xe
door xena Apr 6, 2004 om 11:20
Elektronica & tv

Dvd

hallo ik heb 27-05-2003 een jvc home cinema gekocht maar die is bij megapool vandaan en nu is hij voor de tweede keer kapot maar de zaak is dicht weer u wat ik hier meer kan doen

627 6 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 13:11
504 Antwoorden / 8 Vragen

Neem rechtstreeks contact op met JVC Nederland www.jvc.nl. Succes, Gery.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:11
763 Antwoorden / 1 Vragen

in het gaval het u niet lukt via jvc, kunt u een e-mail sturen naar de curator of een brief vermeld hierin product, merk en typenummer en verstuur dit naar nysingh, dijkstra en de graaff/ advocaten en notarissen /t.a.v Mr brandsma of Mr de bruin/ postbus 10100 / 7301 GC Apeldoorn of mail naar a.oostenenk@nysingh.nl succes

ti
door timtum - Apr 16, 2004 om 13:11
3 Antwoorden / 0 Vragen

u kan misschien proberen om bij de concurrenten van megappol zoals bcc of de it's proberen om daar u dvd te laten reparen. Bij hun heb je het aparaat misschien niet gekocht maar het valt te proberen. Hun hebben misschien wel betere contacten met JVC dan andere kleine zaken die proberen jouw dvd speler te maken. Ik zou het in ieder geval proberen.

pkonings
door pkonings - May 2, 2004 om 18:39
10 Antwoorden / 21 Vragen

De Harense Smid heeft een aantal vestigingen overgenomen van Megapool. En de Harense Smid heeft belooft alle spullen, die binnen de gerantie termijn vallen, te laten reparen of te vervangen. Kijk hiervoor op http://www.harensesmid.nl.

ma
door martin1 - May 9, 2004 om 16:14
346 Antwoorden / 4 Vragen

De firma BCC heeft aangeboden de standaard garantie van producten gekocht bij megapool over te nemen. Voorwaarde is dat de originele megapool aankoopbon aanwezig is en dat het product nog in de officiele fabrieksgarantie valt. De BCC zal het product dan behandelen alsof het een bij BCC gekocht product is en de eigen technische dienst zal het probleem kosteloos verhelpen. Als dat niet mogelijk is zal het product verzonden worden naar JVC.

ca
door carlijn - May 29, 2004 om 21:36
2 Antwoorden / 7 Vragen

Er hangt bij de meeste filialen van de (voormalige) megapool een brief dat de megapool is gesloten en ook met wie u contact op kan nemen voor garantie enz.