ro
door roetman Nov 30, 2003 om 10:04
Elektronica & tv

Kenwood A-97 versterker

Boven genoemde versterker is na een harde tik in de "PROTECT"stand gegaan.Er is mij verteld dat de eindtrap waarschijnlijk kapot is.Ken ik daar zelf iets aan doen?Of ken ik hem beter dumpen daar de reparatie kosten waarschijnlijk te duur zijn.Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

967 1 Rapporteer

he
door hearquad - Apr 16, 2004 om 12:14
8 Antwoorden / 0 Vragen

De reden van aangeven van protect kan inderdaad zijn een defect aan de eindtrap, er staat namelijk een gelijkspanning op de luidsprekeruitgang, dat door protect beveiligd wordt. Het kan in het apparaat ook veroorzaakt worden door een verlopen condensator, meten moet uitwijzen! Reken op een reparatie van 100,- a 125,- Euro, bekijk zelf of het de moeite waard is.