zou zijn... Volgens mij onzin, want voorheen had ik wel altijd ontvangst...



ve
door verwijderd - Mar 10, 2008 om 12:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag tegelen,


Ga op deze site naar het FORUM en open daar de draadjes over @home. Ook op RADAR vind je veel negatieve posts. Na lezing daarvan is er maar 1 konklusie mogelijk en die is: @home is een ramp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


Met vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Mar 10, 2008 om 13:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat zeggen ze bij mij ook. Wat doen ze er nu verder aan? Of heeft u geen antwoord meer gekregen?


 


 

ve
door verwijderd - Mar 10, 2008 om 13:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


Hebben jullie, degene met de storing, een DIGI 1 kastje? Als u die heeft en er zitten geen pootjes/dopjes onder, dan kan het oververhit raken. Terug naar de winkel en laten repareren. Ze zetten er dan dikke doppen of pootjes onder zodat de ventilatie door het DIGI 1 kastje beter wordt waardoor de storingen niet meer voorkomen.


Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Mar 10, 2008 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb nog geen contact gehad met @home hierover. Ik heb zelf de foutcode gezocht op internet.
Ik heb er nog niet zoveel tijd voor gehad, maar ik ga er al vanuit dat ik niet geholpen wordt voor ik de kabel vervangen heb...
Dus dat ga ik eerst doen binnenkort, daarna zie ik weer verder...

Overigens heb ik in het verlede eerder problemen gehad met dezelde fout code. Toen ging het echter om een ander canaal (Comedy Central). Na enkele weken slecht ontvangst, was het ontvangst opeens weer normaal...

Ik heb overigens een decoder van Philips.





ve
door verwijderd - Mar 30, 2008 om 16:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik worstel al 5 maanden met het feit dat na de herindeling van zenders door @Home (begin november 2007) ik 4 opeenvolgende zenders (20 t/m 24) niet meer doorkrijg. Een zogenaamde E48 fout. Laat ik jullie uit de droom helpen: @Home gaat je niet helpen. De eerste vier keer bellen doen ze testjes met je. De vijfde keer kreeg ik het verzoek tot het kopen van nieuwe bekabeling. De zesde keer moest ik met mijn kasje (Humax) maar bij vrienden of kennissen gaan proberen om te kijken of de ontvanger misschien kapot was. Ik moet dus steeds de actie ondernemen terwijl zij niets doen. De zevende keer bellen geeft @Home aan mij echt niet meer verder te kunnen helpen. Ik moet de bekabeling beter isoleren. Daar ben ik mooi klaar mee! Ik begrijp het wel, aan mij verdienen ze niks wanneer ik geen extra zenderpakket neem.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer