An
door Annemarie Thuis Oct 5, 2023 om 16:44
Elektronica & tv

Hoe kom in schriftelijk in contact met Ziggo?

Ik ben al 40 dagen bezig om een bestelling rond te krijgen. Ben ondertussen 9x telefonisch in contact geweest maar de bestelling is nog steeds niet door. Digitaal is de malding steeds " Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens".  Ik zou nu graag mijn klacht eens via mail willen melden zodat het op papier staat.

7557 14 Rapporteer
sira
door sira - Oct 5, 2023 om 16:47
2348 Antwoorden / 24 Vragen

Kijk eens aan, ik typte "postadres Ziggo" in op Google en zie:

Ik heb ook dit nog gevonden: webteam@office.ziggo.nl

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare Oct 6, 2023 om 09:36
78 Antwoorden / 0 Vragen

Heel goed dat je dit postadres gevonden hebt. Daar komt zeker wel iets op terug.

Het e-mailadres heb ik gelijk even gecheckt zodat hier geen verwarring over is en kwam erachter dat dit niet een actief adres is.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Oct 5, 2023 om 17:17
2069 Antwoorden / Vragen

Wat hebt u dan besteld? Wat hebben ze u vertelt over de levertijd die negen keer dat u ze hebt gesproken? U kunt ook met ze chatten, dan staat alles zwart op wit. Natuurlijk kun u ook een aangetekende brief sturen, naar een postbus is dat dacht ik zinloos, maar wat verwacht u daar dan van?

Mijn suggestie zou klachtenkompas.nl zijn.

mahadma
door mahadma - Oct 5, 2023 om 17:33
11546 Antwoorden / 51 Vragen

Boven Vredenburgpassage 124, 3511 WR Utrecht

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 5, 2023 om 17:51
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Schriftelijk contact kan ik niet vinden maar wel een telefoonnummer die betrekking heeft op een bestelling misschien heeft u dit nummer nog niet benut.

Ik heb een vraag over mijn bestelling. Waar kan ik terecht?

Voor vragen over je bestelling kun je ons bellen op 0900-0730 (gebruikelijke belkosten).

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact#chat

rj
door rjw - Oct 5, 2023 om 18:38
3267 Antwoorden / 5 Vragen

Je kunt ook eens langsgaan in een Ziggo winkel. Dan kan je het persoonlijk bespreken.

En voor die foutmelding: gooi de cache van de browser eens leeg of probeer een andere browser. Dat zou kunnen helpen (geen garantie).

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Oct 6, 2023 om 09:46
78 Antwoorden / 0 Vragen

Bestelling rond krijgen en al zoveel contact, logisch dat je hiervan baalt en graag wil dat dit opschiet. Het maakt me ook nieuwsgierig wat hier de oorzaak is en ook wat je besteld hebt, kun je daar iets meer over vertellen?

Contact is natuurlijk ook via andere manieren mogelijk zoals de Ziggo Community, Facebook Messenger of X(Twitter) DM aan @ZiggoWebcare of gebruik de Mijn Ziggo app met de Messengerfunctie bij de 2 tekstballonnen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Oct 6, 2023 om 16:22
16865 Antwoorden / 202 Vragen

Nou, waarom hier dan niet op gereageerd met nadere specificatie? Men reageerde vanuit Ziggo en vraagt er naar.

djfox741
door djfox741 - Oct 6, 2023 om 11:38
41 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Annemarie,

Ook ik had een probleem, had een bepaald pakket afgesproken en zelfs bevestigd met een "accoord-knop" in de email die ze mij hadden gestuurd maar kreeg een totaal ander pakket waar zelfs mijn vaste telefoon omzeep was gegaan.

Heb toen de helpdesk op Twitter aangesproken die alles [gelukkig] hebben teruggedraaid inclusief mijn vaste telefoon en nummer, die krijgen en heb ik ze ook gegeven een "10++" voor de hulp.

Dus beste Annemarie, stuur hun even een Tweet met een GOEDE! informatie dan weet ik zeker dat hun een oplossing voor je hebben, succes.

sophie2009
door sophie2009 - Oct 6, 2023 om 14:05
3 Antwoorden / 1 Vragen

Toen mijn gehandicapte broer verhuisde geb ik ruim 6 uur!!! Met Ziggo aan de lijn gezeten. Uiteindelijk zelf achter door hun veroorzaakte problemen aan.

Ziggo
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 6, 2023 om 16:23
16865 Antwoorden / 202 Vragen

OPvallend dat u als vraagsteller niet reageert op het antwoord dat van Ziggo zijde kwam op uw probleemstelling. Heeft u die reactie niet gezien?

sira
door sira Oct 6, 2023 om 16:37
2348 Antwoorden / 24 Vragen

Wat denk je, zou Annemarie nog een reactie plaatsen?

Mabelle
door Mabelle Oct 6, 2023 om 17:34
427 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe kan iemand een reactie zien als ze niet meer op het forum komt?

heremietkreeft
door heremietkreeft Oct 9, 2023 om 17:00
16865 Antwoorden / 202 Vragen

?? Niet dus @MABELLE. Het is jammer dat een vraagsteller/ster soms niet reageert of reactie zelfs mogelijk niet leest

sira
door sira - Oct 6, 2023 om 16:36
2348 Antwoorden / 24 Vragen

Mijn gevoel zegt me dat Annemarie niet meer terugkomt.

heremietkreeft
door heremietkreeft Oct 6, 2023 om 17:22
16865 Antwoorden / 202 Vragen

Tja, dat is dan niet erg 'handig'.

Mabelle
door Mabelle Oct 6, 2023 om 17:30
427 Antwoorden / 1 Vragen

95% van de vragenstellers komt nooit terug omdat ze hun vragen niet meer kunnen vinden. Of omdat ze niet eens door hebben dat ze op een forum zitten. En dat interesseert Kassa niets anders hadden ze het forum wel digibeet vriendelijk gemaakt.

lo
door lopaka - Oct 6, 2023 om 17:57
70 Antwoorden / 47 Vragen

Ziggo blijft een groot probleem,ben zelf 14 maanden bezig geweest om iets recht te zetten dus ik wens je succes

JMA2
door JMA2 Oct 8, 2023 om 23:36
117 Antwoorden / 2 Vragen

Ziggo heeft iets van 3,5 miljoen klanten. Als bij 1% iets misgaat lijkt 35.000 klachten heel veel.
Ik zelf ben net weg bij Ziggo naar heb er ruim 15 jaar probleemloos tv gekeken en ge-internet.
Nu glas en ik ben puur over voor de hoge upload.

Roli56
door Roli56 - Oct 6, 2023 om 18:39
10 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik de webcare, via messenger of Facebook. Je krijgt snel antwoord en je wordt snel geholpen. Geef wel gelijk je klantgegevens door incl. je klantnummer.

br
door brui0929 - Oct 8, 2023 om 10:46
635 Antwoorden / 10 Vragen

Het beste is naar een Vodafone winkel gaan.

di
door dinolog - Oct 9, 2023 om 11:16
3 Antwoorden / 0 Vragen

Zou gewoon dagelijks bellen tot het rond is. Mijn ervaringen met de Ziggo klantenservice zijn eigenlijk best goed. Dus begrijp het niet zo goed.
En neem de gesprekken op met bv een laptop ,andere telefoon op gespeksopname-app
Ik gebruik Cube is wel een betaalde, maar heeft me al veel ge-oh bespaart.