Ik heb dubbel betaald bij KPN ik zou het volgende bedrag terug krijgen €176,-
Het gaat om Digitenne en dit is omgezet naar iTV Thuis instap we hebben alles ingeleverd en nieuw pakket terug gekregen.
Dit loopt al maanden. Ik heb een bevestigings mail gehad dat het klopt.
Geachte heer Couperus,
Zoals afgesproken tijdens ons gesprek op 6-5-2016 stuur ik u deze e-mail over de bevestiging van de creditering.
Ik heb de creditering van €176,- doorgezet naar mijn manager en zodra ik hier een goedkeuring van heb zal ik dat laten weten op telefoonnummer: 06xxxxxxxx
Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Manou Henselmans
KPN Klantenservice
Op dit bericht kunt u niet antwoorden. Voor vragen kunt u kijken op kpn.com/help of bel gratis 0800-0402. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar. Kijk ook eens op forum.kpn.com voor meer informatie.
Maar hoe krijgen wij nu ons geld terug? ben je te laat met betalen krijg je gelijk post met dreigingen deurwaarders en nu is het andersom wie helpt ons?
Ik vind dit echt bizar! Wie kan ons helpen?
Topantwoord
Die mail is van 6 mei, dus dat het al maanden loopt, is een beetje overdreven. En blijkbaar is er ook nog geen goedkeuring.
Maar u kunt toch even bellen en vragen hoe het er mee staat? Of een mailtje sturen naar de klantenservice?
Het loopt al vanaf januari, sorry dat vind ik al maanden en ben al maanden aan het bellen aan het chatten en elke x ja we zoeken het uit het klopt inderdaad.
Topantwoord
Hallo Esmeralda82 ,
U kunt hier een klacht melden , klik op de rode regel .
https://forum.kpn.com/digitenne-12/klacht-over-de-service-kpn-407783
Ik heb dit nu geprobeerd maar ik kom er niet in.
Ik heb me geregistreerd maar ik kan geen vraag stellen dan blijft ie maar zeggen dat ik moet inloggen
terwijl ik dit net gedaan heb
@Esmeralda82 ,
Probeer hier een chat te starten ( scroll naar beneden en type in het zoekveld chat ) klik op de rode regel .
https://www.kpn.com/prive/klantenservice/factuur-en-betaling.htm
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ervaringen met Poluno Amsterdam?
Ik heb wat besteld bij Poluno Amsterdam. Omdat ik een track&trace button kreeg die niet werkte en contact met klantenservice vreemd aanvoelde ben ik gaan zoeken bij revieuws.
Later vond ik ergens in een mail een track&trace code, die me verwijst naar een buitenlandse site en de status al 11 dagen hetzelfde is.
Bij Trustpilot zijn heel veel klachten over deze webshop.
Oa over ver
...
Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer