kb
door kbijl Aug 6, 2011 om 11:49
Elektronica & tv

LCD tv met CI+ module en met Timeshift

Ik kan mijn vorige onderwerp niet terug vinden dus doe ik het zo:

ls, ik heb een sharp lc40le830e tv met de mogelijkheid om de ci+ module in te doen (mijn provider is Ziggo) ook kan er een usb stick in om de timeshift functie te kunnen gebruiken. Maar de timeshift functie werkt alleen maar bij nl 1 (is het kanaal wat wettelijk open moet zijn ivm calamiteiten) uiteraard praat ik over hd content en niet over analoog. ik heb ook hd pakket van ziggo

Ik heb contact gehad met ziggo , sharp (de lcd tv) en plasma-discounter (de verkoper) en allen willen er of kunnen er niets aan doen. Men is zelfs niet bereid om alle kopende mensen die een lcd tv kopen met ci+ module en de timeshift functie in te tv te waarshiwen dat het niet werkt ! laat staan dat men wil gaan zorgen dat ik (gewoon voor mezelf) de timeshift functie kan gebruiken op andere zenders als nl 1.
Ik hoop dat u de nederlanders in wilt lichten of kunt verzorgen dat ik een duur aangeschafte tv ook alle aanwezige functie's kan gebruiken

974 2 Rapporteer

zw
door zwaardvis - Aug 6, 2011 om 13:19
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Vorig jaar was er ook zoiets met Grundig TV's met opname functie. 'snachts werden de opgenomen programmas gedecodeerd zodat die de dag erna bekeken konden worden. Dat werkte prima totdat Ziggo plotseling ieder uur andere codeercodes ging gebruiken. Toe waren deze TV's op slag waardeloos. De opnamefunctie dan bedoel ik.

kb
door kbijl - Aug 11, 2011 om 17:20
2 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=kbijl schreef op zaterdag 6 aug 2011, 11:49]Ik kan mijn vorige onderwerp niet terug vinden dus doe ik het zo:

ls, ik heb een sharp lc40le830e tv met de mogelijkheid om de ci+ module in te doen (mijn provider is Ziggo) ook kan er een usb stick in om de timeshift functie te kunnen gebruiken. Maar de timeshift functie werkt alleen maar bij nl 1 (is het kanaal wat wettelijk open moet zijn ivm calamiteiten) uiteraard praat ik over hd content en niet over analoog. ik heb ook hd pakket van ziggo

Ik heb contact gehad met ziggo , sharp (de lcd tv) en plasma-discounter (de verkoper) en allen willen er of kunnen of willen er niets aan doen. Men is zelfs niet bereid om alle kopende mensen die een lcd tv kopen met ci+ module en de timeshift functie in te tv te waarshiwen dat het niet werkt ! laat staan dat men wil gaan zorgen dat ik (gewoon voor mezelf) de timeshift functie kan gebruiken op andere zenders als nl 1.
Ik hoop dat u de nederlanders in wilt lichten of kunt verzorgen dat ik een duur aangeschafte tv ook alle aanwezige functie's kan gebruiken
Dit is dus voor ALLE tv's met ci+ module en timeshift functie

Helaas is het dus zo dat alle betrokkenen in het verhaal naar de anderen wijst en zegt er niets tegen te kunnen doen, en dus de mogelijkheden die de techniek ons bied in de weg zitten. Zelfs Ziggo zegt machteloos te zijn, en dat is nu net degene die bij de hd content leveranciers een vuist moet kunnen maken , maar laat dus zijn klanten ook in de kou staan. (dit is de aangepaste versie op het originele verhaal. gr. K Bijl