op
door opdondertje Feb 26, 2010 om 21:13
Elektronica & tv

Koffriemachine

31 juli 2008 hebben wij een DeLonghi Espresso machine gekocht bij IT'S
Model ESAM2000.
Het apparaat is inmiddels ongeveer 8 x kapot geweest.Toen wij het apparaat kochten zei de verkoopster als het 2 x kapot is krijgt U een nieuwe. Nee dus.
Telkens als het apparaat kapot is
moet je contact opnemen met DeLonghi. Steeds laten zij het apparaat dan door de Firma Has reparerer.
Ook hebben wij meerdere malen contact opgenomen met It's.
Maar zij verwijzen ons steeds weer
door naar DeLonghi.
Wat kunnen wij doen om in het bezit te komen van een nieuwe
koffiemachine?

558 5 Rapporteer

druifje01
door druifje01 - Feb 26, 2010 om 21:49
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Je bent me een opdondertje, als de verkoopster bij het afrekenen al zegt "Als het twee maal kapot is krijgt U een nieuwe" dan had er toch een belletje moeten gaan rinkelen. Ze wist van de mogelijkheid dat dat gebeurt af. Nu zou ik DeLongi maar eens aanschrijven met het verhaal van de verkoopster en de aankoop/reparatiebonnen erbij. Natuurlijk ook het eventuele garantiebewijs meesturen. Succes!

druifje01
door druifje01 - Feb 26, 2010 om 21:51
1712 Antwoorden / 140 Vragen

P.S. Ik ben bang dat als de garantie verlopen is er weinig eer meer te behalen valt.

li
door lisandra - Mar 18, 2010 om 19:12
3 Antwoorden / 0 Vragen

hoi opdondertje

je heb 2 jaar fabrieksgarantie op je volautomaat van de longhi,

en recht op nieuw apparaat is dat je 3x de zelfde klacht is geconstateerd,en gerepareert is ,de 4 de keer zelfde klacht is dus een nieuw apparaat,,

ik weet ook dat de longhi vaak de klanten van het kastje naar het muurtje willen sturen,maar its moet het voor je oplossen,met een nieuw apparaat,of een waardebon om een ander apparaat te kunnen kopen,,

hoop dat je hier wat mee kan

groetjes lisandra

toolboy
door toolboy - Mar 18, 2010 om 19:38
965 Antwoorden / 40 Vragen

Garantie:
Voor onze espressoapparaten geldt een garantietermijn van twee jaar (Europese wettelijke garantie gewaarborgd door de Richtlijn 1999/44/EG). De garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten.

Service aan huis voor volautomatische espressoapparaten:
Onze volautomatische espressoapparaten worden gratis aan huis hersteld gedurende de garantieperiode van twee jaar. U contacteert dan onze klantendienst op het nummer 076-523.36.00 en neemt best uw aankoopfactuur bij de hand zodat we alle gegevens makkelijk kunnen registreren. Ons team probeert eerst telefonisch het probleem voor u op te lossen. Indien het probleem niet telefonisch te verhelpen is, wordt u door onze technische dienst verdergeholpen.

Wellicht kan u hier wat mee

edwardus
door edwardus - Mar 18, 2010 om 19:57
6844 Antwoorden / 14 Vragen

DeLonghi is eigenlijk niet je aanspreekpunt, dat is IT's.
IT's mag je verwijzen naar DeLonghi, maar dat hoef je niet te accepteren.
DeLonghi is niet de firma waarmee jij in discussie moet, dat is IT's.
De toezegging van IT's dat je na zoveel x repareren een nieuwe zouden leveren moet IT's nu maar 's nakomen, aangenomen dat het apparaat binnen de garantie meermaals is gerepareerd.