lo
door loek1967 Dec 10, 2011 om 11:37
Elektronica & tv

DVD-speler

Ik wil een DVD-speler kopen. Heb nooit een video-speler gehad, ook geen dvd-speler.

Wie kan me een goed type DVD-speler adviseren? Ik hoef geen tv-programma's op te nemen, ik wil alleen kijken naar wat DVD's van de Dikke en Dunne - die ik van een vriend heb gekregen.

720 5 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Dec 10, 2011 om 11:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zou in dit geval voor een goedkope gaan, je zal de speler zo te lezen toch niet al te vaak gebruiken.

Hier een link naar wat suggesties: Kieskeurig

Vaak kan je bij Kruidvat of Blokker al een speler voor rond de 25 euro kopen.

de eelco
door de eelco - Dec 10, 2011 om 11:51
607 Antwoorden / 92 Vragen

gewoon een goedkopen kopen die alle gang bare dvd,s kan afspelen dan kan u in de toekomst ook andere dvds afspelen..laat je eventjes in de winkel informeren of de dvd speler alles kan afspelen...u zegd dat u er alleen een paar wild afspelen van de dikken en de dunnen die u van een vriend heeft gekregen maar zijn dat originelen of gecopieerden van internet..een goedkopen dvd speler kost ongeveer rond de 25 tot 30 euro.succes

edwardus
door edwardus - Dec 11, 2011 om 11:44
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Heeft je pc of laptop geen ingebouwde dvd-speler? Als je alleen maar een paar dvd's wilt kunnen bekijken is dat toch al gauw voldoende. Maar inderdaad, ik heb ook al vaker gehoord dat zo'n goedkoop spelertje van Kruidvat vaak nog beter presteert dan een veel duurder apparaat van een A-merk.

ro
door ron530 - Dec 11, 2011 om 12:05
4084 Antwoorden / 17 Vragen

De allergoedkoopste nemen, merk is niet belangrijk en als die na een jaar of twee gaat hemelen heb je voor 25 euro een heleboel plezier gehad.

henson
door henson - Dec 11, 2011 om 14:10
338 Antwoorden / 36 Vragen

Helemaal met de voorgangers eens: ga voor de goedkoopste!
Heb zelf 7 jaar geleden de goedkoopste bij de MM gekocht, merk Hiteker.
Nooit van gehoord, maar destijds voor 25 Euro een koopje en de enige die toen geen regiobeperking had.....speelt heel veel meer dan de dure Sony die ik ook bezit en doet het nog steeds!