au
door audi2012 Feb 1, 2012 om 14:24
Elektronica & tv

Extreem Elektraverbruik

Beste allen,

Wij ontvingen onze jaarnota voor elektra van Energiedirect.
De jaarnota bedraagt maar liefst 3.800 EURO!!! Wij zijn ons rot geschrokken! Energiedirect beweert dat ze de nota hebben verzonden terwijl wij de eerst nota niet hadden ontvangen. Per e-mail werden wij geinformeerd door INTRUM JUSTITIA met een toeslag erop en nu een rekening van 4.400 EURO geworden.

Wat nu blijkt is dat de beginstant niet klopt. Klantenservice van Energiedirect meerdere malen gebeld en eindelijk na 20 minuten wachte eingelijk een medewerker gesproken. Zij verwijst ons naar de netbeheerder. Volgens haar is de netbeheerder verantwoordelijk voor de juiste beginstand.
Ter info, eerst ook een e-mail gestuurd naar de klantenservice van Energiedirect en helemaal geen antwoord ontvangen.

Wie kan ons helpen? Want een jaarnota van 3.800 EURO is belachelijk voor een 3-kamer appartement!

Alvast bedankt!

Groet,
A.

1387 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 1, 2012 om 14:36
16840 Antwoorden / 108 Vragen

**dubbelpost**

energiedirect
door energiedirect - Feb 1, 2012 om 16:28
37 Antwoorden / 0 Vragen

Wat vervelend dat je dit overkomt! Wanneer je je klantnummer mailt naar onlineservice@energiedirect.nl, ga ik kijken of ik je hiermee kan helpen!

Groetjes ^Lisette van energiedirect.nl

zw
door zwaardvis - Feb 1, 2012 om 17:16
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Heb je geen vorige jaarafrekening? De eindstand daarop is de beginstand voor de nieuwe. Lijkt mij zo klaar als een klontje.

au
door audi2012 - Feb 5, 2012 om 13:51
3 Antwoorden / 1 Vragen

Energiedirect dank voor je snelle reactie op Vara Kassa.

WIj hebben ons klantnummer naar onlineservice@energiedirect.nl verstuurd.

Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen.

Wij stellen het zeer op prijs als jullie hier z.s.m. op reageren.

Intrum Justitia blijf aanmaningen versturen wat zeer vervelend en onterecht is.

Is dit dan klantvriendelijk?!

au
door audi2012 - Feb 7, 2012 om 22:17
3 Antwoorden / 1 Vragen

@EnergieDirect: BELACHELIJK dat jullie helemaal niet meer reageren!!!
Jullie moeten je schamen!!!!!!!!!!!!!!!
EnergieDirect wat en GELDDIEVEN!!!!!!!!!!!!!

tenormin
door tenormin - Feb 7, 2012 om 22:44
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Niet Energie Direct = Nieuwe naam. Direct betekent onmiddellijk!! Wat een flapdrollen om aan te bieden "gôh, wat vervelend dat je dit overkomt" om vervolgens audi1212 nu letterlijk en figuurlijk in de kou te laten staan. Tenzij Lisette van die onbetrouwbare energiemaatshappij op staande voet ontslagen is door haar mail hier te plaatsen.

pauls0
door pauls0 - Feb 7, 2012 om 23:25
149 Antwoorden / 2 Vragen

Het bewijst maar weer, dat zulke bedrijven als Energie Direct graag veel geld uitgeven, om alle website afstruinen, waar klachten over hen kunnen geplaatst worden. Om dan maar een berichtje plaatsen, dat het allemaal spijtig vinden, en dat contact op moeten nemen. Uiteindelijk worden toch alle klanten in de kou gezet, en lossen het probleem toch niet op.

Dit is een nuttige advies, dat Energie Direct niet helemaal betrouwbaar is, geen respect hebben voor haar cliënten, geen service kennen

energiedirect
door energiedirect - Feb 8, 2012 om 15:36
37 Antwoorden / 0 Vragen

We hebben meerdere malen geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas werd er telkens niet aangenomen. Ik heb u net een e-mail gestuurd met daarin meer informatie.

Groetjes ^Ralf van der Sanden
Webcare energiedirect.nl

PS energiedirect.nl doet zijn best om een zo goed mogelijke service te leveren, maar is hierin ook afhankelijk van andere partijen.