Fo
door ForumEmperor247 1 dec. 2018 om 13:41
Elektronica & tv

Ik krijgt deze foutmelding van Spotify: Verbindingsfout, wat kan ik doen?

Ik probeerde muziek af te spelen op onze Chromecast via Spotify, daarvoor gebruikte ik mijn tablet.
Maar het Spotify logo verscheen, en verdween steeds.
Er stond ook deze foutmelding: Verbindingsfout, probeer het later nogmaals
Er stond ook dat ik geen internet had.
Wat kan ik doen om mijn probleem op te lossen?

1589 8 Rapporteer
door tijger1 - 1 dec. 2018 om 13:45
38300 Antwoorden / 21 Vragen
0

U zult via de Chromecast iets willen afspelen. 

Eerst maar eens op uw tablet controleren of u wel wifi hebt.

door ForumEmperor247 1 dec. 2018 om 17:32
9 Antwoorden / 19 Vragen

Goede tip, Tijger1

door edrick3 - 1 dec. 2018 om 14:03
26788 Antwoorden / 85 Vragen
1

Kijken of je de verbinding kunt herstellen. ;-)
Gebruik chrome als webbrowser.
Ter info: https://support.spotify.com/nl/article/spotify-on-google-cast/

door ForumEmperor247 1 dec. 2018 om 17:33
9 Antwoorden / 19 Vragen

Ik gebruik de Android app, Edrick3

door edrick3 1 dec. 2018 om 17:35
26788 Antwoorden / 85 Vragen

Open Spotify op je telefoon, tablet of in de web player. Zorg dat deze met hetzelfde wifinetwerk is verbonden als je Chromecast Audio.
Opmerking: Chromecast werkt alleen met de web player via de Chrome-browser.

door marita5 - 1 dec. 2018 om 14:05
7525 Antwoorden / 12 Vragen
1

Hallo Forumemperor247 , 

Spotify heeft een storing , 

https://allestoringen.nl/storing/spotify

door ForumEmperor247 1 dec. 2018 om 17:35
9 Antwoorden / 19 Vragen

Bedankt voor uw antwoord, Marita5

door marita5 1 dec. 2018 om 17:36
7525 Antwoorden / 12 Vragen

Graag gedaan .

door Cookies - 1 dec. 2018 om 14:17
13337 Antwoorden / 36 Vragen
1

Is dat die tablet waar je mee aan het rommelen bent geweest? Check eerst maar eens of de wifi verbinding wel in orde is.

Hier geen enkel probleem met Spotify.

door aurora1 - 1 dec. 2018 om 16:05
13544 Antwoorden / 6 Vragen
2

En hoe is de stand van zaken met het rooten en resetten van de tablet?

door ForumEmperor247 1 dec. 2018 om 17:35
9 Antwoorden / 19 Vragen

Ik heb het al geroot

door aurora1 4 dec. 2018 om 01:56
13544 Antwoorden / 6 Vragen

Ik bedoelde eigenlijk impliciet of alles wel met dat rooten werkt zoals het moet werken. 
Waarom vraag je eigenlijk nooit hulp aan klasgenoten? Of bijv. op een scholierenforum o.i.d.?

door ForumEmperor247 4 dec. 2018 om 17:57
9 Antwoorden / 19 Vragen

Kan daar dan vragen stellen over elektronica? (Tablets computers)

door aurora1 4 dec. 2018 om 18:29
13544 Antwoorden / 6 Vragen

Jij bent de scholier hier, dus in principe zou je die vraag beter kunnen beantwoorden dan volwassenen. Ga je nooit met klasgenoten- en leeftijdsgenoten om? Probeer het eens zou ik denken. Jullie spreken ook dezelfde taal. Volwassenen lijken uitvoeriger en vaker jou te moeten uitleggen wat bedoeld wordt.

fe
door ferdy - 4 dec. 2018 om 11:19
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Installeer ChromeCast opnieuw met Google Home die vindt je in de playstore, maar staat al op je computer, anders kon je de ChromeCast nooit gebruikt hebben. Klik op de Home app en laat deze zoeken naar de ChromeCast. Vaak is herinstalleren van Spotify de oplossing van problemen. Anders https://support.google.com/chrome/answer/6098869?hl=nl

door gerbera 4 dec. 2018 om 11:30
4840 Antwoorden / 6 Vragen

Er was een storing, zoals eerder vermeld op 1 dec 14.04u.

door edrick3 - 4 dec. 2018 om 12:39
26788 Antwoorden / 85 Vragen
1
door ForumEmperor247 4 dec. 2018 om 17:57
9 Antwoorden / 19 Vragen

Ik ga kijken of het opgelost is

door edrick3 4 dec. 2018 om 18:16
26788 Antwoorden / 85 Vragen

Dan horen we het nog wel ...

br
door brui0929 - 4 dec. 2018 om 17:54
423 Antwoorden / 10 Vragen
0

Reset het modem trek de stekker uit het stop-contact watchtower 1 minuut steek de stekker terug in het stop-contact.
wacht tot het modem opnieuw is opgestart. 
Schakel 5g in.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Le
Leunissen - 27 jun. 2019 om 03:22
Winkels & webshops
ma
majoha - 26 jun. 2019 om 09:18
Geldzaken & recht

Mag ING mij dwingen Apple Pay te activeren

Hallo,
Ik kan mijn ING IPad rekening niet goed gebruiken omdat ik een schermpje krijg met Activeer Apple Pay wat ik niet weg kan klikken.
De functies op het laddertje zoals bijvoorbeeld Berichten zijn verdwenen en ook de knop voor toekomstige betalingen. Ook liep het hele scherm vast. Het was een heel gedoe om t weer goed te krijgen (weliswaar met dat activeer Apple pay)

Mag I ... Lees meer

he
hehahi - 25 jun. 2019 om 15:07
Vrije tijd & tuin

Airco of ventilator?

met dit weer zou een airco óf ventilator in huis wel fijn zijn. Ik ben er nog niet uit wat beter is qua aanschaf. Wel wat duurder is (een mobiele airco namelijk). Wie heeft ervaring met een van beide producten, of allebei? Lees meer