Bo
door Bobo2008 Aug 22, 2018 om 14:32
Elektronica & tv

Geen geluid digital knippert op versterker

Het gaat om een Pioneerrversterker VSX-324.
Het woordje digital knippert als ik tv wil kijken. alleen bij tv geen geluid, de rest doet alles het prima. Dus ook alleen bij tv dat knipperende woordje digital.
Is eerder gebeurd, toen met van alles en nog wat uitproberen met de afstandsbediening is het weer gelukt. Nu dus niet en ik wil ook graag voor een eventuele volgende keer DE Oplossing weten.
Wie helpt mij?
Dick

1193 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Aug 22, 2018 om 14:59
11533 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Bobo2008 , 

Kijk eens in de handleiding van de versterker op pag 34 en 35 .

ro
door ron503 - Aug 22, 2018 om 16:18
1229 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als de tv middels een HDMI poort op de versterker is aangesloten en ook communiceert met de tv dus, tv aan versterker aan dan is de kans aanwezig dat de ARC bron (audio return channel) niet goed is ingesteld. Op de AB zit een signal select toets als u die indrukt kunt u een keuze maken tossen de input bronnen kies voor HDMI of ARC en dan zou het moeten werken. Mocht het zo zijn dat de versterker niet kan communiceren met de tv dan is de ACR functie van de tv uitgeschakeld en dient dan opnieuw ingeschakeld te worden. TV merken hebben er een eigen naam op los gelaten zoals easylink, smartlink en ga zo maar door. Off topic, deze serie blinkt niet uit in gebruiksvriendelijkheid en zonder een gebruiksaanwijzing op papier voor een leek bijna niet optimaal te gebruiken.

Bo
door Bobo2008 - Aug 22, 2018 om 17:29
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Bedankt allen. Het is gelukt!
Dick

marita5
door marita5 - Aug 22, 2018 om 21:28
11533 Antwoorden / 15 Vragen
0

@bobo2008 , 

Fijn om te horen dat het is gelukt , bedankt voor het terugmelden .

ro
door ron503 - Aug 23, 2018 om 17:49
1229 Antwoorden / 0 Vragen
1

Bedankt voor de terugmelden maar het zou fijn zijn om ook te vermelden hoe u het opgelost heeft want daar kunnen ook mee geholpen worden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer