br
door brandewijn Apr 28, 2016 om 13:19
Elektronica & tv

Geen netflix op toshiba tv

hallo ik heb een toshiba 32L6463 tv
 ik krijg hier wel netflix op maar hij speelt geen fims af
ik krijg als melding   Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld probeer het later opnieuw
op mijn pc en tablet werkt het wel goed
gr brandewijn

4695 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Apr 28, 2016 om 18:46
11553 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo brandewijn , 

U kunt contact opnemen met netflix .

0800 - 022- 9647
Ondersteuning in het Nederlands (Nederland) beschikbaar 10:00 – 22:00.

Of livechat klik op de rode regel .

https://help.netflix.com/browse/nl/490


diumenge
door diumenge - Apr 28, 2016 om 18:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Bedankt voor de waarschuwing.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 28, 2016 om 19:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen
2

Ik hoop voor u dat dit gaat werken maar ik heb er een hard hoofd in. Toshiba Is geen grote speler en een app zoals Netflix vraagt om nogal wat technische input.
Ik weet bijna zeker dat ze dit soort fouten niet middels een firmware update oplossen, te duur en te weinig gebruikers. 
Diewilik

pi
door pieterwolters - Apr 28, 2016 om 19:36
3610 Antwoorden / 0 Vragen
1

Wat Diewilik zegt vrees ik ook. Mocht je er niet uit komen, dan kan je voor een paar tientjes een Chromecast kopen en kan je gewoon weer Netflix kijken. I.t.t. veel TV-fabrikanten brengt Google wel regelmatig nieuwe firmware uit voor de Chromecast.

ph
door philip36 - Apr 28, 2016 om 19:44
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Krijg die melding ook wel eens.
Gewoon even wachten en na een paar minuten nog eens proberen.
Als u een andere film kiest gaat het dan wel meteen goed?

br
door brandewijn Apr 28, 2016 om 21:08
87 Antwoorden / 35 Vragen

hallo ik heb contact gehad met netflix die zeggen dat het helemaal aan de tv ligt
vermoedelijk een oude app
philip ik probeer het al een week maar er gebeurt niets
de technischedienst van toshiba is ook niet berijkbaar ze sturen je van het kastje naar de muur

ph
door philip36 Apr 28, 2016 om 21:50
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u al via instellingen gekeken of er een update voor uw TV is?

Zie op internet dat meer mensen problemen hebben met netflix app en er (nog) geen oplossing is. Heb ook geen firmware update voor uw TV kunnen vinden. Ben bang dat u inderdaad een chromecast of Apple tv kastje moet kopen. Misschien verkeerd overgekomen maar ik heb zelf geen Toshiba tv.

Ma
door MacWally - Apr 29, 2016 om 00:48
151 Antwoorden / Vragen
0

Doe zoals @pieterwolters al schreef, een AppleTV of chromecast aan je TV hangen en ervaar een totaal ander soort internet op je toshiba MET Netflix.

Ma
door Mat Matheij - Apr 29, 2016 om 01:31
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Een al dan niet voor internet geschikte tv is mogelijk bij aanschaf al verouderd. Zou in theorie moeten kunnen worden geüpgraded. Kan mij niet voorstellen dat Toshiba 'niet thuis is' en zoals menigeen hier beweert raadpleeg je leverancier. Is er geen firmware upgrade dan heeft U bij deze een gewone led tv. Er zijn diverse externe mogelijkheden maar daarvoor koop je geen IPTV. Mvrgr.

Ma
door Mat Matheij - Apr 29, 2016 om 03:02
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Uw Toshiba tv stamt zo lees ik via de website uit 2014. Komt deze uit Duitsland of daar aangekocht. U kunt via de site toshiba-om.net/firmware.php de laatste softwareversie bekijken hoewel deze voor Duitsland wordt omschreven en derhalve mogelijk handmatig moet worden gedownload nieuwe versie als volgt 8.1.97.09.01.1 Mvrgr.

marita5
door marita5 - Apr 29, 2016 om 08:16
11553 Antwoorden / 15 Vragen
0

@Brandewijn , 

U kunt hier uw vraag stellen aan Toshiba , klik op de rode regel .

https://www.gebruikershandleiding.com/serviceadressen.asp?merk=Toshiba

Cookies
door Cookies - Apr 29, 2016 om 09:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Er is geen enkele firmware update voor deze t.v. beschikbaar. En, zoals eerder gezegd, gaat deze na 2 jaar ook echt niet meer komen. Koop een Chromecast voor plm. 35,- euro en je kan weer een tijdje vooruit.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ekiem
ekiem - Jun 14, 2024 om 21:25
Vakantie & reizen

Annuleren vacantie

Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler ... Lees meer

het rooie draakje
het rooie draakje - Jun 14, 2024 om 14:52
Geldzaken & recht

Aflossing lening bij Vesting Finance van NN

Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
... Lees meer

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer