door witteke Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald

996 9 Rapporteer

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Oct 5, 2024 om 22:54
16945 Antwoorden / 109 Vragen

Denk dat u even alles moet herstarten: dus modem uit en weer aan. Moet dan wel lukken. (Als het goed is).

Topantwoord

hereistom
door hereistom - Oct 5, 2024 om 22:56
757 Antwoorden / 1 Vragen

Haal jouw ontvanger even helemaal van de stroom af. En daarna weer opnieuw opstarten.
 Ook via de TV-app is Filmbox inmiddels zichtbaar en is gratis bij het basispakket.

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 5, 2024 om 22:58
7384 Antwoorden / 3 Vragen

KPN-abonnees met het basispakket voor TV+ of Interactieve TV kunnen vanaf 1 oktober kijken naar filmzender Filmbox van SPI International.
Als u enkel het basispakket voor TV hebt dan kunt u Filmbox overslaan lijkt mij.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-breidt-basispakket-uit-met-filmzender-filmbox/

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/filmbox-kanaal-50-bekijken-lukt-niet-621666

Topantwoord

Mabelle
door Mabelle - Oct 6, 2024 om 01:35
639 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, je kunt op kanaal 50 gratis kijken naar films op Filmbox. Begin met je ontvanger even opnieuw op te starten dat is meestal voldoende. Zie je kanaal 50 dan nog niet in je zenderlijst staan, start dan ook het modem opnieuw op.

wi
door witteke - Oct 6, 2024 om 08:55
76 Antwoorden / 15 Vragen

Dank jullie wel allemaal ,dat ga ik straks proberen

Topantwoord

rj
door rjw - Oct 6, 2024 om 11:28
3387 Antwoorden / 5 Vragen

Als het geld kost wordt dat nooit zomaar ineens in rekening gebracht. Daar krijg je eerst informarie over. Op z'n minst iets als "de eerste x maanden gratis" o.i.d.

gerbera
door gerbera - Oct 6, 2024 om 15:18
7478 Antwoorden / 14 Vragen

Bij mij werkt het prima zonder allerlei opnieuw opstarten. Het is gratis en een van de aanbiedingen die je van KPN regelmatig krijgt.
Nu zou het kunnen dat dit alleen met een glasvezel aansluiting werkt maar prik mij daar niet op vast.

wi
door witteke - Oct 6, 2024 om 19:33
76 Antwoorden / 15 Vragen

Oeps,vergeten ja,ik heb glasvezel Gerbera,en ik heb een uitgebreid pakket

gerbera
door gerbera Oct 7, 2024 om 10:39
7478 Antwoorden / 14 Vragen

dan moet het net als bij mij werken, suc6☺

wi
door witteke - Oct 7, 2024 om 10:50
76 Antwoorden / 15 Vragen

Yess,net gedaan,en het werkt,dank jullie wel allemaal

gerbera
door gerbera Oct 7, 2024 om 15:28
7478 Antwoorden / 14 Vragen

Dat is mooi, veel plezier met de films en bedankt voor de terugmelding.☺

wi
door witteke Oct 7, 2024 om 15:40
76 Antwoorden / 15 Vragen

Dat terug melden is toch normaal?
Voor mij tenminste

ro
door ronny530 Oct 7, 2024 om 15:47
2904 Antwoorden / 41 Vragen

U bent één van de weinige die de moeite neemt die de afloop laat weten.
Bedankt voor het melden.