Koffriemachine
31 juli 2008 hebben wij een DeLonghi Espresso machine gekocht bij IT'S
Model ESAM2000.
Het apparaat is inmiddels ongeveer 8 x kapot geweest.Toen wij het apparaat kochten zei de verkoopster als het 2 x kapot is krijgt U een nieuwe. Nee dus.
Telkens als het apparaat kapot is
moet je contact opnemen met DeLonghi. Steeds laten zij het apparaat dan door de Firma Has reparerer.
Ook hebben wij meerdere malen contact opgenomen met It's.
Maar zij verwijzen ons steeds weer
door naar DeLonghi.
Wat kunnen wij doen om in het bezit te komen van een nieuwe
koffiemachine?
Je bent me een opdondertje, als de verkoopster bij het afrekenen al zegt "Als het twee maal kapot is krijgt U een nieuwe" dan had er toch een belletje moeten gaan rinkelen. Ze wist van de mogelijkheid dat dat gebeurt af. Nu zou ik DeLongi maar eens aanschrijven met het verhaal van de verkoopster en de aankoop/reparatiebonnen erbij. Natuurlijk ook het eventuele garantiebewijs meesturen. Succes!
hoi opdondertje
je heb 2 jaar fabrieksgarantie op je volautomaat van de longhi,
en recht op nieuw apparaat is dat je 3x de zelfde klacht is geconstateerd,en gerepareert is ,de 4 de keer zelfde klacht is dus een nieuw apparaat,,
ik weet ook dat de longhi vaak de klanten van het kastje naar het muurtje willen sturen,maar its moet het voor je oplossen,met een nieuw apparaat,of een waardebon om een ander apparaat te kunnen kopen,,
hoop dat je hier wat mee kan
groetjes lisandra
Garantie:
Voor onze espressoapparaten geldt een garantietermijn van twee jaar (Europese wettelijke garantie gewaarborgd door de Richtlijn 1999/44/EG). De garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten.
Service aan huis voor volautomatische espressoapparaten:
Onze volautomatische espressoapparaten worden gratis aan huis hersteld gedurende de garantieperiode van twee jaar. U contacteert dan onze klantendienst op het nummer 076-523.36.00 en neemt best uw aankoopfactuur bij de hand zodat we alle gegevens makkelijk kunnen registreren. Ons team probeert eerst telefonisch het probleem voor u op te lossen. Indien het probleem niet telefonisch te verhelpen is, wordt u door onze technische dienst verdergeholpen.
Wellicht kan u hier wat mee
DeLonghi is eigenlijk niet je aanspreekpunt, dat is IT's.
IT's mag je verwijzen naar DeLonghi, maar dat hoef je niet te accepteren.
DeLonghi is niet de firma waarmee jij in discussie moet, dat is IT's.
De toezegging van IT's dat je na zoveel x repareren een nieuwe zouden leveren moet IT's nu maar 's nakomen, aangenomen dat het apparaat binnen de garantie meermaals is gerepareerd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?
Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie: Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer