xe
door xena Apr 6, 2004 om 11:20
Elektronica & tv

Dvd

hallo ik heb 27-05-2003 een jvc home cinema gekocht maar die is bij megapool vandaan en nu is hij voor de tweede keer kapot maar de zaak is dicht weer u wat ik hier meer kan doen

627 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 13:11
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Neem rechtstreeks contact op met JVC Nederland www.jvc.nl. Succes, Gery.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:11
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

in het gaval het u niet lukt via jvc, kunt u een e-mail sturen naar de curator of een brief vermeld hierin product, merk en typenummer en verstuur dit naar nysingh, dijkstra en de graaff/ advocaten en notarissen /t.a.v Mr brandsma of Mr de bruin/ postbus 10100 / 7301 GC Apeldoorn of mail naar a.oostenenk@nysingh.nl succes

ti
door timtum - Apr 16, 2004 om 13:11
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

u kan misschien proberen om bij de concurrenten van megappol zoals bcc of de it's proberen om daar u dvd te laten reparen. Bij hun heb je het aparaat misschien niet gekocht maar het valt te proberen. Hun hebben misschien wel betere contacten met JVC dan andere kleine zaken die proberen jouw dvd speler te maken. Ik zou het in ieder geval proberen.

pkonings
door pkonings - May 2, 2004 om 18:39
10 Antwoorden / 21 Vragen
0

De Harense Smid heeft een aantal vestigingen overgenomen van Megapool. En de Harense Smid heeft belooft alle spullen, die binnen de gerantie termijn vallen, te laten reparen of te vervangen. Kijk hiervoor op http://www.harensesmid.nl.

ma
door martin1 - May 9, 2004 om 16:14
346 Antwoorden / 4 Vragen
0

De firma BCC heeft aangeboden de standaard garantie van producten gekocht bij megapool over te nemen. Voorwaarde is dat de originele megapool aankoopbon aanwezig is en dat het product nog in de officiele fabrieksgarantie valt. De BCC zal het product dan behandelen alsof het een bij BCC gekocht product is en de eigen technische dienst zal het probleem kosteloos verhelpen. Als dat niet mogelijk is zal het product verzonden worden naar JVC.

ca
door carlijn - May 29, 2004 om 21:36
2 Antwoorden / 7 Vragen
0

Er hangt bij de meeste filialen van de (voormalige) megapool een brief dat de megapool is gesloten en ook met wie u contact op kan nemen voor garantie enz.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

pa
paulinarij - May 9, 2024 om 17:00
Voeding & gezondheid

Is botox gevaarlijk voor rimpels

Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer