![helma66](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/3201888.1214489447833.jpg)
Inloggen"mijn tele2"lukt niet, kan geen specificaties bekijken...
Hallo allemaal,
Ik wilde vandaag even inloggen op tele2, maar zag dat één en ander veranderd was!
Ik kon dus niet mijn rekening online bekijken, zoals voorheen...dat wil zeggen de specificatie met de gebelde nummers.
Ook de nieuwe rekening online met registratie lukte niet, er werd om een accountnummer gevraagd en god weet hoe ik daar aan moet komen..volgens het voorbeeld staat dat op de digitale nota? Helaas niet op de mijne dus kan ik mijn specificaties niet bekijken....
Zijn er andere mensen die dit ook hebben? Zo ja kunnen jullie mij vertellen wat en hoe ik dit voor elkaar krijg...
Vast hartelijk bedankt voor positieve reacties,
groetjes Helma
![birdies](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/2004064.images.jpg)
Ik gebruik zelf geen Tele2, maar als ik naar het inlogscherm van rekening online ga, zie ik dat er gevraagd wordt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Nergens lees ik een vraag om een accountnummer.
https://webpresentment.uni2.se/?locale_id=392
Een klant- en accountnr. zullen ongetwijfeld vermeld staan in brief die je ooit ontvangen hebt na je aanmelding bij Tele2.
Of kijk eens bij je bankafschriften.
![helma66](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/3201888.1214489447833.jpg)
Hallo,
Aan de linkerkant staat, registreren en daar gaat het fout.
Er wordt ook aangegeven dat de gegevens via mail zijn verstuurd...Ik heb dus niks ontvangen want alle tele2 mail gaat direkt in een map...
Maar bedankt voor het meedenken.
groetjes helma
![birdies](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/2004064.images.jpg)
Als je altijd al gebruik maakte van 'rekening online' hoef je niet opnieuw te registreren, lijkt mij.
![aurora1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f9fdb95e117708232994692838161b581d5be23e41bf03c85a48ab69c158ad8d.png)
Dag helma66, Uw klantnummer en accountnummer moeten m.i. te vinden zijn op een tele2 factuur, of in de brief die uw aanmelding bij tele2 bevestigde, anders mogelijk ook nog bij Mijntele2 waar al uw gegevens staan. Voorzover ik het begrijp ontvangt u pas een mail met nieuw wachtwoord e.d. voor het online de rekening bekijken na het registreren.
vr.gr.
![birdies](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/2004064.images.jpg)
Aurora, ze maakte altijd al gebruik van 'rek. online', dan hoef je niet opnieuw te registreren. Vandaar dat ze hier ook geen mail voor heeft ontvangen.
En de Tele2 factuur kan ze niet bekijken, want die staat online! Dat het wel eens in de brief zou kunnen staan, stond er al als reaktie.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aanvraag subsidie
Hallo,
Ik heb in 2021 mijn dak van het huis laten isoleren en hiervoor subsidie ontvangen. In verband met mijn financiele situatie destijds heb ik in juni 2024 mijn dak van de keuken laten isoleren en opnieuw subsidie aangevraagd.
Tot mijn verbazing is deze afgewezen omdat ik al eerder subsidie had aangevraagd, maar het betrefd een ander dak
Lees meer
Heeft iemand ervaring met een aanvraag gehandicaptenparkeerkaart bij Argonaut?
Heb op 27 mei j.l. een aanvraag ingediendt voor een gehandicaptenparkeerkaart. Tot op op heden geen enkele reactie van Argonaut. Er over gebeld, maar je wordt er niets wijzer van.
Met vriendelijke groet
Herman van der Poort
Lees meer
Airco unit defect binnen garantie periode, onderdelen levering duurt lang
Bijna twee jaar geleden heb ik een airco set gekocht. Recentelijk is gebleken dat de buiten unit defect is. Deze heb ik terug gebracht naar waar ik heb gekocht heb, waar na twee weken de bevestiging kwam dat deze inderdaad twee defecte printplaten en een defecte compressor pomp had.
Toen kwam het slechte nieuws; de onderdelen bleken (erg) lange levertijd te hebben, weken tot waarschijnlijk m
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer