hmpf
door hmpf Jan 28, 2013 om 17:28
Elektronica & tv

Digitale TV op Experiabox steeds opnieuw instellen

Beste meedenker,

Ik heb KPN met Experiabox. Tot grote tevredenheid voor internet en bellen, maar...elke keer als ik TV wil kijken start de ontvanger niet op. Het hele rijtje: ontvanger uit-Experiabox uit en weer aan- ontvanger aan- opstarten-TV gids ophalen geeft wat ongedurigheid. Is hij eenmaal weer opgestart dan staat hij steevast op 502, niet een zender die ik zelf de laatste keer gekeken heb. Iemand die weet waar dat aan kan liggen?
Graag hoor ik van u.

Groeten van Helen

1042 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2013 om 17:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hmpf,

Al eens bij KPN geklaagd?
Dat lijkt me de eerst aangewezen instantie.

Met vr.gr.

hmpf
door hmpf - Jan 28, 2013 om 17:46
122 Antwoorden / 60 Vragen

U heeft gelijk, Edrick, maar het kon toch zijn dat iemand hier zo een antwoord zou kunnen geven. Heb een klein beetje een bedrijf-bellen-fobie naar KPN toe.
Helen

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2013 om 17:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hmpf,

.....Heb een klein beetje een bedrijf-bellen-fobie naar KPN toe.....

Probeer het dan eens per mail. ;-)
Klik hier.
Even doorklikken en op 'Stuur een email' klikken.

Suc6

hmpf
door hmpf - Jan 28, 2013 om 18:53
122 Antwoorden / 60 Vragen

Zojuist gedaan ! Bedankt, Edrick
Groet, Helen

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2013 om 20:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hmpf,

Benieuwd of ze met een oplossing komen.
Nieuwe ontvanger?

Met vr.gr.

hmpf
door hmpf - Jan 28, 2013 om 21:04
122 Antwoorden / 60 Vragen

Nee, we hebben hem al meer dan twee jaar en niet eerder problemen gehad.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2013 om 21:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hmpf,

Spraakverwarring. ;-)
Ik bedoelde dat er misschien als oplossing een nieuwe ontvanger kon komen.

Met vr.gr.

hmpf
door hmpf - Jan 28, 2013 om 21:12
122 Antwoorden / 60 Vragen

Ja, ik ben weleens wat traag van begrip. Misschien een nieuwe, misschien iets anders. Ik zal het wel vernemen en dan kom ik terug.

Groeten van Helen

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 28, 2013 om 21:16
468 Antwoorden / 16 Vragen

Ik heb totaal geen last van dit probleem.

Bel vannacht om ca.02:00 uur 0800 0402 en doe uw beklag; benieuwd of er dan wachtenden zijn of dat al onze medewerkers in gesprek zijn?! Grapje! KPN Klantenservice is 24 uren op 7 dagen beschikbaar.

Wel vind ik de internetsnelheid belabberd, kan tot 80 Mb/s theoretisch, in werkelijkheid slechts 36 Mb/s, komt door de 2x8 Mb bandbreedte voor interactieve telelvisie.

hmpf
door hmpf - Jan 29, 2013 om 16:30
122 Antwoorden / 60 Vragen

Beste meedenkers,
Inmiddels ben ik keurig door KPN gebeld na mijn mail en die ruilt morgenavond per koerier onze tv-ontvanger om. Probleem opgelost ! Dat doet mijn vertouwen weer een beetje groeien.
Helen

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2013 om 17:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hmpf,

Zo zie je maar weer.
Dus tóch een nieuwe ontvanger!
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.