ar
door arti3007 Aug 21, 2009 om 09:30
Elektronica & tv

Kodak en Garantie

Ik heb op 28-3-008 een Kodak Easyshare V1003
gekocht bij Kodak.nl.
Dit is het 4e Kodak fototoestel wat ik op deze manier
koop.
Tot op heden nooit problemen gehad, echter nu met dit toestel niets dan
problemen.
De zoomfunctie werkte vanaf het begin al niet en daardoor slaat
het toestel vast.
Na mijn vakantie medio juli 2008 meteen gebeld met kodak,
probleem uitgelegd
Dit was een bekend probleem voor dit toestel.
Ik moest
nieuwe software op het toestel zetten, dan zou het probleem verholpen
zijn.

Dit werkt ongeveer 4 maanden. Ik wederom gebeld, met het verzoek om
het toestel op te mogen sturen voor omruiling.
Dit MOCHT ABSOLUT NIET!!! Net
zoals de eerste keer dat ik belde! Ik moest nogmaals de nieuwste software op het
toestel zetten.
Dit wederom gedaan, probleem weer tijdelijk
verholpen.

Nu heb ik het toestel daarna niet veel meer gebruikt, nu
tijdens mijn vakantie, wil ik de zoomfunctie van het toestel wederom gebruiken,
het hele toestel loopt vast, het enige wat helpt is de batterij eruit en er weer
in, zoomen doet hij nog steeds niet.

Na de vakantie ik weer bellen, nu
mag ik het toestel opsturen, koste wel 77 EURO. Of ik mag een ander toestel met
korting kopen, is dan nog 75% van de gewone prijs die ik moet
betalen.

Tijdens de garantie periode mag ik het toestel niet opsturen,
moet ik software updaten, na de garantieperiode wordt niet gesproken over
software, mag ik 'm meteen opsturen. De mevrouw die ik aan de lijn had, kon zien
dat ik in 2008 al eens gebeld had met hetzelfde probleem.

Goeie service
van Kodak, als ik garantie heb, MAG ik 'm niet opsturen, maar als ik ervoor moet
betalen mag het WEL?????

Als Kodak zo werkt en de toestellen maar een
levensduur van minder dan een jaar hebben, voor mij geen Kodak meer.

LET
OP, met KODAK, zij bieden GEEN garantie, maar doen alsof ze garantie
bieden.

Wat_gedaan:

Meerder keren gebeld,
software
update
Gebeld,
software update,
Gebeld,
Gebeld.


197 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer