Extreem Elektraverbruik
Beste allen,
Wij ontvingen onze jaarnota voor elektra van Energiedirect.
De jaarnota bedraagt maar liefst 3.800 EURO!!! Wij zijn ons rot geschrokken! Energiedirect beweert dat ze de nota hebben verzonden terwijl wij de eerst nota niet hadden ontvangen. Per e-mail werden wij geinformeerd door INTRUM JUSTITIA met een toeslag erop en nu een rekening van 4.400 EURO geworden.
Wat nu blijkt is dat de beginstant niet klopt. Klantenservice van Energiedirect meerdere malen gebeld en eindelijk na 20 minuten wachte eingelijk een medewerker gesproken. Zij verwijst ons naar de netbeheerder. Volgens haar is de netbeheerder verantwoordelijk voor de juiste beginstand.
Ter info, eerst ook een e-mail gestuurd naar de klantenservice van Energiedirect en helemaal geen antwoord ontvangen.
Wie kan ons helpen? Want een jaarnota van 3.800 EURO is belachelijk voor een 3-kamer appartement!
Alvast bedankt!
Groet,
A.
Wat vervelend dat je dit overkomt! Wanneer je je klantnummer mailt naar onlineservice@energiedirect.nl, ga ik kijken of ik je hiermee kan helpen!
Groetjes ^Lisette van energiedirect.nl
Heb je geen vorige jaarafrekening? De eindstand daarop is de beginstand voor de nieuwe. Lijkt mij zo klaar als een klontje.
Energiedirect dank voor je snelle reactie op Vara Kassa.
WIj hebben ons klantnummer naar onlineservice@energiedirect.nl verstuurd.
Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen.
Wij stellen het zeer op prijs als jullie hier z.s.m. op reageren.
Intrum Justitia blijf aanmaningen versturen wat zeer vervelend en onterecht is.
Is dit dan klantvriendelijk?!
@EnergieDirect: BELACHELIJK dat jullie helemaal niet meer reageren!!!
Jullie moeten je schamen!!!!!!!!!!!!!!!
EnergieDirect wat en GELDDIEVEN!!!!!!!!!!!!!
Niet Energie Direct = Nieuwe naam. Direct betekent onmiddellijk!! Wat een flapdrollen om aan te bieden "gôh, wat vervelend dat je dit overkomt" om vervolgens audi1212 nu letterlijk en figuurlijk in de kou te laten staan. Tenzij Lisette van die onbetrouwbare energiemaatshappij op staande voet ontslagen is door haar mail hier te plaatsen.
Het bewijst maar weer, dat zulke bedrijven als Energie Direct graag veel geld uitgeven, om alle website afstruinen, waar klachten over hen kunnen geplaatst worden. Om dan maar een berichtje plaatsen, dat het allemaal spijtig vinden, en dat contact op moeten nemen. Uiteindelijk worden toch alle klanten in de kou gezet, en lossen het probleem toch niet op.
Dit is een nuttige advies, dat Energie Direct niet helemaal betrouwbaar is, geen respect hebben voor haar cliënten, geen service kennen
We hebben meerdere malen geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas werd er telkens niet aangenomen. Ik heb u net een e-mail gestuurd met daarin meer informatie.
Groetjes ^Ralf van der Sanden
Webcare energiedirect.nl
PS energiedirect.nl doet zijn best om een zo goed mogelijke service te leveren, maar is hierin ook afhankelijk van andere partijen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen
6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan
maar geen antwoord
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer