Jus over gaspit
Vorig jaar hebben wij een nieuwe keuken aangeschaft, waaronder een kookplaat van Whirpool.
Nu heeft mijn vrouw per ongeluk jus over een gaspit laten vallen met als gevolg dat de gaspit niet meer werkt (er is geen gastoevoer meer)
Onze vraag is: valt de reparatie onder de garantiebepaling of is het gewoon onze eigen schuld?
Mijn vrouw heeft de kookplaat direkt schoongemaakt.
De apparatuur blijkt hier dus gevoelig voor te zijn terwijl onze vorige kookplaat hier absoluut niet gevoelig voor was.
Een ongelukje kan altijd gebeuren.
We hebben hierover contact gehad met Brugman Keukens en Whirpool. Beiden zijn van mening dat het onze schuld is en willen niets voor ons betekenen!
Wat kunnen wij nu het beste doen?
Alvast bedankt voor uw reactie!
Zijn de pitten ook schoongemaakt, als die gaatjes nog dichtzitten komt er geen gas uit.
En uiteraard is dit eigen schuld.
Het apparaat is niet kapot er zit gewoon ergens gestold vet in wat er uit moet.
Hallo bram b,
Nee, dit valt uiteraard NIET onder de garantiebepalingen!
En zoals quantas ook al opmerkt: denk niet dat er iets kapot is.
Als er geen gastoevoer is moeten de branders grondig worden schoongemaakt.
Als het goed is kunnen deze helemaal uit de plaat verwijderd worden.
Daarna even GOED schoonmaken en vet verwijderen.
Suc6
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat
Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen.
terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand
Lees meerGarantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer