st
door struikman Mar 13, 2011 om 21:03
Elektronica & tv

Misleiding kpn

Mijn moeder is opgebeld door KNP met de vraag bij wie ze haar abonnement had voor tv en radio. Mijn moeder noemde ziggo. Kpn vroeg hoeveel ze betaalde en mijn moeder antwoordde dat dit € 16.00 per maand was.
De meneer van KPN meldde, dat KPN dit voor € 8,00 kon doen. Mijn moeder vroeg of dit alle kosten waren. Nee, ze moest alleen een kastje eenmalig kopen voor € 25,00, Mijn moeder is 82 (nog zeer helder van geest) vroeg of dit kast geplaatst werd. Antwoord was positief.
Mijn moeder ging akkoord.,
Kastje werd bezorgd, maar installeren kostte haar wel geld, want er moest een monteur komen.
Ze kreeg een dag later de rekening en bleek ook nog eens € 4,00 voor de tuner te moeten betalen per maand.
Mijn moeder belde KPN, ze kreeg iemand anders en die was "verbaasd", want "dat werd er altijd bij gezegd!".
Erg misleidend allemaal.

MIjn moeder heeft de KPN wel gehouden, want ze zijn toch nog wel € 4,00 in de maand goedkoper dan ziggo.

704 3 Rapporteer

kiran
door kiran - Mar 13, 2011 om 21:36
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@struikman

"Want ze zijn toch nog wel €4,00 in de maand goedkoper dan ziggo".
Want u goedkoop noemt. Kastje kopen en huren. Monteur betalen.
En bovendien 30 tv zenders minder dan bij Ziggo.

Misleiding? Weet niet ... maar uitleggen wat een abonnement inhoudt daar hebben meer providers last van. Gedane zaken?

birdies
door birdies - Mar 14, 2011 om 05:23
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Nee, ze moest alleen een kastje eenmalig kopen voor € 25,00............

Nee, dit zijn activatiekosten. Kastje had ze ook voor 70,- euro in een KPN winkel kunnen kopen, had ze niet jaar in, jaar uit 4,- euro p.m. huur hoeven te betalen.

fr
door francesco - Mar 14, 2011 om 23:13
7 Antwoorden / 11 Vragen

Als je regelmatig naar Kassa of Radar kijkt of luistert weet je hoe vaak dit soort problemen zich voordoen bij enegieverstrekkers en providers.Er zijn politieke partijen die dit marktwerking noemen en geen oog hebben voor de last waarmee ze de bevolking opgezadeld hebben en nog minder om regelingen te treffen om de gewone man in staat te stellen om een duidelijke te maken.Marktwerking is nu gewoon gokken en wie weet komen ze daar in Den Haag ook ooit achter.Moed houden dus,