Fo
door ForumEmperor247 1 dec. 2018 om 13:41
Elektronica & tv

Ik krijgt deze foutmelding van Spotify: Verbindingsfout, wat kan ik doen?

Ik probeerde muziek af te spelen op onze Chromecast via Spotify, daarvoor gebruikte ik mijn tablet.
Maar het Spotify logo verscheen, en verdween steeds.
Er stond ook deze foutmelding: Verbindingsfout, probeer het later nogmaals
Er stond ook dat ik geen internet had.
Wat kan ik doen om mijn probleem op te lossen?

1627 8 Rapporteer
door tijger1 - 1 dec. 2018 om 13:45
38407 Antwoorden / 21 Vragen
0

U zult via de Chromecast iets willen afspelen. 

Eerst maar eens op uw tablet controleren of u wel wifi hebt.

door ForumEmperor247 1 dec. 2018 om 17:32
9 Antwoorden / 19 Vragen

Goede tip, Tijger1

door edrick3 - 1 dec. 2018 om 14:03
26836 Antwoorden / 85 Vragen
1

Kijken of je de verbinding kunt herstellen. ;-)
Gebruik chrome als webbrowser.
Ter info: https://support.spotify.com/nl/article/spotify-on-google-cast/

door ForumEmperor247 1 dec. 2018 om 17:33
9 Antwoorden / 19 Vragen

Ik gebruik de Android app, Edrick3

door edrick3 1 dec. 2018 om 17:35
26836 Antwoorden / 85 Vragen

Open Spotify op je telefoon, tablet of in de web player. Zorg dat deze met hetzelfde wifinetwerk is verbonden als je Chromecast Audio.
Opmerking: Chromecast werkt alleen met de web player via de Chrome-browser.

door marita5 - 1 dec. 2018 om 14:05
7603 Antwoorden / 12 Vragen
1

Hallo Forumemperor247 , 

Spotify heeft een storing , 

https://allestoringen.nl/storing/spotify

door ForumEmperor247 1 dec. 2018 om 17:35
9 Antwoorden / 19 Vragen

Bedankt voor uw antwoord, Marita5

door marita5 1 dec. 2018 om 17:36
7603 Antwoorden / 12 Vragen

Graag gedaan .

door Cookies - 1 dec. 2018 om 14:17
13337 Antwoorden / 36 Vragen
1

Is dat die tablet waar je mee aan het rommelen bent geweest? Check eerst maar eens of de wifi verbinding wel in orde is.

Hier geen enkel probleem met Spotify.

door aurora1 - 1 dec. 2018 om 16:05
13614 Antwoorden / 6 Vragen
2

En hoe is de stand van zaken met het rooten en resetten van de tablet?

door ForumEmperor247 1 dec. 2018 om 17:35
9 Antwoorden / 19 Vragen

Ik heb het al geroot

door aurora1 4 dec. 2018 om 01:56
13614 Antwoorden / 6 Vragen

Ik bedoelde eigenlijk impliciet of alles wel met dat rooten werkt zoals het moet werken. 
Waarom vraag je eigenlijk nooit hulp aan klasgenoten? Of bijv. op een scholierenforum o.i.d.?

door ForumEmperor247 4 dec. 2018 om 17:57
9 Antwoorden / 19 Vragen

Kan daar dan vragen stellen over elektronica? (Tablets computers)

door aurora1 4 dec. 2018 om 18:29
13614 Antwoorden / 6 Vragen

Jij bent de scholier hier, dus in principe zou je die vraag beter kunnen beantwoorden dan volwassenen. Ga je nooit met klasgenoten- en leeftijdsgenoten om? Probeer het eens zou ik denken. Jullie spreken ook dezelfde taal. Volwassenen lijken uitvoeriger en vaker jou te moeten uitleggen wat bedoeld wordt.

fe
door ferdy - 4 dec. 2018 om 11:19
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Installeer ChromeCast opnieuw met Google Home die vindt je in de playstore, maar staat al op je computer, anders kon je de ChromeCast nooit gebruikt hebben. Klik op de Home app en laat deze zoeken naar de ChromeCast. Vaak is herinstalleren van Spotify de oplossing van problemen. Anders https://support.google.com/chrome/answer/6098869?hl=nl

door gerbera 4 dec. 2018 om 11:30
4887 Antwoorden / 6 Vragen

Er was een storing, zoals eerder vermeld op 1 dec 14.04u.

door edrick3 - 4 dec. 2018 om 12:39
26836 Antwoorden / 85 Vragen
1
door ForumEmperor247 4 dec. 2018 om 17:57
9 Antwoorden / 19 Vragen

Ik ga kijken of het opgelost is

door edrick3 4 dec. 2018 om 18:16
26836 Antwoorden / 85 Vragen

Dan horen we het nog wel ...

br
door brui0929 - 4 dec. 2018 om 17:54
427 Antwoorden / 10 Vragen
0

Reset het modem trek de stekker uit het stop-contact watchtower 1 minuut steek de stekker terug in het stop-contact.
wacht tot het modem opnieuw is opgestart. 
Schakel 5g in.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ak
akino - 19 jul. 2019 om 19:26
Geldzaken & recht

Bij internetbankieren geen toekomstige betaling in zicht


Nádat ik alles élke mnd. goed bij houd, wát van de rekening afgehouden word, ben ik erachter gekomen, dat de Rabobank bij navraag géén mogelijkheid ziet, om de maandelijkse betalingen die onder het kopje 'toekomst" moeten staan niet aangepast kunnen worden.
Herdoor is de kans groot, dat je bij een winkel aan komt en plotseling een weigering krijgt van je pas, omdat je té weinig sa ... Lees meer

heremietkreeft - 19 jul. 2019 om 19:10
Computers & telefonie

Beeldscherm

Redit, oplossing is al gevonden. Lees meer

TW
TW - 19 jul. 2019 om 16:35
Geldzaken & recht

Onterecht verzendkosten betalen

Ik had eind mei een fiets besteld die door DHL geweigerd werd wegens beschadiging. Duurde wat meer dan een week voordat het retour gezonden was bij de afzender. Vervolgens bleek de doos beschadigd deze zou vervangen worden en dan zou de fiets opnieuw opgestuurd worden. Is niet gebeurd tot paar keer toe. Vervolgens kreeg ik te horen dat de kettingkast beschadigd was en die ook vervangen moest worde ... Lees meer