he
door heinzel Sep 9, 2013 om 13:29
Elektronica & tv

Geen ondertiteling op de tv.

Ziggo als leverancier van tv,bellen en internet.
Sinds kort op de buitenlandse zenders geen ondertiteling maar wel beeld.via teletekst 888 wel maar dan geen beeld.Wordt door ziggo van het kastje naar de muur gestuurd moet niet zeuren,wie weet raad.

5406 8 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Sep 9, 2013 om 14:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dat zal u moeten zoeken in u instaletie gegevens daar kan u dat af en aanzetten.Tenminste bij bij mij wel.Dus in het instalmenu. Kijk ia in u handleiding.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 9, 2013 om 15:22
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Dat gele knopje op de afstandsbediening doet wonderen.

Dit soort super niet meer normaal moeilijke vragen moet je ook niet aan Ziggo stellen, de bakker op de hoek kan je hierbij veel beter helpen..

aurora1
door aurora1 - Sep 9, 2013 om 16:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor de ZDF moet je pagina 777 kiezen, voor de ARD pagina 150, BBC I pagina 888, maar die werkt niet meer of niet goed meer. België Eén en Canvas pagina 888. Werken hier met Ziggo prima.
Lees anders ook nog even hier (even aanklikken).

vr.gr.

door 14peter - Sep 9, 2013 om 16:15
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 9 sep 2013, 16:05]Voor de ZDF moet je pagina 777 kiezen, voor de ARD pagina 150, BBC I pagina 888, maar die werkt niet meer of niet goed meer. België Eén en Canvas pagina 888. Werken hier met Ziggo prima.
Lees anders ook nog even hier (even aanklikken).

vr.gr.

BBC is eind vorig jaar gestopt met Ceefax (teletekst)

valerius-2
door valerius-2 - Sep 9, 2013 om 16:23
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 9 sep 2013, 16:05]Voor de ZDF moet je pagina 777 kiezen, voor de ARD pagina 150, BBC I pagina 888, maar die werkt niet meer of niet goed meer. België Eén en Canvas pagina 888. Werken hier met Ziggo prima.
Lees anders ook nog even hier (even aanklikken).

vr.gr.
Het gaat om directe via instelling om de ondertiteling te krijgen. Er zit n.l in het menu de optie om dit automatisch te laten werken.Dus niet om elke keer een tt pagina in te stellen.

aurora1
door aurora1 - Sep 9, 2013 om 16:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@14peter, de BBC is al veel eerder met teletekst gestopt maar de ondertiteling is het nog wel lang blijven doen.

vr.gr.

door 14peter - Sep 9, 2013 om 16:58
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 9 sep 2013, 16:30]@14peter, de BBC is al veel eerder met teletekst gestopt maar de ondertiteling is het nog wel lang blijven doen.

vr.gr.

Dan was er op de laatste dag wel verrekte veel te ondertitelen, zo blijkt uit dit filmpje...

aurora1
door aurora1 - Sep 10, 2013 om 01:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@heinzel, ik kwam klik hier nog tegen (en meerdere forums over hetzelfde probleem) helaas geen oplossing.
Tik anders op Google eens in: ondertiteling geen beeld, voor meerdere forums waar nog hier en daar tips gegeven worden over welke knoppen op 1 van de afstandsbedieningen mogelijk helpen (of een instelling op de tv met ondertiteling inschakelen).

vr.gr.