jo
door jordyfranken Feb 8, 2018 om 17:22
Elektronica & tv
Momenteel onmogelijk Eurosport Player-lidmaatschap op te zeggen

Momenteel onmogelijk Eurosport Player-lidmaatschap op te zeggen

Nu de Olympische Winterspelen er weer aan zitten te komen, heeft Eurosport een actie op touw gezet om meer mensen kennis te laten maken met de diensten die zij leveren. Zo is het mogelijk om tijdens de Olympische Spelen een maandabonnement af sluiten voor de Eurosport Player voor slechts 99 cent. Een mooie deal, zo lijkt het.

http://i67.tinypic.com/qno3rp.png

Na die eerste maand, wordt het abonnement automatisch verlengt onder het tarief dat normaal van toepassing is. Een stuk duurder zoals je begrijpt. Als je echter tijdig opzegt, is het mogelijk abonnee te zijn voor een maand. Iets wat veel mensen ongetwijfeld zullen gaan doen, in tegenstelling tot wat Eurosport zal hopen.

Laat het nu ontzettend moeilijk (of eigenlijk onmogelijk) zijn voor mij om mijn abonnement op te zeggen. Het account dat ik heb moeten aanmaken werkt prima voor de Eurosport Player, maar online, op de website van Eurosport, waar men volgens Eurosport het abonnement kan opzeggen, geeft de website aan het e-mailadres waarop het account is gemaakt niet te herkennen. 

http://i68.tinypic.com/290pgd4.png

Mijn vraag is nu dus of Eurosport een prachtige actie heeft opgezet zoals ik in eerste instantie dacht, of heel sluw bezig zijn om abonnees te behouden. Zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben?




23182 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 8, 2018 om 17:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan zegt u het toch op via de site waarmee u zich hebt aangemeld?

jo
door jordyfranken Feb 8, 2018 om 17:26
Antwoorden / 1 Vragen

Dat is het punt dus. Dat kan niet, omdat ik niet kan inloggen. Terwijl datzelfde account wel werkt voor de Eurosport Player.

diumenge
door diumenge - Feb 8, 2018 om 17:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen
3

Staat gewoon in de FAQ.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Het spijt ons dat u uw abonnement wilt annuleren. Als u technische problemen hebt met Eurosport Player, neem dan contact met ons op voor het annuleren en we zullen ons uiterste best doen om uw problemen op te lossen. We lossen de meeste problemen heel snel op,, dus aarzel niet om ons direct te contacteren via email: support-com@europortplayer.com.

jo
door jordyfranken Feb 8, 2018 om 17:45
Antwoorden / 1 Vragen

Sorry, wat staat precies in de FAQ?

Dat e-mailadres had ik al geprobeerd. Zonder succes. Werkt niet. 

http://nl.tinypic.com/r/9umc5y/9

diumenge
door diumenge Feb 8, 2018 om 18:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat er staat kan je zelf lezen neem ik aan, dat het e-mail adres niet werkt kan ik natuurlijk niet weten. Dan maar via het contactformulier? Of je gebruikt support-com@eurosportplayer.com (met een s dus, kennelijk staat er een fout adres op die pagina). Net even getest, support-com@eurosportplayer.com werkt.

Spiderangel
door Spiderangel Feb 27, 2018 om 18:00
1 Antwoorden / Vragen

Helaas wordt hier niet op gereageerd door Eurosport. Ik heb inmiddels al 5 emails gestuurd met het verzoek het abonnnement per direct op te zeggen, maar zonder resultaat.

ta
door tanya_ruiter Sep 1, 2018 om 11:27
1 Antwoorden / Vragen

ik ook!! reageren nergens op :-(

an
door anjavanginhoven - Feb 9, 2018 om 09:58
1 Antwoorden / Vragen
1

Beste Jordy, ik heb van de Eurosport Player-klantenservice begrepen dat je je abonnement 'gewoon' hebt kunnen opzeggen... Letterlijk binnen enkele minuten nadat je hebt gemaild aan de klantenservice. Problem solved, lijkt me. Groet, Anja

 

 

 

ta
door tanya_ruiter Sep 1, 2018 om 11:28
1 Antwoorden / Vragen

wat helpt dit antwoord Anja?? geef dan dat nummer van de klantenservice, dat zou dan nog helpen! echt heel vreemde post dit....

El
door Elgje - Feb 9, 2018 om 16:02
14 Antwoorden / Vragen
0

Misschien heb je het ondertussen al via het contactformulier of een mail gedaan, zoals anderen opperden. Maar ik herken het probleem, had het gisteren ook. Ik had ook gebruik gemaakt van die actie ivm de olympische spelen, en wilde gelijk stopzetten na die eerste maand. Inloggen via browser op tablet was vervolgens onmogelijk. En via de app kon ik wel inloggen maar niet opzeggen. Ik heb het vervolgens op de laptop geprobeerd, en na 1X een foutmelding lukte het daar wel om via de browser in te loggen en heb ik mijn abonnement gelijk weer kunnen stopzetten na de eerste maand. Grappige was wel dat ik een email ter bevestiging van mijn opzegging in het Noors kreeg! Voor mij wel leuk omdat ik die taal vrij goed beheers, maar voor de meeste mensen is Nederlands (of evt Engels) toch iets handiger.
Hoop dat je het al voor elkaar hebt en anders alsnog snel geregeld krijgt!

ta
door tanya_ruiter Sep 1, 2018 om 11:28
1 Antwoorden / Vragen

Hi Elgje, kun je mij alsjeblieft laten zien hoe je dat hebt gedaan?

Br
door BramKie - Feb 13, 2018 om 00:20
1 Antwoorden / Vragen
0

Dag! 

