Es
door Esmeralda82 Jun 27, 2016 om 10:24
Elektronica & tv

Ik heb dubbel betaald bij KPN ik zou het volgende bedrag terug krijgen €176,-

Het gaat om Digitenne en dit is omgezet naar iTV Thuis instap we hebben alles ingeleverd en nieuw pakket terug gekregen.
Dit loopt al maanden. Ik heb een bevestigings mail gehad dat het klopt.

KPN: bevestiging creditering

kpn-servicemail@kpn.com

|

U

Geachte heer Couperus,

Zoals afgesproken tijdens ons gesprek op 6-5-2016 stuur ik u deze e-mail over de bevestiging van de creditering.

Ik heb de creditering van €176,- doorgezet naar mijn manager en zodra ik hier een goedkeuring van heb zal ik dat laten weten op telefoonnummer: 06xxxxxxxx

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Manou Henselmans

KPN Klantenservice
Op dit bericht kunt u niet antwoorden. Voor vragen kunt u kijken op kpn.com/help of bel gratis 0800-0402. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar. Kijk ook eens op forum.kpn.com voor meer informatie.

Maar hoe krijgen wij nu ons geld terug? ben je te laat met betalen krijg je gelijk post met dreigingen deurwaarders en nu is het andersom wie helpt ons?
Ik vind dit echt bizar! Wie kan ons helpen?

1076 3 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jun 27, 2016 om 10:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die mail is van 6 mei, dus dat het al maanden loopt, is een beetje overdreven. En blijkbaar is er ook nog geen goedkeuring.

Maar u kunt toch even bellen en vragen hoe het er mee staat? Of een mailtje sturen naar de klantenservice?

Es
door Esmeralda82 Jun 27, 2016 om 11:21
Antwoorden / 1 Vragen

Het loopt al vanaf januari, sorry dat vind ik al maanden en ben al maanden aan het bellen aan het chatten en elke x ja we zoeken het uit het klopt inderdaad.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jun 27, 2016 om 11:17
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Esmeralda82 ,

U kunt hier een klacht melden , klik op de rode regel .

https://forum.kpn.com/digitenne-12/klacht-over-de-service-kpn-407783

Es
door Esmeralda82 Jun 27, 2016 om 13:17
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb dit nu geprobeerd maar ik kom er niet in.
Ik heb me geregistreerd maar ik kan geen vraag stellen dan blijft ie maar zeggen dat ik moet inloggen
terwijl ik dit net gedaan heb

marita5
door marita5 - Jun 27, 2016 om 14:21
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Esmeralda82 ,

Probeer hier een chat te starten ( scroll naar beneden en type in het zoekveld chat )  klik op de rode regel .

https://www.kpn.com/prive/klantenservice/factuur-en-betaling.htm