ze
door zeilschip1 Mar 24, 2018 om 12:34
Elektronica & tv

Heb een TV gekocht bij plasmadiscounter zit geen AUX op kan geen soundbar op

Heb een TV bij PLASMAdiscounter.nl in Naarden  gekocht model LG 43LF540-ZB hier zit geen AUX aansluiting op event optische aansluiting ook niet wel een HDMI aan de zijkant maar weet niet of deze ook geluid overbrengt kan geen kant op met een soundbar geluid is droevig slecht weet iemand een oplossing

6319 12 Rapporteer

ju
door juliomariner - Mar 24, 2018 om 12:36
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Stond er in de beschrijving dat het er wel op zat

jayrayskull
door jayrayskull - Mar 24, 2018 om 12:36
48 Antwoorden / Vragen

Als u zich nog binnen de zichttermijn bevindt, kunt u de tv omruilen voor een ander model. Voortaan is het handig dat u zich niet alleen goed laat informeren, maar ook zelf een beetje onderzoek doet.

Gr
door Grunn1 Mar 24, 2018 om 22:55
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Lijkt me niet, zowel bij plasmadiscounter als coolblue zijn de laatste reviews van 2016 en de tv is bij zo te
lezen al lange tijd niet meer leverbaar.

ma
door maarten heest - Mar 24, 2018 om 12:43
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hier staat hoe je externe speakers op een LG TV aan kunt sluiten.

simon55
door simon55 - Mar 24, 2018 om 12:45
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Heeft u geen handleidig dan , want op de meeste TV s van LG is t geen enkel probleem. Heeft u geen foto van de achterzijde waar de aansluitingen zitten ? En er hoeft niet perse n aux aansluiting op te zitten

Gr
door Grunn1 - Mar 24, 2018 om 12:55
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Klopt beide aansluitingen zitten er niet op. Als je bij specificaties had gekeken staan beiden er ook niet bij. Waarom lees je niet de beschrijving van een tv voor je hem koopt?
Om een sounbar aan te sluiten moet die een aansluiting hebben die via USB of HDMI aangesloten kan worden.

ro
door ron503 - Mar 24, 2018 om 13:04
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Er is weinig info over dit model te vinden behalve dat dit model nooit meer leverbaar is. LG geeft in de specificaties niet aan dat er een HDMI aansluiting met een ARC (audio return channel) aanwezig is maar wel dat de scart ingang volledig bezet is. Het zou kunnen zijn dat het audiosignaal middels die scart aansluiting uit gestuurd wordt naar een eventuele externe versterker en dan zou u middels een scart adaptor de soundbar alsnog werkend kunnen krijgen.

Ge
door Genee - Mar 24, 2018 om 14:33
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien heeft u wat aan deze video, o.a. hdmi aansluiting.
http://www.lg.com/uk/support/solutions/tv/smart-tv/soundbar

tdmduc
door tdmduc - Mar 24, 2018 om 17:06
704 Antwoorden / 2 Vragen

je hebt anders wel een koptelefoon uitgang..... kun je ook boxen op aansluiten......

ro
door ron503 Mar 25, 2018 om 09:50
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Bij elk hoofdstuk staat 'depending on model' dus afhankelijk van model. Blijk het dit model de opties niet want anders was de vraag niet gesteld.

hansje klein
door hansje klein - Mar 24, 2018 om 22:29
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@zeilschip1 ...

Belangrijk voor een retour is of u in de winkel of via de website heeft gekocht ...

alhoewel ik in de winkel (bij navraag), dezefde condities kreeg als bij het kopen op afstand en ook gemakkelijk kon ruilen.

wi
door willem2sigaren - Mar 24, 2018 om 23:00
44 Antwoorden / Vragen

U heeft een verouderd toestel gekocht waarschijnlijk vanwege de lage prijs. Het toestel is geen smart en heeft geen WEBos. Ook heeft het geen bluetooth. Een restje uit de oude voorraad ? Dit toestel is van 2015 en kostte toen 419 euro. Mischien biedt Coolblue u een oplossing want die verkopen soundbars voor HDMI.

Grunnen.
door Grunnen. - Mar 25, 2018 om 13:17
509 Antwoorden / Vragen

Als je een  optische  aansluiting op je soundbar hebt kun je de soundbar met een optische kabel aansluiten op je TV