Het is inderdaad slim gedaan. De beste optie is om gewoon via je laptop in te loggen op de website van Eurosport. Daar klik je op het poppetje rechtsboven om vervolgens het kopje 'abonnement' opzeggen aanklikt.

Het probleem is dat er via iPhone en Android toestellen een reclame in beeld komt om de app te downloaden. 

Een sport om op te zeggen!

Groeten Bram

ta
door tanya_ruiter Sep 1, 2018 om 11:29
1 Antwoorden / Vragen

dat kopje "abonement opzeggen" heb ik dus helemaal niet :-( wel het poppetje en "account verwijderen" --> waarbij het wachtwoord anders is dan het wahtwoord waarmee ik ben ingelogd??

Spiderangel
door Spiderangel - Feb 27, 2018 om 17:59
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb hetzelfde probleem. Al meerdere emails gestuurd waar niet op gereageerd wordt. Zowel via de app, de site als via google play store is er geen mogelijkheid om uit te schrijven. Helaas kan er ook niet op een andere manier contact worden gezocht met Eurosport Player.

aurora1
door aurora1 Feb 27, 2018 om 18:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u voorgaande reacties wel gelezen?

gf
door gfokker - Mar 7, 2018 om 21:00
1 Antwoorden / Vragen
0

Ja, mij lukte het ook niet het abonnement op te zeggen. De oplossing is simpel. De automatische incasso (wordt in opdracht van Eurosport uitgevoerd door AYDEN BV) laten storneren. Ik weet niet hoe dat bij alle banken werkt maar bij internet bankieren kan je normaliter na inloggen eenvoudig de incasso laten terugstorten en de automatische incasso stoppen. Bij mij ging dat binnen één dag. Eurosport stopt dan het abonnement omdat ze geen geld binnen krijgen. Dit werkt ook bij andere automatische incasso's.

sp
door splint - Jul 9, 2018 om 20:26
27 Antwoorden / 22 Vragen
0

Beste,
Mij lukt het niet om een reactie los te krijgen van eurosport om op te zeggen. Het genoemde mailadres mist een letter maar zelfs als je die toevoegt, krijg je een mail terug dat het adres sinds februari niet in gebruik is.
Dan volgt een 'short form' dat je moet invullen. Bij iedere andere site krijg je dan een ontvangstbevestiging maar hier niet. Stelt mij niet gerust.


marita5
door marita5 Jul 9, 2018 om 23:47
11528 Antwoorden / 15 Vragen

@splint , heeft u dit contactformulier al geprobeerd ? klik op de rode regel https://www.eurosport.nl/contactus.shtml

marita5
door marita5 Jul 10, 2018 om 08:33
11528 Antwoorden / 15 Vragen

@splint , ik zie nu dat eurosportplayer word verzorgd door een bedrijf in Engeland , https://nl.eurosportplayer.com/legal  DPlay Entertainment Limited
e-mail adres enquires@companieshouse.gov.uk  . Of neem contact op met ECC https://www.eccnederland.nl/nl

ta
door tanya_ruiter - Sep 1, 2018 om 11:25
1 Antwoorden / Vragen
0

ik heb echt werkelijk EXACT hetzelfde probleem. en mensen die verder onderaan deze thread zeggen dat het hen wel is gelukt; hoe dan? ik kan op mijn laptop ook nergens op de eurosport website vinden hoe op te zeggen. wel zou ik mijn account kunnen verwijderen (is dat opzeggen?) maar inderdaad; daar stat ineens een andere wachtwoordlengte, als waarmee ik zojuist bij henzelf ben ingelogd!!! niet te geloven!! en er is geen optie'wachtwoord vergeten. hoe bizar; je logt in met wachtwoord x. en wilt vervolgens je abbonement beeindigen en dan is je wachtwoord veranderd??? Heel vreemde bedoening. ze reageren nergens op, niet op facebook messenger, niet op emails.....

sjjoppy
door sjjoppy Sep 1, 2018 om 11:52
7205 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien is dit antwoord ook voor u geschikt als niets anders helpt.
Succes.

DOOR GFOKKER - 7 MRT. 2018 OM 21:00 
1 ANTWOORDEN / VRAGEN
0

Ja, mij lukte het ook niet het abonnement op te zeggen. De oplossing is simpel. De automatische incasso (wordt in opdracht van Eurosport uitgevoerd door AYDEN BV) laten storneren. Ik weet niet hoe dat bij alle banken werkt maar bij internet bankieren kan je normaliter na inloggen eenvoudig de incasso laten terugstorten en de automatische incasso stoppen. Bij mij ging dat binnen één dag. Eurosport stopt dan het abonnement omdat ze geen geld binnen krijgen. Dit werkt ook bij andere automatische incasso's.

Ge
door Genee Sep 1, 2018 om 11:59
1509 Antwoorden / 1 Vragen

lees eens
https://nl.eurosportplayer.com/help#_TITLE5144

En het aantal **** dat staat bij het wachtwoord in uw account zegt niks over de lengte van het wachtwoord.
Nee account verwijderen is niet opzeggen, u moet echt opzeggen.
U krijgt daarvan een e-mail.

Ge
door Genee Sep 1, 2018 om 12:09
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@gfokker  Hoelang is het geleden dat u zo uw abonnement ‘opgezegd’ hebt?
Kan me voorstellen dat u dan geen toegang meer hebt tot eurosport maar ook dat u in gebreke bent met betalen, u heeft het abonnement niet opgezegd.
Straks krijgt u misschien de rekening voor achterstallig abonnementsgeld via een incassobureau.

Ge
door Genee Sep 1, 2018 om 13:53
1509 Antwoorden / 1 Vragen

zie nu pas dat reactie van @gfokker al van maart is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer