mira witkop
door mira witkop May 11, 2020 om 14:48
Elektronica & tv

Kan dit zomaar? Ziggo verhoogd abbonementskosten.

Kan dit zomaar weer? Door het monopoly te hebben op de diverse kabelnetten maakt Ziggo hier weer aardig misbruik van, door het abbonementsgeld te verhogen, juist in deze tijd.

Beste meneer

Om uw verbinding snel, betrouwbaar en veilig te houden investeren we elke dag in ons netwerk, en kunnen we de groei aan. Steeds meer mensen gebruiken internet met meer apparaten tegelijkertijd. En iedereen kan genieten van de mooiste televisie. Daarom veranderen de tarieven per 1 juli 2020.

Ander maandbedrag
Dat betekent voor u dat het maandbedrag van uw abonnement met 2,00 euro omhooggaat.

Wijziging zenders
Naast investeren in het netwerk, updaten we de tv-pakketten ook regelmatig: De muziekzender Revolt is bijvoorbeeld net toegevoegd en per 1 juli dit jaar verwijderen we de nieuwszender Russia Today.

Nog een vraag?
Lees hier verder als u meer wilt weten. Wilt u uw pakket aanpassen of zegt u liever kosteloos op? Dat kan tot en met 30 juni 2020.

Met vriendelijke groet,

Robin Clements
Directeur Klantenservice

2305 15 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 11, 2020 om 14:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat heeft "juist in deze tijd" er mee van doen? Die tarieven worden jaarlijks verhoogd, net als allerlei andere kosten en soms inkomsten.

Gr
door Grunn1 - May 11, 2020 om 14:54
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ja hoor dat mag en doet niet alleen Ziggo maar elke aanbieder.

bussy02
door bussy02 - May 11, 2020 om 14:56
145 Antwoorden / 37 Vragen

Trost u. KPN gaat ook op 02 juli a.s. met 2,00 euro omhoog. Het is "take it or leave it" Succes.

gerbera
door gerbera May 11, 2020 om 15:02
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Niet overdrijven KPN verhoging is € 1,75;-))

Donuts
door Donuts - May 11, 2020 om 15:01
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ja, dat mag zomaar en u mag door deze prijsstijging uw abonnement kosteloos opzeggen. Ook in deze tijd willen de aandeelhouders tenslotte wel hun geld krijgen. Ook KPN verhoogt per 1 juli zijn prijzen.

alfatrion
door alfatrion - May 11, 2020 om 15:20
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Als het gaat om een overeenkomst van bepaalde duur, dan geldt dat dit moet zijn afgesproken. Als het gaat om een overeenkomst van onbepaalde duur dan mag het sowieso.

Gi
door Gijster - May 11, 2020 om 15:38
2 Antwoorden / Vragen

We leven in een land met een 'vrije markt economie'. Bedrijven mogen zelf bepalen welk bedrag ze vragen voor een dienst en u mag zelf weten of u dat wilt betalen.

Als genoeg mensen deze provider links laten liggen, worden tarieven vanzelf weer lager. Maar ik denk niet dat dat snel gebeurt.

U zou zelf een provider kunnen beginnen en HBO en Hulu aanbieden voor een schappelijk(er) prijs. Velen zouden u erkentelijk zijn.

mr
door mrmoto - May 11, 2020 om 15:45
167 Antwoorden / 4 Vragen

Beste , probeer eens het Ziggo -bolwerk in te komen en dan op zoek te gaan naar die Robin Clements ,kan zowel een man als een vrouw zijn, gegarendeerd dat u niet verder komt als de portier, telefoniste ,de trapbewaker en de persvoorlichter als u uberhaubt al door de draaideur heen komt.
De genoemde persoon ( ik noem het een alias ) is niet te vinden op facebook ,linkedin of welk ander sociaal media .
Na al deze moeite bent u blij dat u vanavond of morgenavond mag kijken naar uw "mooiste televisie".

me
door mein33 - May 11, 2020 om 15:55
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ja, dat mag en dat doen trouwens alle providers en niet alleen ZIGGO.
De kosten voor het bedrijf lopen nl., ook in deze tijd, gewoon door !

En troost u in de wetenschap dat u en ons allemaal, naar aanleiding van "de omstandigheden in deze tijd", nog vele prijsverhogingen etc. staan te wachten.

ne
door neodutchio - May 11, 2020 om 16:02
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom krijgen wij elk jaar rond dit moment deze vraag steeds? Komen er elk jaar nieuwe mensen op de markt die voor het eerst een prijsverhoging meemaken?

tenormin
door tenormin May 11, 2020 om 16:03
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Was het maar waar @neo, dat pas zou een wonder zijn. Straks de huren weer per 1 Juli. Kijk er al naar uit. ;-((

simon55
door simon55 May 11, 2020 om 16:43
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Die hebben onder een steen geleefd

tijger1
door tijger1 May 11, 2020 om 17:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De huurverhogingen zijn de vorige maand al aangekondigd.

Donuts
door Donuts May 11, 2020 om 17:20
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Het gezeur over stijgende prijzen begint nu al, dat belooft wat voor de komende jaren.

tenormin
door tenormin - May 11, 2020 om 16:02
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@mrmoto, die Robin Clements (mnl) bestaat echt hoor. Hij staat uiteraard niet op Social Media. Heeft ie helemaal geen leven meer. Dat is dus al €4,00, Ziggo en de kapper. ;-)

rj
door rjw May 11, 2020 om 17:20
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Hij staat gewoon op LinkedIn. 2e graads contact van me.

tenormin
door tenormin May 11, 2020 om 18:41
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Oh, zal het dat zijn. Ik zit niet op Linkedln. alleen op Facebook. Alleen voor vrienden, niet om via dat medium spullen te bestellen. ;-))

ro
door ron503 - May 11, 2020 om 16:05
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Een vraag zoals deze wordt elk jaar weer gesteld en steeds is het antwoord dat een provider een prijsverhoging mag toepassen. Bent u het er niet mee eens staat het u vrij om een andere provider te kiezen maar ook die voeren éénmaal per jaar prijswijzigen door en heeft u daar weer iets om een vraag over te stellen. De huidige crisis aanhalen en de provider van missbruik te betichten geeft geen pas en is niet ter zake doende.

simon55
door simon55 - May 11, 2020 om 16:40
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Jammer en sorry dat ze u niet even gebeld hebben , om raad te vragen.

Maar het antwoord is ja , dat mag zo maar. Net zoals KPN en XS Voor iedereen doet , en o ja , de huur gaat ook omhoog , en de AOW.

Ik zal ze mailen , en ze vragen u vooraf eerst te informeren , of u het er mee eens bent.

En u kunt ook kosteloos opzeggen , of neem een schotel. ( Niet een van een kop en schotel ).

Prettige dag verder

ja
door jackyh - May 11, 2020 om 17:14
953 Antwoorden / 4 Vragen

Stond vandaag aangekondigd in de krant. Gaat in per 1 juli. Niet akkoord? Genoeg tijd om op te zeggen. Waarom zou het dus niet mogen.

rj
door rjw - May 11, 2020 om 17:17
3261 Antwoorden / 5 Vragen

CAO lonen zijn ook een paar procent gestegen dit jaar. Die moeten toch ergens terugverdient worden.

bu
door burgos - May 11, 2020 om 17:21
96 Antwoorden / 7 Vragen

2 Euro!!!! zou ik nooit pikken,ik zou kosteloos opzeggen.
Zijn ze nu helemaal gek bij die Ziggo.