to
door ton1 Nov 28, 2003 om 13:37
Elektronica & tv

Media markt

Ik heb een plasmascherm met toebehoren voor
9000 euro bij de Mediamarkt te Amsterdam gekocht.Na 1 maand ging deze stuk, dat is nu 9 weken geleden, nog steeds niet terug en zij zijn telefonisch niet te bereiken en als je ze bereikt krijg je geen antwoord, heeft iemand ook zulke slechte ervaring met hen, en wat is er aan te doen

960 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 12:13
91 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas voor u kan een reparatie erg lang duren zekers als blijkt dat het scherm het tijdens reparatie weer begeeft in de werkplaats.
Wat u kunt doen is met de reparatie bon naar de zaak gaan en verzoekken om een gesprek met de filiaal houder. Leg hem uit dat u de reparatie telang vind duren en verzoek hem om af een vervangende plasmascherm van het zelfde type of om uw geld terug. mocht dit niet werken, vraag het dan eens hard op in de zaak op een zaterdag middag. Kijken of ze dan ook blijven weigeren. meestal niet.
Suc6 in iedergeval

md
door mdv - Apr 16, 2004 om 12:13
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

dat is inderdaad het nadeel van deze grote bedrijven.goedkope prijzen, weinig service.
personeel houdt zich dan ook niet met reparaties bezig, dus voor u een persoon treft die ergens wat van af weet!
Deze bedrijven sturen hun defecte apparaten dan ook naar centrale reparatie punten in het land, waar inderdaad de wachttijden vlink op kunnen lopen.
Omruilen van apparaten zullen ze bij media-markt dan ook niet gauw doen, dus ik zou maar voor geld/terug gaan!

ha
door hancar - Apr 25, 2004 om 11:57
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

Beste .......................,


Ik moet beginnen te zeggen dat ik bij Media Markt wel goede ervaringen heb. Zo mag binnen 14 dagen het goed terug brengen en dat is ook niet overal, toch!


De service, tja ze hebben het zelf niet in de hand, maar ik heb ze er juridisch opgewezen dat zij, als leverancier verantwoordelijk zijn voor de reparatie termijn en volgens de wet moet dat "een redelijke termijn zijn" Daar kun je overdiscuseren, maar daar kom je wel uit bij mediamarkt. Je kunt ze daarop wijzen. Je zegt gewoon ik doe zaken met Media Markt. Zeker als je bij hen een ` Media Markt garantie paspoort koopt. Maar over het algemeen is de service best redelijk.


Er zijn slechtere en dat komt doordat ze zelf de regie niet hebben op een goed dat ter reparatie is aangeboden.


Groetjes Hans Manse


 

st
door staartmans - Sep 28, 2004 om 22:05
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

als het goed is heb je een reparatie formulier van media markt gekregen met een reparatie nummer of rma nr.Bel gewoon met de importeur waar zij het toestel naar toe hebben gestuurd hoe het er mee staat en wanneer je je toestel terug krijgt.Bij media markt zelf repareren ze niet aan deze toestellen. Gewoon hoog van de toren blazen en het desbetreffende merk melden dat je andere stappen gaat nemen als hij niet binnen een door jou redelijk termijn terug is.

wo
door wolverine_1 - Jan 3, 2005 om 23:26
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het nadeel van spullen op sturen is dat die kunnen verdwijnen. heb ook mee gemaakt dat reparatie zomaar verdwijnt. en dan....


Dat mediamarkt slecht bereikbaar is dat klopt denk ik wel je moet je eens indenken hoeveel mensen daar heen bellen. Het is denk ik geen excus maar het nadenken waard. Problemen horen ze op te lossen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer