blackjes
door blackjes Jun 25, 2013 om 09:40
Elektronica & tv

Mecablitz 50 AF

Wie kan mij helpen aan de gebruikershandleiding van de Metz Mecablitz 50 AF. Ik kan hem nergens downloaden. Misschien weet iemand wèl waar ik hem kan vinden. PDF formaat is uitstekend.

784 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 25, 2013 om 09:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hier KLIK kun je de gebruiksaanwijzing vinden (even naar beneden scrollen voor de 50 AF.

edrick3
door edrick3 - Jun 25, 2013 om 10:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo blackies,

Dan heb je toch niet goed gezocht. ;-)

Hier kun je die bv. ook downloaden.

Suc6

Cookies
door Cookies - Jun 25, 2013 om 10:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[edit -off topic]

wendy-claire
door wendy-claire - Jun 25, 2013 om 12:07
619 Antwoorden / 29 Vragen

[edit - off topic]

blackjes
door blackjes - Jun 25, 2013 om 13:44
141 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 25 jun 2013, 09:53]Hier KLIK kun je de gebruiksaanwijzing vinden (even naar beneden scrollen voor de 50 AF.

Hartelijk dank Carola.83. Dit is het enige goede antwoord. Bij "Metz.de" heb ik inderdaad niet gekeken. Wel bij de pagina die Edrick 3 aangeeft, maar daar staat gèèn Handleiding. Wel goed gezocht, maar niet goed gelezen Edrick. Maar toch bedankt voor de moeite.

edrick3
door edrick3 - Jun 25, 2013 om 14:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@blackjes,

Mooi dat het opgelost is, maar ....
.....maar daar staat gèèn Handleiding. .....
Nee, die moet je zelf downloaden.
Als je links boven op 'Telelaadt u uw gebruiksaanwijzing ....enz klikt, óf rechts op het blauw onderstreepte METZ MECABLITZ 50-AF1 DIGITAL dan opent zich een schermpje waarin je den pdf kunt downloaden!!! Duurt wel even een paar seconden.
Obver goed lezen gesproken. ;-)

Met vr.gr.

blackjes
door blackjes - Jun 25, 2013 om 14:50
141 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 25 jun 2013, 14:27]@blackjes,

Mooi dat het opgelost is, maar ....
.....maar daar staat gèèn Handleiding. .....
Nee, die moet je zelf downloaden.
Als je links boven op 'Telelaadt u uw gebruiksaanwijzing ....enz klikt, óf rechts op het blauw onderstreepte METZ MECABLITZ 50-AF1 DIGITAL dan opent zich een schermpje waarin je den pdf kunt downloaden!!! Duurt wel even een paar seconden.
Obver goed lezen gesproken. ;-)

Met vr.gr.

Edrick3,
Je hebt volkomen gelijk en ik bied hiervoor mijn nederige excuses aan. Maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer en weet ik niet meer waar ik moet zoeken. Maar alles is opgelost en ik heb een mooie handleiding.

Vr.gr. blackjes