ni
door nitwitje Dec 9, 2013 om 08:08
Elektronica & tv

Foto's verzenden

Ik wil graag mijn foto's van de vakantie naar iemand sturen . ik selecteer ze en verzend ze denk ik. Niets is minder waar
ik heb de originele gekopieerd en staan er nog eens 150 kopieën bij mijn afbeldingen. en dan heb ik weer veel werk om ze eraf te halen. Wat doe ik fout.

875 5 Rapporteer

jantje7
door jantje7 - Dec 9, 2013 om 08:27
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Als u veel foto's tegelijkertijd verstuurd, moet u wel voor het versturen even wachten totdat de foto's daadwerkelijk bijgevoegd zijn aan de mail. Probeer is om 1 foto te versturen, en daarna bv 10 tegelijk.

Het snel verwijderen van de kopieën kunt u door bv. de gehele map te verwijderen.

jantje7

pi
door pieterwolters - Dec 9, 2013 om 09:20
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als je zoveel foto's wilt delen kan je het beste bijvoorbeeld een dropbox account openen en ze daar opzetten.

edrick3
door edrick3 - Dec 9, 2013 om 11:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nitwitje,

Het versturen doe je blijkbaar op een verkeerde manier.
Voor het versturen hoef je foto's niet te kopiëren.
Daarbij (door te lang aangeklikt houden bv.) krijg je (meerdere) kopieën in je fotomap staan.
Die weer verwijderen: aanklikken + Delete.
Ctrl + aanklikken .... meerdere foto's tegelijk selecteren. Maar let op: KORT aanklikken!

Meer foto's verzenden zou ik met WeTransfer doen.
Makkelijk!!!

Suc6

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 9, 2013 om 18:01
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Welke mailcliënt gebruik je?

ni
door nitwitje - Dec 12, 2013 om 19:36
69 Antwoorden / 35 Vragen

Lekker is dat // dank je, maar Ik denk dat ik mijn vraag verkeerd gesteld heb
Om ze t verzenden zul je ze moeten selecteren, maar ik krijg een kopieen welke handeling moet ik dan doen? ctr.alt?? of shift alt of alle drie? Het is wellicht dom. maar het lukt me echt niet.

jantje neen ik heb geen map ik sorteer de foto;s eén voor éen en dan verschijnen de kopietjes

Piet dropbox???? geen idee

edrci 3 jij heb me wel begrepen dank je

We transfer lijkt me god ga ik zeker doen.

Bedankt allemaal